Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
Ymmärsinkö oikein Helenan vuodatuksesta, että myös hän tekee (tehtailee) lastensuojeluilmoituksia?
Miten tuollainen tieto pääsi häneltä livahtamaan.
Näin ymmärsin myös ja on tullut jo aiemminkin esille hänen vuodatuksissaan. Eli poliisi ei auta, eikä lastensuojelustakaan saa apua. Näin oli keväällä, kun muutti "kirjansa" Kakskertaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko koivu on 🤮🤮
Mulle kelpais. Kunnon suomalainen mies, joka tekee enemmän kuin puhuu, huolehtii lapsistaan ja pistää kentällisen hikisiä testosteronihuuruisia ukkoja ruotuun. Oikein olisi passeli.
Mummelit on vähän ihastuneita Mikkoon, sen takia he eivät voi uskoa hänen tekevän ikinä mitään väärää. Mikon p*skakin selitetään kullaksi.
Peräkamari pojat ja lepakot on ihastunut Helenaa, se takia eivät voiuskoa hänentekevän ikinä mitään väärää.
Odottele nyt vaan kiltisti hoitajaa vaihtamaan niitä housuvaippoja, kohta saat kahvia ja pullaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikko on sairas, toivottavasti hänen läheisensä ymmärtävät ohjata hänet hoidon piiriin. Taas oli katkaistu netti ja lämmin vesi lapsilta ja heidän äidiltään.
Turun seudulla oli ja ehkä vielä tänäänkin useita sähkökatkoja ukkosmyrskyn vuoksi. Oli ainakin Carunan ja Turun energian tiedotteissa. Mutta voihan Mikkoa ukkosmyrskystäkin syyttää. Tai itse ukkosenherraa, kun sillai ukkosti ja teki Hellulle kiusaa.
Kai nyt Helenakin sen tajusi että ukkosen aiheuttamia ongelmia olivat.
uskon samaa mutta syyttää Mikkoa koska tietää että sillä on seuraajia jotka uskoo kaiken valheen mitä se syöttää
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lompakon menetys otti koville sekä Maisalle että Helenalle. Ja sama kaava käyttäytymisessä. Exän haukkumista julkisesti. Onneksi Jm ja Maisa ei ehtineet naimisiin ja saada lapsia. Ja mielenkiintoista, että molemmat omisti 10 % mökkitontista, mutta mökki on MINUN OMA. Mihin seikkaan muuten perustuu tuo 10 % tontista?
Ei, kyllä Hellulla omistus tontista 50%, mutta samaten lainakin puoliksi. Näin muistelen.
Niin eli sitä velkaa oli Helenan nimissä sitten vielä enemmän. Kiitos korjauksesta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä lompakon menetys otti koville sekä Maisalle että Helenalle. Ja sama kaava käyttäytymisessä. Exän haukkumista julkisesti. Onneksi Jm ja Maisa ei ehtineet naimisiin ja saada lapsia. Ja mielenkiintoista, että molemmat omisti 10 % mökkitontista, mutta mökki on MINUN OMA. Mihin seikkaan muuten perustuu tuo 10 % tontista?
Tämä ketju ei edelleenkään koske Maisaa tai JM. Tee heille uusi ketju tai siirry S24 pähkimään tuotakin asiaa.
Maisa ja Helena. Identtiset luonteenpiirteet. Harmittaako Helunaa ja Kippereita, kun verrataan Maisaan?
On se Turku kyllä eriskummallinen paikka kun ukkonen voi katkaista lämpimän vedenkin.
Vierailija kirjoitti:
"Mikko on sairas, toivottavasti hänen läheisensä ymmärtävät ohjata hänet hoidon piiriin. Taas oli katkaistu netti ja lämmin vesi lapsilta ja heidän äidiltään."
Meidän kakkoskoti on muutaman kilometrin päässä Mikon huvilasta. Meillä on kova ukonilma ja sähköt meni. Sähköt katkeili useamman kerran illan aikana.
Ei kyllä tullut mieleen, että se on Mikon aiheuttama...
Mikolla on yhteys itse Ukkosjumalaan. 🤣🤣🤣Mitä helvetin älykääpiöitä nämä Helenan tsemppaajat ovat? Se tiedetään, että Helena itse on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä ketju ei edelleenkään koske Maisaa tai JM. Tee heille uusi ketju tai siirry S24 pähkimään tuotakin asiaa.
Maisa ja Helena. Identtiset luonteenpiirteet. Harmittaako Helunaa ja Kippereita, kun verrataan Maisaan?
No ketäpä ei kiukuttaisi jos rinnastetaan tyhjäpääblondiin..
On se Mikko aikamoinen, kun on sään jumalakin Turussa.
Vierailija kirjoitti:
On se Turku kyllä eriskummallinen paikka kun ukkonen voi katkaista lämpimän vedenkin.
Väännän rautalangasta. Mökillä on sähköllä toimiva lämminvesivaraaja, siis laite joka lämmittää kylmästä vedestä lämmintä vettä. Kun sähköt katkeavat tai esim. salama iskee lähelle tämä laite menee vikatilaa eli sen vastukset (teräksestä tehdyt spiraalit varaajan sisällä) lakkaavat toimimasta eli lämmittämästä vettä. Ja näin laite ei tuota lämmintä vettä. jolloin sitä ei myöskään tule Helenan riistoasuman mökin hanasta. Näin ukkonen voi ja katkaisee lämpimän veden tulon mökillä Kakskerrassa. Mökkivesi toimii siis hieman eri mekaniikalla kuin esimerkiksi kerrostalovesi.
Siis tuossa seiskan jutussa Heluna kertoo ihan itse "Minua ei päästetä sisälle, sillä lukot oli vaihdettu."
Siis miten tää juntti on sinne sisään päässyt? Hajottiko ikkunan?? Apua mitä toope.
Vierailija kirjoitti:
Oletko koskaan kuullut boilerista tai edes lämminvesivaraajasta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii kaiketi sähkön avulla, niinku? Luulisin...
Menee Kalevala uusiksi, kun Ukko ylijumala paikalle pitää kirjoittaa Mikko ylijumala (oli siis sään ja vissiin sadonkin jumala tuo Ukko).
Joillekin pitää ilmeisesti selventää, että jos sähköt katkeavat, se tarkoittaa sitä, että valojen lisäksi sammuu myös reititin/modeemi ja lv-varaaja. Nekin kun toimivat sähköllä.
Helena on kerännyt ympärilleen varsinaisen hovin. Julkaisee näiden tollojen kommentteja jatkuvalla syötöllä. Vihjailuja sadismista, väkivallasta ja nyt maalitetaan turvapalvelufirmaa.
Verrataan omaa tilannetta johonkin kainuulaisen eropariskunnan tilanteeseen. Tuliko ollenkaan mieleen että siinä tapauksessa on myös vaimo maksanut lainaa yhteisestä talosta!
Pitkän ja raadollisen taistelun tuloksena on Hn ymmärrettävä, että Mikon lompakko on lopullisesti häneltä suljettu. Nyt nopeasti uudet verkot vesille, ehkäpä joku uusi rikas hölmö jää verkkoon. Hellu mieti tulevaisuutta pitkällä tähtäimellä, jotta saavutat korkean elintason töitä tekemättä.
Vierailija kirjoitti:
Siis tuossa seiskan jutussa Heluna kertoo ihan itse "Minua ei päästetä sisälle, sillä lukot oli vaihdettu."
Siis miten tää juntti on sinne sisään päässyt? Hajottiko ikkunan?? Apua mitä toope.
Piakkoin selviää, että Mikko ja vain Mikko on Kakskerran omistaja, ja ollut oikeuden päätöksestä saakka. Miten käy Helenan rikosilmoituksille koskien hänen rauhansa häirintää? Lukkojen vaihto on ollut silloin aiheellinen, koska ei omista mitään. Ja omistajalla on ollut oikeus mennä kiinteistöön hälyjen soidessa. Soiko ne silloin, kun Helena meni ikkunasta sisään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Maisan kiusaajat yrittävät kuumeisesti etsiä uutta kohdetta, jonka haukkuminen toisi heille edes vähän mielihyvää surkeisiin elämiinsä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toimii kaiketi sähkön avulla, niinku? Luulisin...
Eikun vesi vaan tulee mystisesti hanasta, punaiselta puolelta kuumaa ja siniseltä kylmää. Niinku.
Ei, kyllä Hellulla omistus tontista 50%, mutta samaten lainakin puoliksi. Näin muistelen.