Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!

Vierailija
16.08.2024 |

Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti. 

Kommentit (29013)

Vierailija
27421/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miettikää. Reilun kahden viikon päästä tämä taistelutanner vaimenee viimeistään.  Pitää kummankin Teamin alkaa pikkuhiljaa tekemään suru- ja luopumistyötä.

Ehkä ei kannata enää painatella tiimipaitoja tai teettää mukeja. Teemalauluksi  sopisi  pikkuhiljaa    "It's over now".

Sitä voi itse kukainenkin kysellä, että mitäs me tehtiin, ennen kuin tuli tämä show seurattavaksi?

Loppunäytöstä odotellessa. 

En oikein usko, että kaikki loppuu edes oikeuden päätöksiin. Toki se olisi oikein ideaalista.

Vierailija
27422/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helenan marulaöljy on tosi hyvää. 

Miten se eroaa esimerkiksi Ordinaryn vastaavasta?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
27423/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hommais nyt sen oman asunnon, ettei nöyryytetä häädöllä vierastalosta. 

Olen seurannut tätä keissiä sen verran pitkään, että uskon vahvasti että Helena löytää itselleen paikan kun katsoo sen tarvitsevansa. Nöyryytystä hän ei vaikuta pelkäävän eikä se näy häneen vaikuttavan.

Ihan turhaa energiahaaskuuta on täällä ehdotella hänelle yhtään mitään, töitä tai asuntoja. Luulen että hän tietää mitä hän tekee, meni sitten syteen tai saveen.

Ei Helena tiedä mitä tekee ja siitä syystä kaikki menee syteen ja saveen. Hän ei ole suunnitelmallinen eikä järkevä. Jos olisi, ei olisi järjestänyt itseään tähän tilanteeseen.

Vierailija
27424/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei team Helenalaiset, oletteko te tilanneet noita Helenan kosmetiikkatuotteita?

Tuskin. Koska jos kaikki viisi olisivat tilanneet, ei myytävää kai enää olisi?

Miksei hän saa kaikessa rauhassa myydä loppuja varastojaan. Ei niitä kuulemma kovin paljoa enää olekaan. Keltä se on poissa 

No aikamoinen kontrasti siinä jos pitkänaama haukkuu monta kuukautta eksäänsä instassaan ja sitten lipevällä viron aksentilaan tarjoilee väljähtäneitä rasvojaan

Vierailija
27425/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

H halusi yksinhuoltajahakemuksessaan lapset asumaan luokseen. Päivät lapset ovat koulussa ja ilmeisesti heillä on harrastuksia paljon. Koulujen kaikki loma-ajat ja pyhät lapset joutaisivat isän luokse. Eli silloin, kun lasten kanssa pitäisi oikeasti olla ja viettää aikaa, hän haluaa heidät toisen vanhemman luokse. Ei suostu muuttamaan toiselta puolen maapalloa Turkuun, jossa lapset asuvat. 

Olenko ainoa, jonka mielestä tämä kuulostaa äidiltä, jota ei todellisuudessa kiinnosta yhtään olla äiti. Haluaa vain antaa hyvän äidin kuvan itsestään muille ihmisille..

Vierailija
27426/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt vähän neutraalimpi suhtautuminen helenaan kun edes jotain yrittää tehdä. Jotain muuta kuin Natalien ja Mikon haukkumista. Nyt vaan asuntoa ja töitä hakemaan. Kyllä se tavallinen arki on parasta.

Saispa kolikon joka kerta, kun joku ehdottaa työnhakua Hölinälle! Asunnon hakukaan Turusta ei ole hänen juttunsa. Eikä oikein se lastenhoitokaan; siitä on niin riesaa! Hölinä tahtoo jonnekin elämään luksuselämää. Rahat siihen voisi joku maksaa, omat jemmatut käy vähiin ennenkuin loppuvat...

Mikä on se vaihtoehtoinen tapa elättää itsensä kun työt ei näytä kiinnostelevan?

Vierailija
27427/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Miten ihmeessä ihminen kykenee vaihtamaan narratiiviaan tuolla nopeudella? Eikö rökäletappio oikeudessa olekaan mitään? Muistelkaan videoita viime viikolla ja nyt muutama päivä myöhemmin on itse seesteisyys.

Mulle tulee mieleen Paavo Väyrynen, joka palaa aina. Toivottavasti tämä ei tarkoita, että tämä olisi sitä, että Mikon ja lasten elämä.on lopunikää, että "kuulin täällä olevan paikan vapaana?"

Vierailija
27428/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olen seurannut tätä keissiä sen verran pitkään, että uskon vahvasti että Helena löytää itselleen paikan kun katsoo sen tarvitsevansa. Nöyryytystä hän ei vaikuta pelkäävän eikä se näy häneen vaikuttavan.

Ihan turhaa energiahaaskuuta on täällä ehdotella hänelle yhtään mitään, töitä tai asuntoja. Luulen että hän tietää mitä hän tekee, meni sitten syteen tai saveen.

Ei ole tiennyt kun oikeudenkäynti meni huonosti koska ei ottanut sitä miljoonaa ja olisi loppunut pian Suomessa jo v 2020

Vierailija
27429/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minulla on nyt vähän neutraalimpi suhtautuminen helenaan kun edes jotain yrittää tehdä. Jotain muuta kuin Natalien ja Mikon haukkumista. Nyt vaan asuntoa ja töitä hakemaan. Kyllä se tavallinen arki on parasta.

Minulla on tästä instarauhallisuuden syystä pieni epäilys, että tytär liittyy vahvasti siihen. On jo senikäinen, että varmasti Helenan avautumiset ja seiska-julkisuus ovat kantautunut hänenkin tietoonsa esim. koulussa. Ja nähdä kuvia seiskassa äidistä trikoot jalassa ei ole kenenkään teinitytön toiveena. Ehkä tyttö on käskenyt äidin rauhoittua somessa, ja uskoisin että Helenalle omat lapset ovat ainoita, joita voi vaikka totellakin tällaisessa asiassa. 

Vierailija
27430/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei Helena tiedä mitä tekee ja siitä syystä kaikki menee syteen ja saveen. Hän ei ole suunnitelmallinen eikä järkevä. Jos olisi, ei olisi järjestänyt itseään tähän tilanteeseen.

Okei. No anna sitten ohjeita. Kukaanhan niitä ei olekaan hänelle vielä tarjonnut.

Vierailija
27431/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

oka maassa on ongelmia.

Suomessa väkilukuun nähden todella paljon mt- ja päihdeongelmia ja väkivaltaa. Suomi on pohjoismaiden väkivaltaisin maa ja Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Lähes joka toinen suomalaisnainen on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen Euroopan keskiarvon ollessa joka kolmas.

TÄMÄ! Ja Mikko Koivun käytös Helenaa kohtaan ilmentää juuri sellaista suomalaista toksisen maskuliinisuuden kulttuuria. Ei Mikko ole syntynyt sovinistiksi, vaan hän on perheensä ja kasvatuksensa tuote, hänen käytöksensä on täysin  hyväksyttyä Suomessa.

Se on lätkäpiireissä aika tyypillinen asenne koska niin äijäkulttuurin kyllästämä. Machoilua pidetään ihan hyväksyttävänä. Ja huumorikin erittäin rajua ja naisia alustavaa. Jäisikin pelkäksi huumoriksi...

No sinulla Kristiina ei ole ollut koskaan miestä joten miksi keuhkoat?

Vierailija
27432/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Helena sai paljon paremman diilin kuin Sofian rillimiljonäärin ex. Hänkin taistelee. Ihmettelen, että kun avioehto tehty, niin miten niin se ei ole pitävä vaan siitä voi taistella. Mikä merkitys koko avioehdolla sitten edes on, jos sitä ei noudateta. Sen on kuitenkin itse aikoinaan hyväksynyt.

Sen on aikoinaan hyväksynyt joo, mutta moni lähtee kokeileen, josko sopimusta voi enää pitää sellaisenaan voimassa, jos ehdot/tilanteet muuttuu. Reiluahan olisi, että sitä avioehtoa säännöllisesti tarkasteltaisiin ja tehtäisiin siihen päivityksiä, jos avioliiton aikana esimerkiksi taloustilanne muuttuu.

Esimerkiksi pitkä avioliitto, kotivanhemmuus tms. voidaan katsoa syyksi kohtuullistaa ehtoa. 

Vierailija
27433/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jos voittaisin Eurojackpotissa, niin maksaisin Mikko Koivun puolesta sen eromiljoonan. Ihan vaan hyvän hyvyyttäni.

Saahan sitä ihminen lahjoittaa rahansa mihin tykkää. Jos sellainen tilastollinen Eurojackpot ihme sattuisi, itse lahjoittaisin kykyä lapsiperheille, jotka köyhyyden, työttömyyden tai sairauden vuoksi ovat todella isoissa vaikeuksissa. Tai lahjoittaisin syöpätutkimukseen. 

Tämä mielipide siksi, että juuri eilen keskustelin alle viisikymppisenä rintasyöpää sairastavan yh-äidin kanssa.

MInkä sen eromiljoonan? Oletko siinä uskossa että Helena ei sitä ole saanut?

Senkö minkä Helena tuhlasi Troyn kanssa Super Bowl reissuihin jne? Ja rasvafirmaan ja oikeudenkäynteihin?

Mikko on maksanut Helenalle 1.8 miljoonaa eron jälkeen. Eikö siinä ole tarpeeksi? 

Plus ottanut vastattavakseen Helenan osuuden  Kakskerran veloista. Tämäkään ei ole mitätön summa.

Vierailija
27434/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hei team Helenalaiset, oletteko te tilanneet noita Helenan kosmetiikkatuotteita?

Tuskin. Koska jos kaikki viisi olisivat tilanneet, ei myytävää kai enää olisi?

Miksei hän saa kaikessa rauhassa myydä loppuja varastojaan. Ei niitä kuulemma kovin paljoa enää olekaan. Keltä se on poissa 

No aikamoinen kontrasti siinä jos pitkänaama haukkuu monta kuukautta eksäänsä instassaan ja sitten lipevällä viron aksentilaan tarjoilee väljähtäneitä rasvojaan

Vähän kyllä tuo hunajainen sävy aiheutti myötähäpeää. Mietin, että mennään kyllä laidasta toiseen ja vauhdilla. Milloin on myyntipuheet, milloin ivapuheet, milloin puheet, mistä kukaan ei ota mitään tolkkua ja johonkin väliin sellaista rauhallista terapeuttihönkää, joka tietää seuraavaksi jotakin kammottavaa.

Vierailija
27435/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Muistutan taas, että Sokokselta saa tuon samaisen 30 ml marula-öljyä hintaan 13,70 €. Mutta tosiaan, jos haluaa Helenaa tukea, saahan siitä maksaa liki nelinkertaisen hinnan.

Helena-uskovaiset valmiita maksamaan, koska imppaavat lisää Helena-huumaa siitä tylsämieliseen elämäänsä,

Vierailija
27436/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Helena sai paljon paremman diilin kuin Sofian rillimiljonäärin ex. Hänkin taistelee. Ihmettelen, että kun avioehto tehty, niin miten niin se ei ole pitävä vaan siitä voi taistella. Mikä merkitys koko avioehdolla sitten edes on, jos sitä ei noudateta. Sen on kuitenkin itse aikoinaan hyväksynyt.

Sen on aikoinaan hyväksynyt joo, mutta moni lähtee kokeileen, josko sopimusta voi enää pitää sellaisenaan voimassa, jos ehdot/tilanteet muuttuu. Reiluahan olisi, että sitä avioehtoa säännöllisesti tarkasteltaisiin ja tehtäisiin siihen päivityksiä, jos avioliiton aikana esimerkiksi taloustilanne muuttuu.

Esimerkiksi pitkä avioliitto, kotivanhemmuus tms. voidaan katsoa syyksi kohtuullistaa ehtoa. 

Tällainen on ihan normaali käytäntö. Se vaan ei rahassa kylpevälle pettäjämiehelle käy.

Vierailija
27437/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihme, että Seiska ei ole vieläkään tehnyt juttua Varsinais-Suomen käräjäoikeuden ja Turun hovioikeuden päätöksistä Helenan hakemaan yksinhuoltajuuteen. Yleensähän Seiska on ensimmäisenä hakemassa oikeudesta tällaisten päätösten kopioita ja referoimassa niitä. Luulisi että tällainen juttu kiinnostaa enemmän kuin Helenan käynti Cittarissa. 

Vierailija
27438/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Okei. No anna sitten ohjeita. Kukaanhan niitä ei olekaan hänell

Anteeksipyyntö Mikolle, Natalielle ja lapsille.

Oman asunnon vuokraus/hankkiminen.

Työpaikan hankkiminen.

Tästä se tavallinen elämä lähtee sujumaan.

Ei mitään läyhäämistä julkisuudessa.

Vierailija
27439/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minulla on tästä instarauhallisuuden syystä pieni epäilys, että tytär liittyy vahvasti siihen. On jo senikäinen, että varmasti Helenan avautumiset ja seiska-julkisuus ovat kantautunut hänenkin tietoonsa esim. koulussa. Ja nähdä kuvia seiskassa äidistä trikoot jalassa ei ole kenenkään teinitytön toiveena. Ehkä tyttö on käskenyt äidin rauhoittua somessa, ja uskoisin että Helenalle omat lapset ovat ainoita, joita voi vaikka totellakin tällaisessa asiassa. 

En usko, että on kestävä muutos. Katsotaan nyt ensin tämän kuun loppuun. Sen jälkeen ensi kuun puoleen väliin ja siitä kuun loppuun. Jos yhdellä seesteisellä ketään häiritsemättömällä tyylillä mennään, niin kuukausi kerrallaan vaikka vuoden -25 loppuun. Sen jälkeen voisi jo ajatella, että hyvin menee.

Vierailija
27440/29013 |
27.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olen kuullut monen edustajan esittelevän uutuustuotteittaan mm. kosmetiikasta. Katsoin noita Helenan videoita eilen enkä todellakaan vakuuttunut. Onko hän edes itse perillä tuotteiden koostumuksesta vai onko ostanut nekin valmiilla konseptilla? On antanut itse ymmärtää, että on ollut kehittämässä tuotteita, mutta hänen koulutuksellaan epäilin asiaa jo silloin. Toinen asia, mitä mietin, oli se, onko markkinoinut itse tuotteita Usassa vai onko niitä myynyt joku muu. Tuo esittely kuulosti sen verran hapuilevalta, ettei ole tehnyt sitä paljon. Ja jos esittelet tuotetta niin ota se hyvä nainen valmiiksi muovista pois äläkä vasta videolla! Nyt puhutaan kuitenkin yrityksen omistajasta, joka sijoitti sievoisen summan yritykseensä ja tuotteisiin. Silloin tuotteet pitää tuntea läpikotaisin ja niiden esittely pitää olla sujuvaa ja myyvää. Helenan esittely kuulosti pikemminkin tubettajalta, joka on saanut tuotteita testattavakseen ja esittelee niitä sitten eteenpäi

Oikeasti et ole tietoinen Helenan tuotesarjasta? Se on valmis tuotesarja, josta jokainen halukas yrittäjä ostaa itselleen haluamansa tuotteen ja purkittaa haluamallaan tavalla. Helenan kehitysosuus on ollut tuotepurkkien valikoiminen ja sarjan nimen keksiminen. 

Ketju on lukittu.