Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Vierailija kirjoitti:
"Miten jaloa!
Asiallista olisi Helenan ja Seiskan edes myöntää että ovat puhuneet perättömiä ja mustamaalanneet ihmisiä syyttä. Jos nyt ei anteeksipyyntöön taivu niin edes se. Muuten se "fakta" jää elämään, vaikka ne ei millään omaa elämää kosketakkaan. Mutta toisaalta ei kenenkään muunkaan julkinen somelynkkaaminen kosketa, mutta silti sitä toivoisi että oikeus voittaisi myös julkisesti. "
Ei tässä ole mitään jaloa. Mun mielestä on vaan olemassa rajat sille, miten ihmisistä puhutaan. Ja näiden rajojen rikkomisesta ei tule mun mielestä hyväksyttyä sillä, että toinen aloitti.
Olisihan kiva, että Helena ja Seiska myöntäisivät valheensa, mutta en mä siltikään näe, miten Helenan kauppareissulla ilveily sen saisi tapahtumaan? Tai tekee ylipäätään tästä keskustelusta mitenkään parempaa?
Sen kauppareissun ilveily taitaa pohjata suurimmalti osalti siihen juhannusviikkoon, kun siitä saakelin pesukoneesta - tai pikemminkin sen puutteesta - Helena teki niin ison numeron. Tuolloin jo turkulaiset osasivat sanoa, että siitä vaan kauppareissun yhteydessä pyykit pesuun itsepalvelupesulassa. Ja nyt kuukausien jälkeen (välissä yhden kerran Helena pesetti ison numeron kera pyykkinsä äidillään) tämä ihme vihdoinkin tapahtui.
Sen lisäksi tämä ihme tapahtui viikko sen jälkeen kun oli viimeisen oman nolauksen tehnyt talkkarishow'n kanssa sekä samalla viikolla, kun suuri uutinen Helenan viimeisimmästä oikeuskatastrofista tuli ilmi. Ajankohta, se on aika olennainen asia myös.
Vierailija kirjoitti:
Miten te jaksatte jutella 1343 sivua vieraiden ihmisten yksityisasioista? Pitäskö teidän hankkia oma elämä.
Pitäs. Mutta vasta tämän keissin jälkeen. Nyt ei jouda, saati malta.
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivun kosmetiikkafirman nettikauppakin toimii taas. Hyvä asia tuokin, markkinoi nyt tuotteitaan myös Suomeksi. Sitä en tiedä onko kyseessä vain varaston tyhjennysmyynti, mahdollisesti. Nyt tuotteita saa ilmaisella toimituksella.
Tässä on koira haudattuna jossain, sanokaa mun sanoneen sitten joskus kun se paljastuu...
Vierailija kirjoitti:
"Miten jaloa!
Asiallista olisi Helenan ja Seiskan edes myöntää että ovat puhuneet perättömiä ja mustamaalanneet ihmisiä syyttä. Jos nyt ei anteeksipyyntöön taivu niin edes se. Muuten se "fakta" jää elämään, vaikka ne ei millään omaa elämää kosketakkaan. Mutta toisaalta ei kenenkään muunkaan julkinen somelynkkaaminen kosketa, mutta silti sitä toivoisi että oikeus voittaisi myös julkisesti. "
Ei tässä ole mitään jaloa. Mun mielestä on vaan olemassa rajat sille, miten ihmisistä puhutaan. Ja näiden rajojen rikkomisesta ei tule mun mielestä hyväksyttyä sillä, että toinen aloitti.
Olisihan kiva, että Helena ja Seiska myöntäisivät valheensa, mutta en mä siltikään näe, miten Helenan kauppareissulla ilveily sen saisi tapahtumaan? Tai tekee ylipäätään tästä keskustelusta mitenkään parempaa?
"Helena kuitenkin kertoi Seiskan toimittajalle millaisen täytteen teki kakkuun". Kuka lukija kuvaa Helenaa, kuvaa kakkupohjahyllyä ja lähettää Seiskaan jutun". Lukijan kuva = Seiskan toimittajan kuva. Samoin kun Hörkkö kävi kyttäämässä Turussa Mikon ostoksia. Lukijan kuva:). Mikko osti jonkun hilavitkuttimen ja Hörkkö kävi tsekkaamassa hinnan juttuunsa.
Vierailija kirjoitti:
oka maassa on ongelmia.
Suomessa väkilukuun nähden todella paljon mt- ja päihdeongelmia ja väkivaltaa. Suomi on pohjoismaiden väkivaltaisin maa ja Euroopan unionin toiseksi väkivaltaisin maa naisille. Lähes joka toinen suomalaisnainen on kokenut fyysistä tai seksuaalista väkivaltaa 15 ikävuoden jälkeen Euroopan keskiarvon ollessa joka kolmas.
TÄMÄ! Ja Mikko Koivun käytös Helenaa kohtaan ilmentää juuri sellaista suomalaista toksisen maskuliinisuuden kulttuuria. Ei Mikko ole syntynyt sovinistiksi, vaan hän on perheensä ja kasvatuksensa tuote, hänen käytöksensä on täysin hyväksyttyä Suomessa.
Helena Koivun käytös ilmentää juuri syntyperänsä kulttuuria. Ei Helena ole syntynyt lokiksi ja oltavia metsästäväksi vaan hän on perheensä ja kasvatuksensa tuote, hänen käytöksensä on täysin hyväksyttyä syntymämaassan. Niinku vai?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Natalien ja Mikon häät ovat lokakuussa Minnesotassa. Etäisyyden takia Suomesta häihin matkustaminen vie aikaa ja rahaa. Herääkin kysymys. Järjestevätkö he häiden jälkeen Suomessa tilaisuuden, johon voi helpommin Suomestakin osallistua?
Miksi pitäisi? Häälahjapyynnöt on vaatimattomia syystäkin, noihin nyt ei paljoa uppoa rahaa. Tuskinpa suurta lössiä ovat Suomesta lennättämässä ja miljonäärillä on varaa maksaa perheenjäsenten lennot. Pakkohan sinne häihin ei ole mennä. Pitäisikö kaikkien toimia aina suomalaisten lähellä. Oon team Helena, mutta joku roti tuntemattomien vaatimuksilla.
Lahjatoiveet on edullisia ja kevyitä. Ei ole mitään järkeä ryhtyä lähettämään särkyvää ja painavaa lahjatavaraa USAsta Suomeen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena Koivun kosmetiikkafirman nettikauppakin toimii taas. Hyvä asia tuokin, markkinoi nyt tuotteitaan myös Suomeksi. Sitä en tiedä onko kyseessä vain varaston tyhjennysmyynti, mahdollisesti. Nyt tuotteita saa ilmaisella toimituksella.
Tässä on koira haudattuna jossain, sanokaa mun sanoneen sitten joskus kun se paljastuu...
Miten ylipäätään kannattaa usalaisia tuotteita tilata Suomeen? Tullit, alvit ja eiköhän lain asettamat vaatimukset ole eri.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Miten jaloa!
"Helena kuitenkin kertoi Se
Molemmat iltapäivälehdet kirjoittivat yksinhuoltajuushakemuksesta. Seiska kirjoitti Helenan Citymarket-käynnistä. "Tiukat trikoot" kiinnittivät katseet... Luultavasti iso poika istumassa ostoskärryissä kiinnitti katseet.
Tahtoisin saada jotain kautta vastauksen Helenalta siihen, miksi hän halusi estää lasten tapaamasta isäänsä muulloin kuin pari kertaa vuodessa loma-aikoina? Onko siihen joku hyvä syy? Oikeudessa oltiin kuitenkin sitä mieltä, että lapset tarvitsevat molemmat vanhempansa, joten Helena, miksi?
Tämä voi pitää paikkansa ja kaiken lisäksi me täällä vielä kitisoimme näitä "lukijoita", jotka kuvaavat tämän tapauksen päähenkilöitä. Ja onko todellakin niin, että seiska harrastaa tämän jutun tapauksessa valikoivaa journalismia. Kaikki muut käänteet on kyllä julkaistu, mutta tämän viikon pääaiheesta ei sanallakaan mitään ole mainittu. Ei ylittänyt uutiskynnystä niin kuin molempien iltapäivälehtien tapauksessa.
Ei saanut yksinhuoltajuutta. Mitä seuraavaksi ? Häät on tulossa miten sen kestää. Lapsethan saa lähteä häihin eikö se niin ollut ?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten ylipäätään kannattaa usalaisia tuotteita tilata Suomeen? Tullit, alvit ja eiköhän lain asettamat vaatimukset ole eri.
Luin jostain, että omalla riskillä voi kosmetiikkaa tilata ulkomailta, EU:n ulkopuolelta siis. Tullia tuosta varmaan joutuu maksamaan vaikka nyt saisikin tänään toimituskulut ilmaiseksi.
Vierailija kirjoitti:
Natalien ja Mikon häät ovat lokakuussa Minnesotassa. Etäisyyden takia Suomesta häihin matkustaminen vie aikaa ja rahaa. Herääkin kysymys. Järjestevätkö he häiden jälkeen Suomessa tilaisuuden, johon voi helpommin Suomestakin osallistua?
Odotatko kutsua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ajattelisin että tuotteet on Suomessa.
Vierailija kirjoitti:
Sofie oli tänään sanonut koulussa, että äitiä saa aina hävetä!
Koulukaverit olivat maininneet eilisen Seiskan jutun, kun Helena käy cittarissa ostamassa kakkupohjan.
Itse olen miettinyt, että taatusti häpeää. Oma saman ikäinen tyttö on viimeaikoina hävennyt minua mm., kun minusta oli hänen mielestä nolo kuva urheiluseuran Instagram-tilillä (minut näki juuri ja juuri varsinaisen kuvan kohteen takaa) ja koska minusta (ja useasta muusta vanhemmasta) oli haastattelu urheiluseuran lehdessä aiheesta miten vanhemmat kuskaa, kustantaa ja kannustaa. Helenan jutut on ihan eri tasoa vielä. Ja tuo ikä alkaa olla sellainen, että kaikki hävettää muutenkin. Jo pelkästään se valmis kakkupohja sen sijaan, että leivotaan itse. Tai se euron kahvi.
Ja löytyyköhän voidepuljulle suomalaista yritystunnusta ja sitten voikin kyttäillä tilinpäätöksen toimittamista ja verovelkatilastoja.
Nyt on varmaan se pray and let go-vaihe käynnissä. Valitettavasti en usko seesteisyyden kovin kauaa kestävän.
Samat kuvapankkikuvat ja keksitty puhelinnumero siellä on yhä Helenan kotisivuilla.
Kosmetiikan parasta ennen -merkintä on yleensä 6 tai 12 kk. Liekö nuo purkit jo vanhentuneita?
Vierailija kirjoitti:
Mutta kuinka vanhoja ne rasvat on? "Kiva" saada joku härskiintyneeltä haiseva 4 v vanha rasvapurkki kouraan....
Totta. Kuka lapsi nyt tuollaista vanhempaansa häpeäisi...