Seiskan jytypaljastus: Mikko ja Natalie-rakas naimisiin lokakuussa, häälahjalistalla muovikippoja ja seisova risti!
Seiskan mukaan pariskunta sanoo toisilleen tahdon lokakuussa. Toimitus oli saanut vinkkiä lemmenparin häälahjalistasta, joka oli jutun julkaisun jälkeen äkkiä muutettu yksityiseksi. Listalla oli mm muoviastioita, kristallimaljakko ja jalustalla seisova risti.
Kommentit (29013)
"Eikö järkes riitä kertomaan, että jos asia olisi niin yksinkertainen kuten esität, oikeudessa ei tarvitsisi edes vääntää asiasta? Kukkuu?"
Kukkuu. Eihän sitä väännetä oikeudessa. Se on sellainen juttu, joka tapahtuu ilman vääntöä. Helena voi yrittää pitkittää, mutta jos oikeus on nyt häneltä jonkin vastineen saanut, oikeus voi katsoa ettei aiheuta mitään estettä yksipuoliseen tuomioon ja nuija kopsahtaa. Kun tämä tapahtunut, Helenalla on 30 päivää aikaa hakea ratkaisuun muutosta. Mutta uudelleen käsittelyyn ei omistajuutta oteta, koska siitä on jo päätös tehty. Tämä kaikki farssi vain siksi, ettei lappua voinut allekirjoittaa.
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa nimenomaan toimitaan niin, että sanotaan vaikka että ensi viikolla vaihdetaan lukot/säädetään patterit/mitä ikinä. Eikä mitään kysellä erikseen saako tulla, vaan hoidetaan siten että se mahdollistaa huoltoyhtiölle järkevän työskentelyn. Ei se ketään normaalia asukasta häiritse, että virka-aikana nämä tehdään, silloin ollaan töissä ja muualla ja vähintään vaatteet päällä. Korostan, normaalia asukasta.
Kyllä ne soittaa ovikelloa aina ensin jos asukas niin pyytää, eivät vaan lompsi paikalle. Kakskerta ei muuten ole kerrostalo, siellä ikkunat maantasalla. Tykkäisitkö siitä, jos joka päivä ikkunasi takana pyörisi useampi ihminen? :)
Joka päivä ja useampi ihminen? Kauanko Helena on nyt asunut Kakskerrassa ja montako vierasta ihmistä siellä on pyörinyt Helenaa kiusaamassa? Poliiseja ei lasketa, koska poliisit Helena on itse kutsunut paikalle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa jos tullaan sisään huollosta tekemään jotain niin ilmoitetaan muttei tietenkään ilmoiteta jos lehtipuhallin vinkuu tms. Eihän Helenan "taloon" menty sisälle vaan tehtiin ulkohommia.
Ei kyllä rivitaloissakaan kukaan mitään ilmoita etukäteen, jos huoltoyhtiö tulee leikkaamaan nurmikkoa tai putsaamaan pihaa.
Tuskin käyvät joka ikinen päivä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Helena jossakin vaiheessa ilmoitti - käsittääkseni näin - olevansa valmis muuttamaan sinne, minne lapset määrätään, hän ei varmaan osannut kuvitella skenaariota jossa hän häviäisi sekä tuon kiistan että kaikki muutkin kiistakohdat, ja että ei ainoastaan lapsia määrätty Turkuun, vaan erorahoista tehtyjen vähennysten ym. jälkeen Helenan pitäisi muuttaa sinne käytännössä tyhjän päälle, ja siihen hän ei selvästikään ole valmis. Hän varmasti kokee, että jos joutui antamaan periksi niin, että lasten asuinpaikka-asiassa mentiin Mikon toiveiden mukaan, niin hänen olisi vähintään saatava kompensaatiota muissa kiistakohdissa, mutta nyt näyttää menevän kaikki Mikolle 6-0 tai 100-0 (kuvainnollisesti), joten Helena on varmasti tilanteessa, jota ei koskaan osannut kuvitella. Mutta hei, elämä jatkuu, kaikki on vielä mahdollista.
Aina kannattaa ottaa oikeuksistaan se
Yleissivistys taisi olla saippuaopperoista ja nyyhkyleffoista peräisin. Kyllähän esimerkiksi yhteiskuntaopin tunneilla näistäkin puhuttiin, mutta kun ei sitä lukiotakaan tullut käytyä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hauska, ensin jenkki court on huono ja sitä ja tätä ja nyt suomen viranomaiset on huonoja ja sitä ja tätä. Ehkä nyt kun hänellä on sama tilanne molemmissa valtioissa, niin ehkä kannattais nyt jo alkaa katsomaan sinne peiliin.
Eihän nyt toki. Kolmatta valtiota vain valkkaamaan. Toimisiko Viro rouvan mielen mukaan?
Mikä estää ettei muuta Viroon, hänhän on virolainen. Saa ihan vapaasti oleilla vaikka ne isäviikot siellä. Ja vuokraa asunnon, jossa oleilee äitiviikot.
Kakskerrasta ei väännetä oikeudessa vaan pelkästään ohitetaan tarve saada Helenan allekirjoitus luovutuspapereihin. Turun käräjäoikeudella ei Helenan hakeman hovioikeuden päätöksen mukaan ole valtuuksia päättää Koivujen aviovarallisuuden jaosta. Päätös Kakskerrasta on tehty Hennepin oikeudessa reilu vuosi sitten.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
"Olen itse opettaja ja kuulin, että oppilaat oliv
Höpö höpö, trolliope. "
Ei ole trolli. Voi olla eri koulu kyseessä, mutta minun lapsen koulussa ainakin nyt syksyllä tapahtunut sama asia. Iso juttu!
Miten tämä asia liittyy koivuihin? Ei helena ole kuvannut opettajaa koulussa.
Ei, mutta ihmistä työssään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Ei ole trolli. Voi olla eri koulu kyseessä, mutta minun lapsen koulussa ainakin nyt syksyllä tapahtunut sama asia. Iso juttu!
Ei, mutta on kuvannut talkkaria työssään ja julkaissut videon. Ei saisi tehdä näin. Vieläpä tekee maalittamistarkoituksessa. Mitä luulet kakkujen tehneen, kun salaa kuvasivat opettajaa ja julkaisivat?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Poliisin maalitus jatkuu tänään. Vihjaillaan myös liivijengin käyttämisestä kiusaajia vastaan kun poliisi ei kykene hoitamaan. Hui! Varokaa palstalaiset!
eikös nää Henryn postaukset liity siihen tiktok-ryhmään joka paljastelee pedofiilejä? Vähän eri asia kuin tää Helenan keissi mutta joo vois tän otta uhkauksenakin..
Ei ole olemassa mitään "postauksia", vaan ainoastaan julkaisuja sekä viestejä. Ja miksi ihmeessä laitat ä-kirjaimen sinne mihin se ei kuulu? Ei mitään pedofiilejä, vaan pedofiileja a-kirjaimella.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Liittyy siten, että ketään ei saa kuvata, kun työtehtävässää on. Ammatti on sivuseikka.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa nimenomaan toimitaan niin, että sanotaan vaikka että ensi viikolla vaihdetaan lukot/säädetään patterit/mitä ikinä. Eikä mitään kysellä erikseen saako tulla, vaan hoidetaan siten että se mahdollistaa huoltoyhtiölle järkevän työskentelyn. Ei se ketään normaalia asukasta häiritse, että virka-aikana nämä tehdään, silloin ollaan töissä ja muualla ja vähintään vaatteet päällä. Korostan, normaalia asukasta.
Kyllä ne soittaa ovikelloa aina ensin jos asukas niin pyytää, eivät vaan lompsi paikalle. Kakskerta ei muuten ole kerrostalo, siellä ikkunat maantasalla. Tykkäisitkö siitä, jos joka päivä ikkunasi takana pyörisi useampi ihminen? :)
Joka päivä ja useampi ihminen? Kauanko Helena on nyt asunut Kakskerrassa ja montako vierasta ihmistä siellä on pyörinyt Helenaa kiusaamassa? Poliiseja ei lasketa, koska poliisit He
No hänen nyt täytyy se kestää jos hän siellä loisii. Ihan voi jokainen ottaa vastuun omista valinnoista ja päätöksistä. Se on vaikeaa tiedän, on helpompi syyttää muita.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voisiko joku fiksu mulle kertoa, että mitä suojelua H toivoo poliisilta? Ei ole vielä selvinnyt tähän päivään asti, hän kertoo 12h välein tästä samasta asiasta.
Siellähän se videolla sanottiin: kotirauhaa takaamaan. Hänelle ei edes kerrota, milloin kukakin on tulossa. Jatkuvasti pyörii äijää pihalla ja ikkunoiden takana.
Hänellehän tehtiin ilmoitus: Tässä kiinteistössä suoritetaan kiinteistöön liittyviä huoltotöitä 20.9.2024-19.9.2025 välisenä aikana arkipäivisin klo 8-16 välisenä aikana. Asuntoon sisälle ei tulla erikseen ilmoittamatta.
ohhoh, näyttkö Helena tämän tiedotteen?
Ei kehdannut näyttää. Oli laitettu porttiin kiinni luettavaksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kun Helena jossakin vaiheessa ilmoitti - käsittääkseni näin - olevansa valmis muuttamaan sinne, minne lapset määrätään, hän ei varmaan osannut kuvitella skenaariota jossa hän häviäisi sekä tuon kiistan että kaikki muutkin kiistakohdat, ja että ei ainoastaan lapsia määrätty Turkuun, vaan erorahoista tehtyjen vähennysten ym. jälkeen Helenan pitäisi muuttaa sinne käytännössä tyhjän päälle, ja siihen hän ei selvästikään ole valmis. Hän varmasti kokee, että jos joutui antamaan periksi niin, että lasten asuinpaikka-asiassa mentiin Mikon toiveiden mukaan, niin hänen olisi vähintään saatava kompensaatiota muissa kiistakohdissa, mutta nyt näyttää menevän kaikki Mikolle 6-0 tai 100-0 (kuvainnollisesti), joten Helena on varmasti tilanteessa, jota ei koskaan osannut kuvitella. Mutta hei, elämä jatkuu, kaikki on vielä mahdollista.
Aina kannattaa ottaa oikeuksistaan se
Sulla on palstahullu mennyt taas omat tarinat ja todellisuus sekaisin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerrostalossa jos tullaan sisään huollosta tekemään jotain niin ilmoitetaan muttei tietenkään ilmoiteta jos lehtipuhallin vinkuu tms. Eihän Helenan "taloon" menty sisälle vaan tehtiin ulkohommia.
Kyllä ne soittaa ovikelloa aina ensin jos asukas niin pyytää, eivät vaan lompsi paikalle. Kakskerta ei muuten ole kerrostalo, siellä ikkunat maantasalla. Tykkäisitkö siitä, j
Se olisi enemmän kuin ok, jos he tekisivät tarvittavat kunnostustyöt jonkun muun maksamana! Muuten mun pitäisi tehdä ne enkä voisi lojua terassilla puhelimeni kanssa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Ei, mutta ihmistä työssään. Onko sulle ok, jos sinua kuvataan töissä ja jaetaan instaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jäänyt itselläsikin selvästi lukio käymättä 🤭
Tuosta matkustusluvasta, joka ilmiselvästi nyt tuomari antanut... Helena ei ymmärrä miten sen voi Minnesotassa tehdä, kun he kaikki nyt asuvat Suomessa.
Minäpä kerron, kun Helena ei sitäkään ymmärrä.
"Ennen matkaa on hyvä tarkistaa kohdemaan viranomaisilta suostumuksen muotovaatimukset: kohdemaassa voidaan vaatia esimerkiksi kirjallinen julkisen notaarin vahvistama suostumus."
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kyllä rivitaloissakaan kukaan mitään ilmoita etukäteen, jos huoltoyhtiö tulee leikkaamaan nurmikkoa tai putsaamaan pihaa.
Tuskin käyvät joka ikinen päivä?
Ai, Helenan asuttamassa vierasmökissä käyvät siis työmiehet joka päivä?
Paljon melua tyhjästä. Luulisi, että Helenalla olisi tärkeämpääkin tekemistä kuin kytätä ulkona tontilla työtään tekevää tuttua talkkaria.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Höpö höpö, trolliope. "
Liittyy siten, että ketään ei saa kuvata, kun työtehtävässää on. Ammatti on sivuseikka.
Kyllä saa kuvata. Ja saa julkaistakin. Yksityishenkilöitäkin saa kuvata ja julkaista, kunhan kuvat eivät halvenna kohdetta.