Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
Instassaan Hoo haukkuu minnesotalaista tuomaria, että M on maksanut ja saanut haluamansa päätökset. Matkustuslupa häihin on siis tainnut tulla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin maalitus jatkuu tänään. Vihjaillaan myös liivijengin käyttämisestä kiusaajia vastaan kun poliisi ei kykene hoitamaan. Hui! Varokaa palstalaiset!
eikös nää Henryn postaukset liity siihen tiktok-ryhmään joka paljastelee pedofiilejä? Vähän eri asia kuin tää Helenan keissi mutta joo vois tän otta uhkauksenakin..
Ei ole olemassa mitään "postauksia", vaan ainoastaan julkaisuja sekä viestejä. Ja miksi ihmeessä laitat ä-kirjaimen sinne mihin se ei kuulu? Ei mitään pedofiilejä, vaan pedofiileja a-kirjaimella.
Kerro tuo myös Helenalle, niin tietää olla käyttämättä sanaa "postaus".
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena jättää englanninkielisissä videoissaan paljon kertomatta ja vihjailee asioista ilman, että kertoo koko totuutta. Sanoo mm. että tänne tuodaan ihmisiä, jotka kiusaavat/ahdistelevat häntä. Ei kerro sanallakaan, että kyse on työntekijöistä, jotka tekevät tontilla syystöitä. Hän antaa tahallisesti väärän kuvan tilanteesta.
No onko yllättävää!
Ehkei hän muista tai tiedä kaikkia kiinteistönhuoltoon liittyviä sanoja englanniksi?
Aika suppeaksi tuo on muutenkin käymässä. "Update to you, guys..." ja poliisi sanoi, että tämä juttu on "between you, guys". Eikö tuo guy ole käytetty ennemmin miespuolisista kaveruksista? Vai miehiäkö ne jenkkiseuraajat on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen itse opettaja ja kuulin, että oppilaat oliv
Höpö höpö, trolliope. "
Ei ole trolli. Voi olla eri koulu kyseessä, mutta minun lapsen koulussa ainakin nyt syksyllä tapahtunut sama asia. Iso juttu!
Miten tämä asia liittyy koivuihin? Ei helena ole kuvannut opettajaa koulussa.
Ei, mutta ihmistä työssään. Onko sulle ok, jos sinua kuvataan töissä ja jaetaan instaan?
On kuvattukin. Olin nuorena jäätelökioskilla töissä ja lehtikuvaaja oli ottanut kuvan keskustasta ja minutkin tunnisti kuvasta. Lupaa ei kysytty enkä nostanut oikeusjuttua :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kakskerrassa vielä rakennusoikeutta jäljellä? Jos on, niin päärakenukseen voisi rakentaa yhden huoneiston verran laajennusta Helenaa varten. Toinen mahdollisuus olisi rakentaa Helenaa varten oma talo.
Käsittääkseni siellä on koko Koivu klaanin huvilat, miksi Helena siellä haluaa asua, Koivujen keskellä? Helpompi etsiä kerrostaloasunto turun keskustasta.
Haluaa tehdä kiusaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Ei ole trolli. Voi olla eri koulu kyseessä, mutta minun lapsen koulussa ainakin nyt syksyllä tapahtunut sama asia. Iso juttu!
Ei, mutta on kuvannut talkkaria työssään ja julkaissut videon. Ei saisi tehdä näin. Vieläpä tekee maalittamistarkoituksessa. Mitä luulet kakkujen tehneen, kun salaa kuvasivat opettajaa ja julkaisivat?
On kuvannut myös katonpuhdistajaa. Salauvaaminen ja julkaisu on rikos. Myös poliisin salakuvaaminen virkatehtävissä on rikos. Haluan Helenan joutuvan näistä vastuuseen, koska emme me muutkaan voida käyttäytyä noin ilman seuraamuksia.
Miksi Helena Koivu voi?
Vierailija kirjoitti:
Instassaan Hoo haukkuu minnesotalaista tuomaria, että M on maksanut ja saanut haluamansa päätökset. Matkustuslupa häihin on siis tainnut tulla?
Siltä vaikuttaa. Lisäksi haukkui omat asianajajansakin. Kaikki kuulemma kääntyivät häntä vastaan. Siis 5!!! Eri firmaa. Kaikki kääntyivät Helenaa vastaan. Eikö koskaan tullut mieleen, että se on Helena itse, joka on väärässä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Ei, mutta ihmistä työssään. Onko sulle ok, jos sinua kuvataan töissä ja jaetaan instaan?
On kuvattukin. Olin nuorena jäätelökioskilla töissä ja lehtikuvaaja oli ottanut kuvan keskustasta ja minutkin tunnisti kuvasta. Lupaa ei kysytty enkä nostanut oikeusjuttua :D
No sitten vielä kun selvennät itsellesi onko kyseessä julkinen paikka vai yksityinen tontti, niin jatketaan tätä jaapandeerausta. Ihmisiä ei nyt yksinkertaisesti saa kuvata eikä kuvia julkaista ilman lupaa yksityisellä paikalla. Lehtikuvaaminen julkisella paikalla, esim. kaupungin kadulla, jolla jäätelökioski, on sallittua. Terv. lehtikuvaaja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena jättää englanninkielisissä videoissaan paljon kertomatta ja vihjailee asioista ilman, että kertoo koko totuutta. Sanoo mm. että tänne tuodaan ihmisiä, jotka kiusaavat/ahdistelevat häntä. Ei kerro sanallakaan, että kyse on työntekijöistä, jotka tekevät tontilla syystöitä. Hän antaa tahallisesti väärän kuvan tilanteesta.
No onko yllättävää!
Ehkei hän muista tai tiedä kaikkia kiinteistönhuoltoon liittyviä sanoja englanniksi?
Aika suppeaksi tuo on muutenkin käymässä. "Update to you, guys..." ja poliisi sanoi, että tämä juttu on "between you, guys". Eikö tuo guy ole käytetty ennemmin miespuolisista kaveruksista? Vai miehiäkö ne jenkkiseuraajat on?
Kyllä tuo 'you guys' on sellainen puhekielessä käytetty 'kaverit', jolla ilmaistaan tarkoitettavan kaikkia paikalla olevia tmv. Toki poliisin on vaikea kuvitella sitä käyttävän, koska just on tuollainen jolla ilmaistaan läheistä/välitöntä suhdetta kaveripiiriin kuuluville.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Liittyy siten, että ketään ei saa kuvata, kun työtehtävässää on. Ammatti on sivuseikka.
Kyllä saa kuvata. Ja saa julkaistakin. Yksityishenkilöitäkin saa kuvata ja julkaista, kunhan kuvat eivät halvenna kohdetta.
No mielestäni Helena myös halvensi kohdetta, ainakin tätä talonmiestä. Kuinka talonmies mokasi jonkun ajolinjansa ja on täysin Mikon talutusnuorassa jne. Ei tuo mielestäni kehukaan ole.
Olen se ope, jonka koulussa tämä kuvaaminen tapahtui ja kun sitä selviteltiin, oli kaikille selvää ettei kuvaaminen ollut ok. Lapset tajusivat ja se loppui. Lupa pitäisi kysyä.
Vierailija kirjoitti:
Tietenkin on lupa tullut. Sehän vasta hullua olisi, jos ei olisi tullut. En tiedä, miksei Helena tiedä näistä yhtään mitään. Onko hänen ymmärryksensä vikaa? Hän on aivan pihalla kaikesta. KAIKESTA!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siltä vaikuttaa. Lisäksi haukkui omat asianajajansakin. Kaikki kuulemma kääntyivät häntä vastaan. Siis 5!!! Eri firmaa. Kaikki kääntyivät Helenaa vastaan. Eikö koskaan tullut mieleen, että se on Helena itse, joka on väärässä?
Ei 😄, ja se on syy tähän saagaan. On varmaan tällainen ihminen hamaan loppuun asti.
Onko noin tyhmä vai esittääkö vaan? Ihmettelen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Liittyy siten, että ketään ei saa kuvata, kun työtehtävässää on. Ammatti on sivuseikka.
Kyllä saa kuvata. Ja saa julkaistakin. Yksityishenkilöitäkin saa kuvata ja julkaista, kunhan kuvat eivät halvenna kohdetta.
No mielestäni Helena myös halvensi kohdetta, ainakin tätä talonmiestä. Kuinka talonmies mokasi jonkun ajoli
Minäkin koulussa töissä ja pelkästään koulun pihan kuvaaminen on rikos.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Onko Kakskerrassa vielä rakennusoikeutta jäljellä? Jos on, niin päärakenukseen voisi rakentaa yhden huoneiston verran laajennusta Helenaa varten. Toinen mahdollisuus olisi rakentaa Helenaa varten oma talo.
Käsittääkseni siellä on koko Koivu klaanin huvilat, miksi Helena siellä haluaa asua, Koivujen keskellä? Helpompi etsiä kerrostaloasunto turun keskustasta.
Haluaa tehdä kiusaa
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Helena vaihtaa vaatteet joka otokseen, laittaa tissit tyrkylle ja näkee peilistä täydellisen ihmisen. Ihmisen, joka oli viisi vuotta naimisissa, nyt jo entisen, jääkiekkoilijan kanssa.
Naureskelee kuinka Mikko sai päätöksen vartissa... Oliko tämä nyt kiinteistövälittäjän käyntiä varten vai ne lasten lelut siellä toisessa huoneessa, en muista. Mutta se teettää, kun kiusaa yrittää. Päätöksen voi saada nopeastikin.
Vierailija kirjoitti:
Tuosta matkustusluvasta, joka ilmiselvästi nyt tuomari antanut... Helena ei ymmärrä miten sen voi Minnesotassa tehdä, kun he kaikki nyt asuvat Suomessa.
Minäpä kerron, kun Helena ei sitäkään ymmärrä.
"Ennen matkaa on hyvä tarkistaa kohdemaan viranomaisilta suostumuksen muotovaatimukset: kohdemaassa voidaan vaatia esimerkiksi kirjallinen julkisen notaarin vahvistama suostumus."
löytyy aina joku fiksu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Yup. Täysin verrattavissa. Halvensiko kuvaaja sinua, julkaisiko nimesi, kertoiko lehdessä kuinka huonosti hoidit työtehtäväsi?
Kai sentään poliisit soitit ja kuvasit heitäkin, ja teit monta julkaisua missä haukuit heidän työtään ja linkkasit heidät julkaisuusi?
T. Ope
Mistä sinä tiedät miten paljon ne harrastaa? Se että harrastuksissa on listattu kaikenmaailman golfia, yms. ei tarkoita ettäkö lapset joka viikko niitä harrastaa.