Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa mä lähtisin jopa kalaan.
No miksei mennä?
No et oo kysyny.
Onko lähivesi ok? K joki?
Sinähän ne kalapaikat paremmin tiedät. Kunhan kysyt mukaan.
Vierailija kirjoitti:
On täällä hassuja viestejä taas. Joka toinen sopisi.
Tunteet ovat universaaleja.
En menettänyt mitään arvokasta
Mites sinä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun tukka oli eilen, kuten Ruotsissa sanotaan, knullrufs.
Kaunista 😍
Missä oot nähnyt?
Helsingissä. Liittyi työtehtävään.
Vierailija kirjoitti:
Ihanan ihana E-nainen.
Taidat hakea huomiota ja kirjoittaa itsellesi harva se päivä. Milloin lihavaviestejä ja milloin ihanaviestejä. Miksi?
Sivusta seurannut
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä?
Arvotavarat tallella.
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä?
Eihän voi menettää jotakuta jota ei ole ollut.
Yleisellä tasolla ja tunteissa olen menettänyt lähestulkoon kaiken millä on merkitystä. Silti kuljen parhaani mukaan eteenpäin ja jonakin päivänä elämä on jälleen elämisen arvoista.
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä?
En. Sinulla on poikkeuksellisen äänekkäät ja voimakkaat mielipiteet. Muista mitä kiihkeämmin ja äänekkäämmin joku puolustaa näkemyksiään, sen helpompi ne on murtaa. Koska hänen sisimmässään asuu suurin epävarmuus. Se joka tahtoo olla oikeassa, unohtaa sen mikä on oikein.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää muuttaa käyttäytymistä, muuten olet täysin kusessa ennen pitkää. Se on vain karu tosiasia. Luulet olevasi jonkin sortin messias tällä hetkellä mutta et voi jatkaa noin, se pitäisi sinun ymmärtää. Kyllä sinä siihen pystyt, jos haluat ja teet päätöksiä.
??
Kenelle ??
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei mennä?
No et oo kysyny.
😆😆😆😆 lähden kävelemään sinne, menee 30min. Tuotko kalastusvälineet mukana👍? K- joki juuri hyvä.
Vierailija kirjoitti:
Sun pitää muuttaa käyttäytymistä, muuten olet täysin kusessa ennen pitkää. Se on vain karu tosiasia. Luulet olevasi jonkin sortin messias tällä hetkellä mutta et voi jatkaa noin, se pitäisi sinun ymmärtää. Kyllä sinä siihen pystyt, jos haluat ja teet päätöksiä.
Kuulostas siltä että puhut itsestäsi. Sivunauru
Vierailija kirjoitti:
En uskalla pyytää sinua treffeille.
Ujo poika.
No saisit pyytää -sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mites sinä?
En. Sinulla on poikkeuksellisen äänekkäät ja voimakkaat mielipiteet. Muista mitä kiihkeämmin ja äänekkäämmin joku puolustaa näkemyksiään, sen helpompi ne on murtaa. Koska hänen sisimmässään asuu suurin epävarmuus. Se joka tahtoo olla oikeassa, unohtaa sen mikä on oikein.
Anna toisella olla jos et itse siihen kykene. Ei maailmaa piipittämällä oo koskaan valloitettu. Muutenkin sekoa juttua suollat. Sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuulostas siltä että puhut itsestäsi. Sivunauru
Älä nyt kuitenkaan naura asialle. 🙂 tsemppiä! 💪🏻🤜🏻🤛🏻
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No miksei mennä?
No et oo kysyny.
😆😆😆😆 lähden kävelemään sinne, menee 30min. Tuotko kalastusvälineet mukana👍? K- joki juuri hyvä.
Joudut kyllä ihan oikeassa elämässä laittaa sitä viestiä ja kysellä kalaan. Mulla ei mitään välineitä edes ole, kun se ei ole minun harrastukseni.
Oliko jotain tapahtunut vai olitko vaan jännittynyt?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
J, voidaanko nähdä? N->M
Ensi viikolla on vapaata joka päivä klo 15 jälkeen. Laita tarkempaa viestiä.
-J
Huomenna?
Missä oot nähnyt?