Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
8861/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kauhea tuo kohta videolla jossa Helena ihmettelee miksi lapsia pitäisi suojella julkisuudelta ja nauraa päälle.

Vierailija
8862/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

USAssa vastaavaan rauhallisempaan ja perheorientoituneenpaan elämään tarvitaan miljoonatulot. Siellä töissä vietetään huomattavasti enemmän aikaa kuin Euroopassa. 12 tuntia töissä/ päivä  ei ole mikään poikkeus.Terveydenhoito ja koulutus maksaa mansikoita ja hauskintahan siellä on että yhtälailla joutuvat maksamaan veroja saamatta vastineeksi mitään.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
8863/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kauhea tuo kohta videolla jossa Helena ihmettelee miksi lapsia pitäisi suojella julkisuudelta ja nauraa päälle.

Totta. Toivottavasti se mee myös lasun nähtäväksi. Ei kovin tasapainoista menoa.

Vierailija
8864/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena ilmeisesti muuttanut instansa yksityiseksi. Ja niinku mä odotin liveä. 🙄

Vierailija
8865/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hellu ei nyt pääse ilmeisesti autolla pihaan. Mutta ilmeisesti kakskerran pihalle pääsi. 112.lta odottaa soittoa. Meneekö ikkuna rikki kun ovet ei aukea Hellulle.

Helena raudoissa putkaan jos rikkoo ikkunan

Vierailija
8866/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä lampaat ihmettelee instassa kuinka kiinni Mikko vielä on Helenassa kun menee tommostakin ilkeyttä tekemään että vaihtaa mökkinsä koodit, kun "omistaja" on poissa. Jaa-a, kuka se loisii ja kenen nurkissa...

Vierailija
8867/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena kuulemma perui omat menonsa Helsingissä jotta pääsee mukaan nuorimman lapsen hammaslääkärikäynnille vaikka lapset on Mikolla. Eli yritti tunkea väkisin mukaan. Ei ihme että Mikko ei saapunut paikalle. Helena ei tunnu ymmärtävän mistä yhteishuoltajuudessa on kyse.

Vierailija
8868/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

näkyy instanavigationin kautta ainakin.

Vierailija
8869/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helenan insta ei ole yksityinen.  Nyt on talkkari pinteessä. 

Vierailija
8870/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä näkyy, valitettavasti

Vierailija
8871/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mulla kyllä näkyy, valitettavasti

Viimeisen 20 tunnin aikana melkein sata päivitystä. Ja jotkut dillet kannustaa sitä ja on sitä mieltä että Mikko ei vaan pysty päästään siitä irti. Ei kai Helenaan tällainen höpönhöpö uppoa?

Vierailija
8872/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä siellä instanavigationissa on kaikki tämän päiväiset videot.

Vierailija
8873/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Insta pullollaan Natalien mustamaalaamista. Ensin ei saisi puhua Helenalle, sitten Helena valittaa, kun ei vastailen viesteihin tai keskustele hänen kanssaan. Hmm...sellaista tuuliviirimäistä palautetta, että itse ainakin pysyttelisin Helenasta hyvin kaukana. Päätyy vielä sanomiset instan tai Seiskan kanteen

Älä puhu paskaa, hullu. Tää ketju on mustamaalausta ja Helena puhui papin lailla suhun verrattuna :D

Vierailija
8874/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!! Kova paikka mielisairaille kyylille, millä sitä nyt päivänsä täyttäisi 😂😂🤣

Vierailija
8875/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miksi sitä avioehdossa mainittua asuntoa ei ole hankittu?

Vierailija
8876/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenan insta ei ole yksityinen.  Nyt on talkkari pinteessä. 

Ei kai talkkari niitä koodeja muuttele.

Kyllä nauratti Helenan tulikin kommentti kuinka Mikko on Helenassa kiinni. Tuon täytyy olla trolli. Ei kukaan voi olla noin tyhmä, että kuvittelee Mikon haluavan olla Helenan kanssa. Mikko tekee kaikkensa, että pääsisi Helenasta eroon ja joku tulkitsee melko oudosti asioita.

Vierailija
8877/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hienoa!! Kova paikka mielisairaille kyylille, millä sitä nyt päivänsä täyttäisi 😂😂🤣

No olisipa tuo totta, olisi aivan mahtava asia. Ja mene sinne pelle sekoilemaan johonkin toiseen ketjuun. Kiva ollutkin kuin sait penaltit ja täällä pystyi aikuisten kanssa oikeasti puhumaan asioista.

Vierailija
8878/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Se blokkasi sut, stalkkeri 🤭

Vierailija
8879/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ja kun tämä oli yksi Helenan huoli oikeudessa, että lapset joutuvat Suomessa julkisuuteen Mikon takia. On se kyllä kiero akka.

Vierailija
8880/29013 |
05.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Estää vaan kaikki, jotka eri mieltä hänen touhuistaan. Kattokaan instanavigationin kautta. Siellä kyllä näkyy.

Ketju on lukittu.