Miten olette sopineet treffipaikasta, jos toinen haluaa kävelylle ja toinen kahvilaan/ravintolaan?
Jos olet tutustunut uuteen tyyppiin esim. Deittisovelluksessa, ja kumpikin on kiinnostunut lähtemään treffeille ja toinen ehdottaa kävelyä ulkona tai vaikka keilausta ja toinen käyntiä kahvilassa/lounaalla/brunssilla/ravintolassa, niin miten te olette sitten sopineet treffipaikasta? Minusta tuntuu, että ne miehet, joihin minä olen tutustunut, ja jotka eivät missään nimessä halua mennä mihinkään syömään/kahville, ovat kovin ehdottomia tässä asiassa, että he eivät jousta. Sitten ei ole tullut treffejä. Sitten minullekin tulee sellainen fiilis, että olenko minä joustamaton kun en suostu miehen ehdotukseen? Sitten taas toisaalta jos se mies on sen tyyppinen, ettei viihdy ravintolassa niin en mä ehkä edes halua tutustua sellaiseen, kun mun mielestä pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja jos miehen mielestä lenkki talvipakkasilla on romanttista ja hyvät puitteet ensitreffeille, niin ehkä hän ei ole mun tyylinen.
Kommentit (172)
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit pitää aina olla ilmaiset ja mahdollisimman pienellä vaivalla toteutettu. Myöhemmin sitten toisilla ja kolmansilla treffejä voi panostaa enemmän ja enemmän. Näin vältytään ilmaan investoinnilta.
Minä ajattelen taas ettei pienellä taloudellisella investoinnilla ole niin suurta merkitystä. Sopivat ensitreffit voisivat olla vaikka soutelua, ja soutuveneen vuokrakin maksaa. En vain haluaisi olla ansassa ravintolassa. Onneksi en enää deittaile, en tiennyt että on miehiä jotka haluavat liikunnallisille treffeille vain pihiyden vuoksi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Christiiina kirjoitti:
Jos mies ehdottaa talviaikaan kävelytreffejä, niin pitäisikö mun vaan rehellisesti vastata, että en nauti kävelystä ulkona talvipakkasilla?
Eihän se ole treffeillä kivaa tehdä epämiellyttäviä asioita.
Kyllä. Ja sitten voit heittää vastaehdotuksen. Mutta entä jos on talvi, mutta ei pakkasta?
Itse helsinkiläisenä ehdottaisin kävelytreffejä vaikka Kiasmassa. Lumettomana talvena on usein muuten huono sää, ja kuka edes haluaa kävellä jossain räntäsateessa?
Ei museot ole tarkoitettu puhumiseen. Kiva jos joku tulee sinne mölyämään ja keskustelemaan...
Keskustelua on
Saa siellä puhua, kunhan ei kailota. T. Museoaktiivi
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensitreffit pitää aina olla ilmaiset ja mahdollisimman pienellä vaivalla toteutettu. Myöhemmin sitten toisilla ja kolmansilla treffejä voi panostaa enemmän ja enemmän. Näin vältytään ilmaan investoinnilta.
Minä ajattelen taas ettei pienellä taloudellisella investoinnilla ole niin suurta merkitystä. Sopivat ensitreffit voisivat olla vaikka soutelua, ja soutuveneen vuokrakin maksaa. En vain haluaisi olla ansassa ravintolassa. Onneksi en enää deittaile, en tiennyt että on miehiä jotka haluavat liikunnallisille treffeille vain pihiyden vuoksi.
Miksi mennä kahvilaan treffeille, jos ei normaalisti muuten käy koskaan kahvilassa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi mennä kahvilaan treffeille, jos ei normaalisti muuten käy koskaan kahvilassa?
Minä käyn kävelyllä keskimäärin yli tunnin päivässä, enkä ikinä käy yksin kahvilassa. Mutta en suostu kävelytreffeille vaan kahvillaan. Mietipä sitä!
Mä en ole lähtenyt kävelytreffeille, sellainen mies ei kiinnosta joka ei voi edes yhteen drinkkiin panostaa. Tälläiset miehet eivät panosta jatkossakaan. Olen valinnut vain sellaisia miehiä jotka pyytävät illalliselle tai drinkeille. Ja nyt minulla on mies joka on romanttinen ja panostaa aivan kaikessa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En tiedä miten liittyy kommenttiini, enkä itsekään käy kahviloissa. Pointti oli etten koskaan käynyt liikunnallisilla treffeillä tai edes kävelyllä taloudellisista syistä, enkä ajatellut että muutkaan.
Vierailija kirjoitti:
Mä en ole lähtenyt kävelytreffeille, sellainen mies ei kiinnosta joka ei voi edes yhteen drinkkiin panostaa. Tälläiset miehet eivät panosta jatkossakaan. Olen valinnut vain sellaisia miehiä jotka pyytävät illalliselle tai drinkeille. Ja nyt minulla on mies joka on romanttinen ja panostaa aivan kaikessa.
Kai sen kahvin voi kävelylläkin juoda.
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies panostaa myöhemmin, mutta ensin pitää olla varma, että saa rahoilleen vastinetta.
We Just Discovered "Dark" Oxygen on Earth - Breakthrough Explained
Kävelytreffimiehet on minulle aina red flag. Joko mies ei uskalla keskustella kasvotusten silmiin katsoen tai on niin pihi ettei halua tarjota yhtä kahvia/juomaa. Next!
Molempi parempi. Viime vkl tavattiin ensimmäisen kerran, käveltiin parisen tuntia, välillä käsi kädessä. Sitten istuttiin kahvilassa puoli tuntia ja käveltiin vähän lisää. Toisilla treffeillä uitiin ja suudeltiin. #ihastunutM51#elämäonihanaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä mies panostaa myöhemmin, mutta ensin pitää olla varma, että saa rahoilleen vastinetta.
H u o r a n pitäminenkin maksaa.
Ensin kahville ja sitten kävelylle tai toisinpäin.
Vierailija kirjoitti:
Kävelytreffimiehet on minulle aina red flag. Joko mies ei uskalla keskustella kasvotusten silmiin katsoen tai on niin pihi ettei halua tarjota yhtä kahvia/juomaa. Next!
Miksi sinusta on suorastaan red flag, jos ei haluaisi tarjota ekoilla treffeillä ennestään tuntemattomalle? Saatan ymmärtää, että jos tuonkaltainen flirttailu on sinulle olennainen osa dynamiikkaa, ettet innostu sellaisesta, joka ei tarjoa, mutta kuulostaa melkoiselta liioittelulta, että se on sinulle suorastaan red flag - tiedätkö edes, mitä red flag tarkoittaa?
Itse en toivo miehen tarjoavan ekoilla treffeillä, ja minulle on täysin ok ja jopa miellyttävämpää, että kumpikin maksaa omansa, jos kyse on ennestään tuntemattomasta, joka tavataan ekaa kertaa. Tajoaminen (puolin ja toisin) on kuitenkin ihan ok ja kiva juttu silloin, kun tunnetaan jo ja tiedetään, että kumpikin on kiinnostunut ja ihastunut.
Vierailija kirjoitti:
Silloin pitää tehdä kompromissi ja sopia treffit opiskelijaruokalaan. Molemmat tietenkin maksaa omat ruokansa.
Ne ovat ei-opiskelijoilla lounasravintolahintaiset eli mitään parin euron aterioita ei saa.
Vierailija kirjoitti:
Jos on mukava ihminen jonka kanssa ihmiset haluavat viettää aikaa ja tarjota, ei tarvitse kehitellä tällaisia teorioita. Kävelytreffeilläkin voi käyttää rahaa ja katsoa silmiin vaikkapa tauolla, aika mielikuvitukseton pitää olla jos ei sitä käsitä.
Christiiina kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mies ei halua joutua tilanteeseen, jossa sen pitäis maksaa, vaikkei halua?
Pitäisikö sitten miehen kirjoittaa, että "voidaan mennä lounaalle, jos sä sitten tarjoat?"
Ap
Miten olisi että ehdotat kahvilatreffejä ja vaikka toteat, että kumpikin maksaa omansa. Itse ehdotan usein naiselle kåvelytreffejä, mutta samalla kysyn, haluaako että haen kahvilasta take awayt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi sinusta on suorastaan red flag, jos ei haluaisi tarjota ekoilla treffeillä ennestään tuntemattomalle? Saatan ymmärtää, että jos tuonkaltainen flirttailu on sinulle olennainen osa dynamiikkaa, ettet innostu sellaisesta, joka ei tarjoa, mutta kuulostaa melkoiselta liioittelulta, että se on sinulle suorastaan red flag - tiedätkö edes, mitä red flag tarkoittaa?
Itse en toivo miehen tarjoavan ekoilla treffeillä, ja minulle on täysin ok ja jopa miellyttävämpää, että kumpikin maksaa omansa, jos kyse on ennestään tuntemattomasta, joka tavataan ekaa kertaa. Tajoaminen (puolin ja toisin) on kuitenkin ihan ok ja kiva juttu silloin, kun tunnetaan jo ja tiedetään, että kumpikin on kiinnostunut ja ihastunut.
Kyse on dynamiikasta. Etsimme selvästi todella erilaista miestä. Itse olen näyttävä, naisellinen, lämmin ja perinteinen nainen ja haluan maskuliinisen ja perinteisen miehen, joka avaa ovet, vie syömään ja rakastaa naisellisuuttani. Itse taas kunnioitan ja huolehdin miehestä, näytän aina hyvältä ja pidän itsestäni huolta. Tästä huolimatta minulla on oma ura enkä tarvitse mitään sugar daddy elättäjää. En vain tunne vetoa feminiinisiä miehiä kohtaan. Nyt tähän tulee joku vihainen feministi kommentoimaan, mutta live and let live ihmiset. Ei ole yhtä oikeaa tapaa elää tai olla parisuhteessa ja ihmiset haluavat erilaisia asioita.
Öö.. Eli kaikki miehethän jotka haluavatkin luontoon tai kävelylle tai muuten pois ihmisvilinästä ovat pihejä, eikö niin?