Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisi kiva olla diagnosoitavana. Mitähän kaikkea ihmisten mielet kehittelevätkään. Palstalla olen kyllä saanutkin jo aika paljon tulkintoja.
Tai kaikkea ei tarvitse diagnosoida. Sen mitä olen perehtynyt esim neurologisiin poikkeavuuksiin niin esimerkiksi somen kokemusasiantuntijoiden mielestä lähes kaiken voi laittaa jonkin diagnoosin piiriin. Tyyliin: "Kutiaako kyynärvartesi?" ADHD, vähintäänkin adhd.
Olen samaa mieltä. Tarkoitin lähinnä vain sitä että kukaan ei ymmärrä tavallista ihmistä, ei ymmärrä vaikka puhuisi kaiken ja enemmänkin. Sitten ihmetellään miksi ihminen puhuu ääneen niin paljon asioita. Kaikesta huolimatta jotakin olisi löydyttävä taustalta. Ihan vain mielenkiinnosta se olisi mukavaa kunhan se ei vaikuttaisi mihinkään eli testausmielessä. Tiedän itse että olen täysin terve ihminen mutta ymmärrän oireista ja ymmärrän piirreasioita, ymmärrän myös niistä sairauksista. Ymmärrän että jostakin asiasta voi tulla tietynlaisia ajatuksia yms. Vähän huumorilla nyt lähinnä ajattelin tässä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräs yhteinen tuttumme on vuosien varrella käyttäytynyt erittäin törkeästi ja loukkaavasti minua kohtaan. Kannattaa varoa, ettei itsekin muutu yhtä kapeamieliseksi ilkeilijäksi ellet sellainen jo ole. Koska seura tekee kaltaisekseen.
Mikä sinut sai muuttumaan?
Sivusta
Et kestä kuulla, vai miksi leikittelet sanoilla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Muuttumaan et sä mua saa. Suuttumaan vain harvoin jos silloinkaan.
Jokaisen kannattaakin pohtia itse muutostarpeensa, joita sinussakin on. Sivu
Ei minun tarvitse mihinkään muuttua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Laita tunnisteellinen. Ok?
Mikset itse laita? Elä kuten opetat.
Taas sama laulu. Et vain löydä niitä täältä, koska näyttävät ihan muulta. Tässä kuitenkin iloksesi: olit iltapäivällä neukkarissa puhelimessa, kun palautin lainaamani kirjan sinne. Nojailit ikkunalautaan ja katselit ulos.
Kun laulat samaa laulua toistuvasti, laita ne tunnisteesi siihen kerjäysviestiin, niin on selvää, kuka siellä haluaa tunnisteita ja keneltä. Kun heittelet anonyyminä, kukaan ei tiedä ja se on siksi turhaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa lykkyä tykö!
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kannattaa ihmisyyttä joka ei kehity. En sanoisi koskaan etten muutu, koska se on elämäni päämäärä.
Ei se tarkoita ettei voisi kehittyä, tottakai voi kehittyä vaikka ei tarvitse ihmisenä muuttua. Emme ole kaikki samanlaisia ihmisiä ensinnäkään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sun horoskooppimerkki on?
Mitä arvelet?
Kaksonen.
Miks veikkaat kaksosia? T. Kaksonen
Koska kaipaajasikin on kaksonen. Oletko vanhempi minua
Kukahan se sit olis? Mun oma kaivattu on rapu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka edes kannattaa ihmisyyttä joka ei kehity. En sanoisi koskaan etten muutu, koska se on elämäni päämäärä.
Ei se tarkoita ettei voisi kehittyä, tottakai voi kehittyä vaikka ei tarvitse ihmisenä muuttua. Emme ole kaikki samanlaisia ihmisiä ensinnäkään.
Kehitys muuttaa ihmistä väistämättä. Ei kahta sanaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Taas sama laulu. Et vain löydä niitä täältä, koska näyttävät ihan muulta. Tässä kuitenkin iloksesi: olit iltapäivällä neukkarissa puhelimessa, kun palautin lainaamani kirjan sinne. Nojailit ikkunalautaan ja katselit ulos.
Kun laulat samaa laulua toistuvasti, laita ne tunnisteesi siihen kerjäysviestiin, niin on selvää, kuka siellä haluaa tunnisteita ja keneltä. Kun heittelet anonyyminä, kukaan ei tiedä ja se on siksi turhaa.
On avoin tarjous kenen vain vastata.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Siinä tapauksessa lykkyä tykö!
Kiitos.
Sun kanssa mä lähtisin jopa kalaan.
Vierailija kirjoitti:
Miltä onni tuntuu? Miltä tuntuu olla onnellinen?
Hyvältä. Toiveikkaalta. Turvalliselta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saat minut hymyilemään vaikka kaikki menisi päin arsea. Kiitos.
No? Haluatko kertoa, mikä mättää?
Kun kroppa ja mieli hajoilee. Ei sen ihmeempää.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Olet sydämessäni ja ajatuksissani. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🧡🤗 Hyviä unia. Kuuntelen sydäntäni - ajattelen sua. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kehitys muuttaa ihmistä väistämättä. Ei kahta sanaa.
Ei sen persoonallisuutta tarvitse muuttaa. Ajattelisin kohdallani että muutos olisi lähinnä oppimista, kehittymistä viisaammaksi ja vahvemmaksi. Samassa tietokin karttuu.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On avoin tarjous kenen vain vastata.
On varmasti, mutta koska kukaan ei tiedä sinun tunnisteita jo laittaneen, sitä seuraa vain ne laita ite -viestit. On reilua muutenkin aloittaa itse, jos johonkin tuollaiseen lähtee.
Vierailija kirjoitti:
Jos tavattaisiin, mitä tapahtuisi?
Juteltaisiin, kyselisin kuulumiset. Olisi kiinnostusta nähdä niin saisi selville sen todellisen kiinnostuksen. Vai oliko se vai harhaa, vika korvien välissä 😉😉. Pian 17kk näkyilystä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikähän sun horoskooppimerkki on?
Mitä arvelet?
Kaksonen.
Miks veikkaat kaksosia? T. Kaksonen
Koska kaipaajasikin on kaksonen. Oletko vanhempi minua
Kukahan se sit olis? Mun oma kaivattu on rapu.
Mistäpäin olet?
Mutta yhden kanssa voisin kyllä nähdä, halata ja sanoa, että kyllä minä välitin. Paljon.