Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
27401/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kyllä Helenalla on rahaa, kuka tuhlaa miljoonan, niin ettei jää jäljelle mitään. Ei muuta kuin asunnon ostoon. 

Vierailija
27402/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voittaisin Eurojackpotissa, niin maksaisin Mikko Koivun puolesta sen eromiljoonan. Ihan vaan hyvän hyvyyttäni.

Saahan sitä ihminen lahjoittaa rahansa mihin tykkää. Jos sellainen tilastollinen Eurojackpot ihme sattuisi, itse lahjoittaisin kykyä lapsiperheille, jotka köyhyyden, työttömyyden tai sairauden vuoksi ovat todella isoissa vaikeuksissa. Tai lahjoittaisin syöpätutkimukseen. 

Tämä mielipide siksi, että juuri eilen keskustelin alle viisikymppisenä rintasyöpää sairastavan yh-äidin kanssa.

MInkä sen eromiljoonan? Oletko siinä uskossa että Helena ei sitä ole saanut?

Senkö minkä Helena tuhlasi Troyn kanssa Super Bowl reissuihin jne? Ja rasvafirmaan ja oikeudenkäynteihin?

Mikko on maksanut Helenalle 1.8 miljoonaa eron jälkeen. Eikö siinä ole tarpeeksi? 

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27403/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt vähän neutraalimpi suhtautuminen helenaan kun edes jotain yrittää tehdä. Jotain muuta kuin Natalien ja Mikon haukkumista. Nyt vaan asuntoa ja töitä hakemaan. Kyllä se tavallinen arki on parasta.

Mulla sama. Pystyn suhtautumaan neutraalisti ja katsomaan mitä tapahtuu. Luulen kyllä että Helena lähtee parin viikon sisällä Suomesta. En jotenkin näe häntä Turun arjessa. Ja vähän jäähyväisiltä nuo lasten kanssa hetketkin näyttäytyvät. Mutta. Ihminen tekee mitä ihminen tekee. En kyllä lähde arvostelemaan ketään valinnoistaan. Jos ei pysty elämään sellaista elämää jota Turku ja siihen liittyvät asiat tarjoavat, sitten ei pysty. Silloin on kuunneltava itseään ja tehtävä päätöksiä. 

Tärkeintä on että tämä vellonta, taistelu ja suoranainen sota loppuu. Tärkeintä lasten ja kaikkien osallisten mielenterveyden kannalta. Toki siihen on varmaan viime aikoina jo viranomaisetkin kehottaneet. Anyway. Hyvä että tämä hommeli loppuu.

Vierailija
27404/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Helena käytti avioehdossa yhteisesti sovitun miljoonansa;

300k, jonka Helena laittoi bisnekseen

127k pankkisiirtoja Mikolta Helenalle 

350k amex laskuja ajalta 02/20-07/22

180k kuukausirahaa 15k per kk ajalta 08/22-07/23. Tätä oikeus halusi amecmx laskujen sijaan.

90k asumismenoista Helenan puolikas 3,5vuoden ajalta

Lisäksi noiden vähennyksien päälle laskettiin hyvitystä liki 100k lasten kuluista 

Eli pyöreästi 950k vähennettiin

Siinä voi miettiä minne amex 350k + 180k kk rahaa hukkui 3,5 vuoden aikana, kun sillä piti vain ruuat, vaatteet, bensat jne ostaa. Ruoatkin lapsille vain puolet kuukaudesta. Ihan elämiseen kuulemma mennyt 530k reilun 3 vuoden aikana!

Vielä on noin 200k rahaa jakamatta. Viekö Helenan lakinainen Sue suurimman osan ja sitten loppu Mikolle aiheettomista kuluista?

Vierailija
27405/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

"Hiljaisuus" Helenan instassa on hienoa! Eilen piti tuote-esittelyä ja myi tuotteitaan. Mukavan tavallista ja neutraalia.

Kuitenkin on koko ajan tunne, että milloin taas alkaa Mikon perheen mustamaalaus?

Haluaisin uskoa, että Helena on ottanut opiksi ja samalla tulee tunne, että tämä on tyyntä myrskyn edellä.

Juhannuksenakin Helana käyttäytyi kuin sekopää vainoamalla Mikkoa ja valehtelemalla lähes kaikesta. Tuon jälkeen lensikin ykköskotiinsa Minnesotaan ja venebileisiin rentoutumaan raskaiden äitipäivien jälkeen. Äiti, joka on aina hoitanut kaikki lastensa asiat 100% ei pystynyt hoitamaan lasten päivittäisiä rutiinenja.

Toivotaan parasta, pelätään pahinta!

Vierailija
27406/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt vähän neutraalimpi suhtautuminen helenaan kun edes jotain yrittää tehdä. Jotain muuta kuin Natalien ja Mikon haukkumista. Nyt vaan asuntoa ja töitä hakemaan. Kyllä se tavallinen arki on parasta.

Mulla sama. Pystyn suhtautumaan neutraalisti ja katsomaan mitä tapahtuu. Luulen kyllä että Helena lähtee parin viikon sisällä Suomesta. En jotenkin näe häntä Turun arjessa. Ja vähän jäähyväisiltä nuo lasten kanssa hetketkin näyttäytyvät. Mutta. Ihminen tekee mitä ihminen tekee. En kyllä lähde arvostelemaan ketään valinnoistaan. Jos ei pysty elämään sellaista elämää jota Turku ja siihen liittyvät asiat tarjoavat, sitten ei pysty. Silloin on kuunneltava itseään ja tehtävä päätöksiä. 

Tärkeintä on että tämä vellonta, taistelu ja suoranainen sota loppuu. Tärkeintä lasten ja kaikkien osallisten mielenterveyden kannalta. Toki siihen on varm

Mutta onhan se noloa Helenan kannalta, että rahalla ilmeisesti sittenkin saisi suun tukittua. Ei tuon show'n jälkeen kyllä varmaan kehtaa Turkuun vakituisesti asettumaan. No, spekulaatiota vaan.

Vierailija
27407/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Siellä joku Helenan instassa on niin syvällä tässä asiassa, että ehdottelee "Team Helena" -paitojen painatusta?  Miksi?

Vierailija
27408/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Siellä joku Helenan instassa on niin syvällä tässä asiassa, että ehdottelee "Team Helena" -paitojen painatusta?  Miksi?

Etkö sinä kestä erilaisia ehdotuksia ja mielipiteitä ivaamatta niitä kuin pieni lapsi, kun ei muuta keksi. Vai tunnetko pakottavaa tarvetta kommentoida kaikkea mitä Helenaan liittyy?

Vierailija
27409/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Tärkeintä on että tämä vellonta, taistelu ja suoranainen sota loppuu. Tärkeintä lasten ja kaikkien osal

Niin, nolous ja kehtaamattomuus eivät taida kuulua HK:n sanavarastoon. Taitaa tehdä ratkaisujaan muista syistä, joita me sivusta seuraajat voimme tässä vaiheessa vain arvailla.

Vierailija
27410/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kiire vaan tulee niiden paitojen kanssa, tämä keissi on kohta taputeltu, oikeasti konkreettisesti ja ehkä myöhemmin myös keskustelupalstoilla.

Vierailija
27411/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Etkö sinä kestä erilaisia ehdotuksia ja mielipiteitä ivaamatta niitä kuin pieni lapsi, kun ei muuta keksi. Vai tunnetko pakottavaa tarvetta kommentoida kaikkea mitä Helenaan liittyy?

Mitä ivaamista tuossa oli? 

Vierailija
27412/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saispa kolikon joka kerta, kun joku ehdottaa työnhakua Hölinälle! Asunnon hakukaan Turusta ei ole hänen juttunsa. Eikä oikein se lastenhoitokaan; siitä on niin riesaa! Hölinä tahtoo jonnekin elämään luksuselämää. Rahat siihen voisi joku maksaa, omat jemmatut käy vähiin ennenkuin loppuvat...

Vierailija
27413/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olen kuullut monen edustajan esittelevän uutuustuotteittaan mm. kosmetiikasta. Katsoin noita Helenan videoita eilen enkä todellakaan vakuuttunut. Onko hän edes itse perillä tuotteiden koostumuksesta vai onko ostanut nekin valmiilla konseptilla? On antanut itse ymmärtää, että on ollut kehittämässä tuotteita, mutta hänen koulutuksellaan epäilin asiaa jo silloin. Toinen asia, mitä mietin, oli se, onko markkinoinut itse tuotteita Usassa vai onko niitä myynyt joku muu. Tuo esittely kuulosti sen verran hapuilevalta, ettei ole tehnyt sitä paljon. Ja jos esittelet tuotetta niin ota se hyvä nainen valmiiksi muovista pois äläkä vasta videolla! Nyt puhutaan kuitenkin yrityksen omistajasta, joka sijoitti sievoisen summan yritykseensä ja tuotteisiin. Silloin tuotteet pitää tuntea läpikotaisin ja niiden esittely pitää olla sujuvaa ja myyvää. Helenan esittely kuulosti pikemminkin tubettajalta, joka on saanut tuotteita testattavakseen ja esittelee niitä sitten eteenpäin. Yhtään kohtaa ei jäänyt mieleen, jossa hän olisi kertonut, miten raaka-aineet vaikuttavat ja miksi juuri hänen tuotteensa ovat ylivertaisia muihin markkinoilla oleviin verrattuna. Marula-öljy antoi hyvän brunan, mutta hän ei tiedä miksi. 

Vierailija
27414/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hommais nyt sen oman asunnon, ettei nöyryytetä häädöllä vierastalosta. 

Vierailija
27415/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vanha juttu kesältä, joku sitä oli jo silloin ehdotellut ja Helena siitä juttelikin et hyvä idea.

Tuskin mitään nyt sellaisia kannattaa tehdä, jos taistelu loppuu. Eihän silloin enää mitään eri leirejä ole? Varsinkaan, jos Helenalla loppuu taisteltavat asiat.

Vierailija
27416/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä keissiä sen verran pitkään, että uskon vahvasti että Helena löytää itselleen paikan kun katsoo sen tarvitsevansa. Nöyryytystä hän ei vaikuta pelkäävän eikä se näy häneen vaikuttavan.

Ihan turhaa energiahaaskuuta on täällä ehdotella hänelle yhtään mitään, töitä tai asuntoja. Luulen että hän tietää mitä hän tekee, meni sitten syteen tai saveen.

Vierailija
27417/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut monen edustajan esittelevän uutuustuotteittaan mm. kosmetiikasta. Katsoin noita Helenan videoita eilen enkä todellakaan vakuuttunut. Onko hän edes itse perillä tuotteiden koostumuksesta vai onko ostanut nekin valmiilla konseptilla? On antanut itse ymmärtää, että on ollut kehittämässä tuotteita, mutta hänen koulutuksellaan epäilin asiaa jo silloin. Toinen asia, mitä mietin, oli se, onko markkinoinut itse tuotteita Usassa vai onko niitä myynyt joku muu. Tuo esittely kuulosti sen verran hapuilevalta, ettei ole tehnyt sitä paljon. Ja jos esittelet tuotetta niin ota se hyvä nainen valmiiksi muovista pois äläkä vasta videolla! Nyt puhutaan kuitenkin yrityksen omistajasta, joka sijoitti sievoisen summan yritykseensä ja tuotteisiin. Silloin tuotteet pitää tuntea läpikotaisin ja niiden esittely pitää olla sujuvaa ja myyvää. Helenan esittely kuulosti pikemminkin tubettajalta, joka on saanut tuotteita testattavakseen ja esittelee niitä sitten eteenpäi

Niin, firmahan oli vain viisumia varten pystytetty. Rasva muiden tekemää ja purkitetaan vain Helenan purkkeihin. Kulissia ollut kokoajan.

Nyt sitten tietysti hyvä, jos vihdoinkin alkaa asian eteen jotain tekemään. Hankkisi kuitenkin sille tuotemerkilleen rasvantoimittajan EU:n alueelta.

Vierailija
27418/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitenköhän kova paikka tuo tappio on Helenalle, kun vielä isot iltapäivälehdet julistivat näkyvästi täystyrmäystä. Ainakin on ihan hiljaiseksi vetänyt aiheen suhteen, kun ei ole kommentoinut aihetta. Tuleekohan maasta pako lähiaikoina?

Sulle kaikkein kovin paikka selkeästi. Mikäpä hätä Helenalla on, kun ei tarvitse lapsista huolehtia ja murehtia kuten moni joutuu. Heillä rikas elämä elämänsä loppuun saakka. Pojista voi tulla supertähtiä hyvinkin, joten Hellulla jossain vaiheessa taas luksuselämää. Tällä välin voi puuhailla omia juttujaan, firmaa jne.

Oletko sä vanhempi? Sua ei ollenkaan kiinnosta kasvattaa sun lapsia? Jättäsit mielelläsi kasvatushommat muille ja kävisit välillä viikon pari hengailemassa heidän kanssaan? Ja, kun alkaa väsyttää, pitkälle hermolomalle muualle?

Vierailija
27419/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos voittaisin Eurojackpotissa, niin maksaisin Mikko Koivun puolesta sen eromiljoonan. Ihan vaan hyvän hyvyyttäni.

Miksi? Helena on saanut miljoonansa. 

Vierailija
27420/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä keissiä sen verran pitkään, että uskon vahvasti että Helena löytää itselleen paikan kun katsoo sen tarvitsevansa. Nöyryytystä hän ei vaikuta pelkäävän eikä se näy häneen vaikuttavan.

Ihan turhaa energiahaaskuuta on täällä ehdotella hänelle yhtään mitään, töitä tai asuntoja. Luulen että hän tietää mitä hän tekee, meni sitten syteen tai saveen.

Nythän vasta tuli päätös, ettei hovioikeudessa käsitellä hänen yksinhuoltajahakemustaan ja  Minnesotaan muuttoa. Uskoiko hän myönteiseen päätökseen viedessään tuollaisen ehdotuksen käräjäoikeuteen alun perin?

Ketju on lukittu.