Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Et sinä ole sellainen ihminen, joka haluaa olla kusessa.
Niin monessa liemessä jo uinut että sama se onko kusta vai paskaa.
Ylös sieltä tullaan joka tapauksessa ja selviän kyllä.
Vierailija kirjoitti:
Kuka on sellainen ihminen joka tahtoo olla kusessa? sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Näin sun entisen kaaran. Harmi, että kuski oli vaihtunut.
Kyllä kyllä, vaihdoin auton kesällä 🚗🛻🛻🚙🛻🛻 voitaspa lähteä ajelulle💚🤍💚🤍
yksNainen
Kaivattuni vaihtoi kesällä autoa. Olisi kyllä kiva käydä hänen kanssa ajelulla ja vaikkapa kahvilla. Hän voisi esitellä mulle uutta autoaan.
yksMies
Vierailija kirjoitti:
Kelle horiset?
Vierailija kirjoitti:
Aivan totta, oikein olet asian ajatellut. Sittenhän meitä olisi kaksi, jotka olisi kusessa vain toisiinsa?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sun kanssa mä lähtisin jopa kalaan.
No miksei mennä?
No et oo kysyny.
Onko lähivesi ok? K joki?
😆😆😆😆 lähden kävelemään sinne, menee 30min. Tuotko kalastusvälineet mukana👍? K- joki juuri hyvä.
Mennäänkö Kemijoelle vai Kymijoelle?
Keravanjoki, Kemijoki, Kalajoki ja sitten tuolla Säkylä-Huittinen-Vammala jne suunnalla on myös mikäs se nyt oli ja Köyliönjoki (jonka lunttasin intterneetsistä)
Olisit tullut mieluummin mun luo. 🙃
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jossain todellisuudessa olisimme käyneet kaiken avoimin kortein läpi. Nyt jää loppuelämän mysteeriksi.
Ja asiaako ei voi korjata nyt? Suita ei voi jotenkin mystisesti avata ja kaivella niitä kortteja esiin enää ikinä?
En tiedä onko se enää järkevää. ap
Ei rakkaudessa mitään perinteistä järkeä ole koskaan ollutkaan tai pidäkään olla. Kysy itseltäsi ennemmin miltä tuntuu jos et käy teidän juttua avoimin kortein läpi hänen kanssaan. Kysy mistä voisit jäädä paitsi. Mistä parhaimmillaan te voisitte jäädä paitsi ja miltä myös hänestä saattaa tuntua jos kaikki jää välillenne mysteeriksi. Mua tämä oma keissi tulee vaivaamaan ja kummittelemaan koko lopun elämäni. Eikä vain kummittelemaan, vaan tuntumaan seipäältä sydämessäni ja sielussani, sillä huonolla tavalla. Kyllä joku yhteys oli ja kyllä sillä joku tarkoitus on. Eikä se tarkoitus ihan varmasti ole vain kärsiä, riutua ja kroonisesti pohtia mitä jos asiat olisi toisin. Jos olisit hän toivoisinkin että kerrankin kuuntelisit mitä sydän pyytää etkä kysyisi mikä on järkevää tai uskoisi sitä mikä pelottaa. A>J
Et ole minua varten nyt etkä koskaan. Sinä olet varannut itsesi elinikäisesti toista varten.
Tiedän, että haluat minua, mutta mikset tee asialle mitään.
Kokemäenjokihan se. Ei liity kalajuttuihin.
Vierailija kirjoitti:
Ketä sinä haluat?
Vierailija kirjoitti:
Mistä tiedät?
Vierailija kirjoitti:
Ei huolta, kyllä mulla pidätyskyky toimii.
Mennäänkö Kemijoelle vai Kymijoelle?