Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Helenalle, että meillä on tällainen liveseuranta tänä kesänä. Ei ole uusinta. Helenan äiti on viety Helsinkiin, lasten hammaslääkärin Mikko on unohtanut, Natalie on not... Talkkarista täytyy tehdä rikosilmoitus, 112:een on soitettu ja nyt on tisulipaita vaihdettu uutta päivitystä varten.
Joku kysyi, että oliko hammaslääkäri keino saada Helena autoineen pois, jotta portit lukittiin.
Vierailija kirjoitti:
Miksi sitä avioehdossa mainittua asuntoa ei ole hankittu?
Lue oikeuden pöytäkirjat, sieltä löytyy.
Mikolla lienee jo tieto valitusoikeuden päätöksestä, jos tuo lukkojen vaihto pitää paikkansa.
Ja Hellulla myös. Sen vuoksi vauhti kiihtyy.
Mökkitalkkarikin on jo ku****a Hellun kanssa
Vierailija kirjoitti:
Koska Helena ei halunnut. Käytti rahat mielummin siihen rasvafirmaan yms.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kiitos Helenalle, että meillä on tällainen liveseuranta tänä kesänä. Ei ole uusinta. Helenan äiti on viety Helsinkiin, lasten hammaslääkärin Mikko on unohtanut, Natalie on not... Talkkarista täytyy tehdä rikosilmoitus, 112:een on soitettu ja nyt on tisulipaita vaihdettu uutta päivitystä varten.
Joku kysyi, että oliko hammaslääkäri keino saada Helena autoineen pois, jotta portit lukittiin.
Helena vienyt äitinsä Helsinkiin. Siinä ajassa ehtii kakskerrassa tapahtua paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena ilmeisesti muuttanut instansa yksityiseksi. Ja niinku mä odotin liveä. 🙄
Hienoa!! Kova paikka mielisairaille kyylille, millä sitä nyt päivänsä täyttäisi 😂😂🤣
No olisipa tuo totta, olisi aivan mahtava asia. Ja mene sinne pelle sekoilemaan johonkin toiseen ketjuun. Kiva ollutkin kuin sait penaltit ja täällä pystyi aikuisten kanssa oikeasti puhumaan asioista.
Mitkä penaltit, ootko psykoosissa? :D
En, mutta sinä olet ollut jo pitempään.
Vierailija kirjoitti:
Koska Helena ja Mikko sopivat toisin. Helena halusi 300k firmaansa varten. Ja kun ero selvä, Mikko olikin jo maksanut kaiken Helenalle. Helena siis kulutti koko miljoonan eroprosessin aikana vaikka oikeus valitteli moneen kertaan, että jos avioehto pätevä, kulutat avioehtomiljoonaa kokoajan.
Hoi sinä tyyppi kuka olet hyvä etsimään tietoja noista oikeusjutuista. Onko nyt mitään uusia tullut? Mikko nakannut Helenan ulos kakskerrasta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hienoa!! Kova paikka mielisairaille kyylille, millä sitä nyt päivänsä täyttäisi 😂😂🤣
Ei ole yksityinen tili. Sullekin kivat. Siellä on ihan normishow menossa. Illalla vähän updeittaus tilanteesta. Miksi ovet eivät aukene meille? Koska sähkötkin taas pelaa? Natalie kiusaa taas.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mulla kyllä näkyy, valitettavasti
Juu. Niin mullakin, taas.
Vierailija kirjoitti:
Mikolla lienee jo tieto valitusoikeuden päätöksestä, jos tuo lukkojen vaihto pitää paikkansa.
Ja Hellulla myös. Sen vuoksi vauhti kiihtyy.
Mökkitalkkarikin on jo ku****a Hellun kanssa
Niin keskiviikkona Jenkkilän aikaahan se tulee tiedoksi asianosaisille, olen kanssa tätä epäillyt, että päätös olisi tullut eilisiltana, koska mennyt niin kovin sekavaksi jo valmiiksi sekava Helenan insta. Ja sata videota samana päivänä on paljon Helenallekin
Vierailija kirjoitti:
Hoi sinä tyyppi kuka olet hyvä etsimään tietoja noista oikeusjutuista. Onko nyt mitään uusia tullut? Mikko nakannut Helenan ulos kakskerrasta.
Tämä näkyi tänään, päiväys 29.8. Dokumenttia ei voi avata. Odotellaan orderia.
Other Document
Party:
Attorney BOULETTE, MICHAEL PAUL
Index #414
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kauhea tuo kohta videolla jossa Helena ihmettelee miksi lapsia pitäisi suojella julkisuudelta ja nauraa päälle.
Ja kun tämä oli yksi Helenan huoli oikeudessa, että lapset joutuvat Suomessa julkisuuteen Mikon takia. On se kyllä kiero akka.
Helena vei oikeuteen Seiskoja todisteeksi siitä, miten lapset joutuvat vahingolliseen julkisuuteen Suomessa.
Uskomatonta. On tosiaan härski ja kiero. Itse antaa sinne haastatteluja tai Instassaan törkeästi julkaisee arkaluonteisia tietoja lapsista.
Ja syytti Mikkoa, joka ei ole yhtään haastattelua antanut eikä lasten tekemisistä mitään julkisesti kertonut.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Lue oikeuden pöytäkirjat, sieltä löytyy.
No en lue, kerro jos tiedät. Englanti ei ole niin hyvää.
Vierailija kirjoitti:
Olen eri, mutta tsekkasin tänään ja ei ollut kuin tosiaan maininta Mikon asianajajan laittamasta asiakirjasta tms 29.8. Ei ole tietoa mikä kyseessä, kun liitettä ei ollut.
Naurattaa kyllä tuo Helenan juttu kuinka Natalie tunkee HÄNEN taloonsa vaikka on kielletty..
Tuleeko joku päästämään Hellun sisälle, vai meneekö ikkuna rikki? Jännäksi menee.
Ja minkävärisellä autolla Hellu lähtee?
Mä en siis kertakaikkiaan ymmärrä tätä pettämisjankutusta ellei se vain ole tapa kääntää keskustelu ohi kulloisestakin aiheesta tai sitten muka perustelu H:n toistuvalle asiattomalle käytökselle.
Taas kerran: pettämisestä on ainoana "näyttönä" Helenan väittämä tekstiviesti, jota tämä kaiken kuvaava ei kuitenkaan ole kuvannut tai ainakaan esitellyt.
Taas kerran: ei H ole voinut kovin traumatisoitua tuostakaan, koska on useampaankin kertaan kertonut olleensa valmis liittoa jatkamaan.
Mä epäilen, että sillä H:n erohakemuksella ja T(r)oyn kanssa asustelulla tämä jumalatar yritti saada Mikon tajuamaan, että Mikko-parka menettää tämän ylimaallisen ihanan puolisonsa. Ei varmaan käynyt mielessäkään, että Mikko voisi olla sitä mieltä, että antaa palaa, tarpeeksi on jo nähty.
Muuten en tätä rumbaa ymmärrä paitsi tietysti siltä osin, että ne lompsa lähti myös.
Viimeisimmät jutut mielestäni viittaavat siihenkin (hää-paniikin lisäksi), että jemmafyffet alkavat loppua. Elarit ovat arvatenkin tilille tulleet, sillä ei kai ole niistä enää mitään itkenyt.
Miten se siellä pihassa on, jos ei saa portteja auki ja odottaa poliisin soittoa?
Samahan tuo mitä kannustajat sanoo, oikeus etenee pikku hiljaa päätökseen.