Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
"Joka maassa on ongelmia.
Suomessa väkilukuun nähden todella paljon mt- ja päihdeongelmia ja väkivaltaa. Suomi on pohjoismaiden väkivaltaisin maa ja Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Lähes joka toinen suomalaisnainen on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen Euroopan keskiarvon ollessa joka kolmas."
"Väitätkö, että esim. naisiin kohdistuvasta väkivallasta ylipäätään ilmoitettaisiin poliisille kaikkialla yhtä herkästi kuin Pohjoismaissa?"
Suomi on tutkitusti yksi maailman parhaita paikkoja olla nainen. Väkivallasta myös ilmoitetaan herkästi, mikä on hyvä juttu, mutta myös varmaan puskee meitä ylös ikävässä tilastossa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toki jää palkasta jenkeissä enemmän käteen, mutta kaiken maksat itse. Lastenhoito maksaa hunajaa, lääkäreistä puhumattakaan. Toki jos on hyvä työnantaja niin työnantaja maksaa terveydenhuollon. Pudotus on kuitenkin tosi kova jos työsuhde loppuu ja jäät työttömäksi. Keskiluokkakin on siellä tosi kovilla. Haluaisin toki nähdä kuinka Helena siellä omin voimin ja omilla rahoillaan pärjää ja koska paljastuu se Amerikan ihmemaan toinen puoli Helenallekin.
Hyvät koulut maksaa ja huonoihinkin joudut ostamaan koulutarvikkeet, desinfektiopyyhkeet, talous- ja veskipaperit ja pakkaamaan muksuille lounaan mukaan.
Ylipäätään keskiluokakin syö uskomatonta kuraa ruokana muoviastioita.
??? Jaa, huomenna olen jo siellä Kaliforniassa 😊 Minusta amerikkalainen ruoka on yleensä hyvää, mäkkäriin ei
Aivan tavalliset elintarvikkeet on Amerikassa luksusta ja senpä vuoksi siellä syödäänkin prosessointua rasvaista, suolaista, lisäaineita ja maissitärkkelyssiirappia sisältävää shittiä, joka on halpaa. Jos nyt joku ihmeen kaupalla itse valmistaa ruokaa niin kaikki ainekset tulee pakkauksista ja säilyketölkeistä. Ei ihme, että siellä ylipaino on valtava ongelma ja puutteellisen terveydenhoitojärjestelmän kanssa todellinen ongelma.
Muistellan vielä hetki tämän viikon parasta uutista!
IS: Helena Koivun vaatimuksille täystyrmäys Turun hovioikeudessa
Entisen NHL-kiekkoilija Mikko Koivun ex-vaimo Helena Koivu joutui pettymään oikeuden päätökseen.
Helenan vaatimukset lasten tapaamisista eivät menneet läpi käräjä- ja hovioikeudessa, asiasta uutisoi Ilta-Sanomat.
Helena oli vaatinut oikeudelta, että hän saisi ex-pariskunnan lasten yksinhuoltajuuden ja että lapset määrättäisiin asumaan hänen luokse. Lisäksi Helena vaati, että lapset saisivat tavata isäänsä koululomilla ja pyhäpäivinä.
Varsinais-Suomen käräjäoikeus ja Turun hovioikeus tyrmäsivät kuitenkin Helenan vaatimukset. Näin ollen Minnesotan oikeuslaitoksen aiemmin antamat päätökset lasten tapaamisista jäävät voimaan.
Niiden mukaan lasten asuinpaikka on Turussa, ja että lapset ovat vuorotellen vanhemmillaan. Koivuilla on kolme yhteistä lasta.
Turun hovioikeus antoi ratkaisun asiassa maanantaina.
Lähde: IS
Vierailija kirjoitti:
"Ei kai kiusaajan tarvitse Hyytiäinen, muttei ympäristönkään tarvitse päähän potkia jos toinen yrittää muuttaa käytöstään. Olen vahvasti Mikon puolella tässä asiassa, mutta alkaa kyllä mennä aika pitkälle joidenkin palstalaisten Helenan pakolaiseksi alentaminen."
Käytöstä voi ja pitääkin muuttaa. Se on hyvä. Silti on turha heti odottaa, että jokainen kirkuu onnesta ja hihkuu selkään taputellen minkäänlaisessa elämässä, miten mahtavasti pesukone pesi pyykit, tuli siivottua tai päivä meni kiusaamatta.
Itse olen seurannut tätä ketjussa puhuttua hommaa 1v 3kk ja hihkun korkeintaan 1v ja 3kk päästä ensimmäisen kerran, jos oikeasti aihetta on. Siihen saakka luotto seuraavaan päivään on nolla. Veikkaan, että monet ajattelevat kohdallaan samankaltaisesti.
Olen miekin seurannut tätä varmaan ainakin tuon ajan. Olen varmaan niin naivi että mulle riittää lyhyempikin aika muutoksen toteamiseen. Ite puhun vain omasta puolestani. Turha tässä on mitään joukkovoimaa taakseen alkaa keräämään.
Vierailija kirjoitti:
Natalien ja Mikon häät ovat lokakuussa Minnesotassa. Etäisyyden takia Suomesta häihin matkustaminen vie aikaa ja rahaa. Herääkin kysymys. Järjestevätkö he häiden jälkeen Suomessa tilaisuuden, johon voi helpommin Suomestakin osallistua?
Miksi pitäisi? Häälahjapyynnöt on vaatimattomia syystäkin, noihin nyt ei paljoa uppoa rahaa. Tuskinpa suurta lössiä ovat Suomesta lennättämässä ja miljonäärillä on varaa maksaa perheenjäsenten lennot. Pakkohan sinne häihin ei ole mennä. Pitäisikö kaikkien toimia aina suomalaisten lähellä. Oon team Helena, mutta joku roti tuntemattomien vaatimuksilla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helenan mielestä Amerikka on ihannevaltio. Helena on kuitenkin elänyt siellä vain rikkaana, Mikon rahoilla. Köyhällä on Amerikassa kurjaa ja äkkiä päätyy kodittomaksi jos ei ole rahaa. Haaveilla toki aina voi vaikka aurinkoisesta Kaliforniasta, mutta kaikki haaveet eivät ole realistisia. Toimeentulo, viisumi ja koti pitäisi itse järjestää. Ai niin, ne lapsetkin on Turussa.
Hassut kuvitelmat suomalaisilla. Onhan siellä myös paljon pienemmät verot ja huomattavasti paremmat palkat kuin Suomessa.
Jenkeissä työelämä on myös paljon vaativampaa kuin Suomessa. Vähemmän lomia ja enemmän odotuksia tehdä 24/7 töitä tarvittaessa. Siis asiantuntija-aloilla noin keskimäärin. Olen ollut parissakin jenkkifirmassa töissä. Olisin halutessani saanut siirron hetkeksi valtameren toiselle puolelle, mutta ei nappaa jousta
Hyvin yleistä siellä on ottaa palkattomia vapaita vkl yhteyteen. Siihenkin on varaa kun ei veroteta kuoliaaksi. Ei nekään ihmiset pakerra vain 2 viikon vuosivapailla. Hullu ajatuskin.
Sofie oli tänään sanonut koulussa, että äitiä saa aina hävetä!
Koulukaverit olivat maininneet eilisen Seiskan jutun, kun Helena käy cittarissa ostamassa kakkupohjan.
Vierailija kirjoitti:
Koulukaverit olivat maininneet eilisen Seiskan jutun, kun Helena käy cittarissa ostamassa kakkupohjan.
Älä puhu paskaa. Äitisi saa sua kyllä hävetä, jos elossa olisi!
Vierailija kirjoitti:
Kaikkea ne höpöttää. Oli minukin lapselle sanoneet, etteivät pidä uudesta äidistä.
Miten te jaksatte jutella 1343 sivua vieraiden ihmisten yksityisasioista? Pitäskö teidän hankkia oma elämä.
Mistä täällä kumpuaa ajatus, että Helena olisi jotenkin muuttunut? Se, että kävi pesemässä pyykit vai että ei ole mustamaalausta tullut pariin päivään?
Eiköhän insta taas ala laulamaan, kun lapset lähtevät isälleen. Alkaa taas se Mikon mustamaalaus ja valitusta häiriöistä Kakskerrasta.
Onko Helenalla joku harjanvarsi tuolla ostoskorissa? Luuta?
Helena Koivun kosmetiikkafirman nettikauppakin toimii taas. Hyvä asia tuokin, markkinoi nyt tuotteitaan myös Suomeksi. Sitä en tiedä onko kyseessä vain varaston tyhjennysmyynti, mahdollisesti. Nyt tuotteita saa ilmaisella toimituksella.
"Miten jaloa!
Asiallista olisi Helenan ja Seiskan edes myöntää että ovat puhuneet perättömiä ja mustamaalanneet ihmisiä syyttä. Jos nyt ei anteeksipyyntöön taivu niin edes se. Muuten se "fakta" jää elämään, vaikka ne ei millään omaa elämää kosketakkaan. Mutta toisaalta ei kenenkään muunkaan julkinen somelynkkaaminen kosketa, mutta silti sitä toivoisi että oikeus voittaisi myös julkisesti. "
Ei tässä ole mitään jaloa. Mun mielestä on vaan olemassa rajat sille, miten ihmisistä puhutaan. Ja näiden rajojen rikkomisesta ei tule mun mielestä hyväksyttyä sillä, että toinen aloitti.
Olisihan kiva, että Helena ja Seiska myöntäisivät valheensa, mutta en mä siltikään näe, miten Helenan kauppareissulla ilveily sen saisi tapahtumaan? Tai tekee ylipäätään tästä keskustelusta mitenkään parempaa?
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte jutella 1343 sivua vieraiden ihmisten yksityisasioista? Pitäskö teidän hankkia oma elämä.
Helena haluaa tuoda yksityisasioitaan julkiseksi (tai ainakin Mikon yksityisasioita), niin tottahan niistä keskustellaan. Koska hän nyt muuten saakaan taas matkustaa takaisin Minnesotaan estansa puitteissa?
No kappas, sieltähän instastooreistahan se todellinen syy selvisikin, miksi ei voi muuttaa Suomeen ollakseen äitinä lapsilleen. Amerikan unelma & Kalifornia kutsuu enemmän kuin muut velvollisuudet. 😌 Mitä nyt jostain lapsista, kun omat unelmat odottavat Helenaa ! 😍
Vierailija kirjoitti:
Mistä täällä kumpuaa ajatus, että Helena olisi jotenkin muuttunut? Se, että kävi pesemässä pyykit vai että ei ole mustamaalausta tullut pariin päivään?
Eiköhän insta taas ala laulamaan, kun lapset lähtevät isälleen. Alkaa taas se Mikon mustamaalaus ja valitusta häiriöistä Kakskerrasta.
Onko Helenalla joku harjanvarsi tuolla ostoskorissa? Luuta?
No jokainen saa ajatella varmaan mitä haluaa näkemistään postauksista. Miksi silti pitää olla ilkeä, puolin ja toisin? Luulis olevan kuluttavaa. Teette ite sitä mistä toista syytätte.
Vierailija kirjoitti:
Californiaa vaikea toteuttaa, jos ei ole amerikkalaista miestä kiikarissa. Turistina voi oleskella vähän aikaa, jos jemmarahoja on.
California on myös aivan sikakallis. Sen lisäksi kodittomat kaduilla ja kannabis haisee kaikkialla.
Onkohan Helena saanut nyt olla rauhassa kotonaan? Talkkarikaan ei ole ilmeisesti käynyt pelottelemassa?
Ystäväpariskunta paluumuutti pikaisesti Suomeen kun saivat sairaan lapsen. Äkkiä tuli totuus USAsta vastaan ja kiire synnyinmaahan. Suomi ei ollutkaan se takapajula miksi aina muistivat haukkua.
Onkohan tämä jotenkin sovellettavissa ketjun päähenkilöihin? Helenakin on elävän leski.