Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Miten olette sopineet treffipaikasta, jos toinen haluaa kävelylle ja toinen kahvilaan/ravintolaan?

16.08.2024 |

Jos olet tutustunut uuteen tyyppiin esim. Deittisovelluksessa, ja kumpikin on kiinnostunut lähtemään treffeille ja toinen ehdottaa kävelyä ulkona tai vaikka keilausta ja toinen käyntiä kahvilassa/lounaalla/brunssilla/ravintolassa, niin miten te olette sitten sopineet treffipaikasta? Minusta tuntuu, että ne miehet, joihin minä olen tutustunut, ja jotka eivät missään nimessä halua mennä mihinkään syömään/kahville, ovat kovin ehdottomia tässä asiassa, että he eivät jousta. Sitten ei ole tullut treffejä. Sitten minullekin tulee sellainen fiilis, että olenko minä joustamaton kun en suostu miehen ehdotukseen? Sitten taas toisaalta jos se mies on sen tyyppinen, ettei viihdy ravintolassa niin en mä ehkä edes halua tutustua sellaiseen, kun mun mielestä pitäisi olla jotain yhteisiä mielenkiinnon kohteita ja jos miehen mielestä lenkki talvipakkasilla on romanttista ja hyvät puitteet ensitreffeille, niin ehkä hän ei ole mun tyylinen.

Kommentit (172)

Vierailija
161/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kannattaisiko sun jättää noi nettideittailut? 

Miksi? Se on nykyään ainoa keino löytää kumppani.

-sivusta huutelen

Miten niin? Ei netissä ketään tapaa. On tavattava ihan naamatusten puolueettomalla maaperällä. Jos ei ole varaa omiin kahveihin niin ole ihmessä kuivin suin ja anna itsestäsi typerä ensivaikutelma.

Vierailija
162/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kerran eräs mies Tinderissä ehdotti, että mennään ensin kävelylle ja sitten hänen luokseen kahville . Miksei voi mieluummin mennä kahvilaan kuin kutsua kotiin täysin vieras ihminen?

?

Kahvilassa kahvit tulevat liian kalliiksi pitkällä aikavälillä. Kahvit kotona tulee paljon halvemmaksi.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
163/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä tapasin nykyisen mieheni seurakunnan kahveilla. Kumpikin ollaan ateisteja, mutta tehdään vapaaehtoistyötä.

Vierailija
164/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Christiiina kirjoitti:

Kerran eräs mies Tinderissä ehdotti, että mennään ensin kävelylle ja sitten hänen luokseen kahville . Miksei voi mieluummin mennä kahvilaan kuin kutsua kotiin täysin vieras ihminen?

?

Kahvilassa kahvit tulevat liian kalliiksi pitkällä aikavälillä. Kahvit kotona tulee paljon halvemmaksi.

Aha, sä siis satsaat deiteillä sarjatyrimiseen.

Vierailija
165/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei nainen itse ole oma-aloitteinen ja ehdota mitään. Nainen odottaa, että mies ehdottaa jotain ja sitten joko tyrmää sen hiljaisuudella tai hyväksyy.

Vierailija
166/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mies päättää.

Ja jos ei päätä niin se ei ole mies.

Vierailija
167/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ensitreffit pitää aina olla ilmaiset ja mahdollisimman pienellä vaivalla toteutettu. 

No ei minuun ainakaan tekisi vaikutusta jos mies ei haluaisi yhtään panostaa treffeihin. Miksi edes pyytää henkilöä treffeille jos se henkilö ei tunnu riittävän kiinnostavalta?

Raha ja rakkaus pitää erottaa toisistaan.

Vierailija
168/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Christiiina kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Täällä on kompromissia ehdoteltu. Mutta sehän ei ole käynyt ollenkaan. Ja kyseessä käsittääkseni kuitenkin kaksi aikuista. 

Tarkoitatko, että jos toinen haluaa käydä kävelyllä ja toinen kahvilassa, niin kompromissi voisi olla se, että mennään ensin kahville ja sitten kävelylle?

Hyvä kompromissi on lähteä kävelylle ja ottaa termospulloon mukaan sumppia.

Vierailija
169/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Niitä miehiä löytyy, jotka nauttivat saada käyttäytyä herrasmiesmäisesti availlen ovia ja tarjoillen ravintoillallisia naisille. Pukeutuvat mielellään pukuun ja tykkäävät ostaa kukkia jne. Ei se ole keneltäkään pois, että nämä miehet löytävät ne naiset, joista tämä on ihanaa käytöstä, eikä jotenkin teennäistä. Suomi on täynnä naisia, joista kävelytreffit ovat hyvä ja luonteva tapaamismuoto. Miksi te jäätte jumiin tähän asiaan? Eikö se ole aivan yhdentekevää, mille jonkun tuntemattoman pariskunnan elämä perustuu.

Vierailija
170/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ite ostin kaupasta makkaraa ja kutsuin naisen lenkille?

Vierailija
171/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ite ostin kaupasta makkaraa ja kutsuin naisen lenkille?

Gourmet-makkarat ja lisukkeet ja hyvä viini ovat mainio yhdistelmä, vaikkakin jotkut tietämättömät saattava nyrpistää nenäänsä.

Vierailija
172/172 |
13.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Juoksukaljat.