Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää keskiviikkoa pikkuvaalealle. 🤗🧡 Halaus ja suukko. Olet ajatuksissani. 💐
Terv. risuleuka
Hyvää keskiviikko päivää risuleualle. 🧡🤗 Olet ajatuksissani niin kuin aina. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Puuma <3
Sinä <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se mikään synonyymi ollutkaan sekaiselle se saastainen vaan noin sanotaan useasti kun monet tarkoittavat sekaisella sellaista asuntoa joka on likainen/paskainen/saastainen.
Kyllä mä vaan sanoin silloin, että onpa paskainen tai likainen asunto. Enkä pehmittele sitä sanomalla että onpa sekaisin oleva asunto.
Niin mäkin mutta olen joskus myös eritellyt asioita koska jotkut oikeasti ynnää sen likaisuuden siihen sekaisuuteen.
Kiitos kauniista kukkasista. 🧡🤗. Ihana yllätys!
-pikkuvaalea
Nyt se kappale jäikin korvamadoksi. En suostu siihen. Heh. No päivä jatkuu.
Hyväntuuliset terveiset kaivatulleni. Halaus.
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet silti minun, vaikka minä en sinun. Suuri rakkaus.
Hali hyväksi yöksi.
Hyvää huomenta ja hali sinulle, ehkä sivusta.
Raikkaan syyskuista huomenta! Ajatus sinusta lämmittää.
Vierailija kirjoitti:
-pikkuvaalea
Sinä olet kaunis. 🤗🧡
-risuleuka
Vierailija kirjoitti:
On plääni: päästä halaamaan.
Sama pläänin ensimmäinen askel, sitten tulisikin pussailuaskel, tapaamisaskel, parisuhdeaskel... Mutta mikäs tässä kiire valmiissa maailmassa. Kaikki ajallaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa 🙄
Sanopa muuta. Me suomalaiset olemme aina heti aamusta jo niin hyvällä tuulella. Tästäkin päivästä tulee niin täydellinen.
Itse olen aamuisin hyvinkin hyväntuulinen. Johtuu kaivatustani, joka on aamujeni aurinko. eri
Vihellellen matkanteko taittuu rattoisammin 😉
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
-pikkuvaalea
Sinä olet kaunis. 🤗🧡
-risuleuka
Kiitos kohteliaisuudesta komia risuleuka, mut sulla taitaa olla aamusumua silmissä. Kivaa päivänjatkoa 🧡🤗
- pikkuvaalea
Toivoisin, että kietoisit vain kätesi ympärilleni ja suutelisit.
Huomenta, Pi <3. Oot kaunis. La
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hohhoijakkaa 🙄
Sanopa muuta. Me suomalaiset olemme aina heti aamusta jo niin hyvällä tuulella. Tästäkin päivästä tulee niin täydellinen.
Itse olen aamuisin hyvinkin hyväntuulinen. Johtuu kaivatustani, joka on aamujeni aurinko. eri
Hienoa kuulla. Minä en taas tarvitse ketään ollakseni hyvällä tuulella, se on vain luonnollista. Tykkään hyvästä meiningistä ja elämisestä. Kivaa päivää sulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
On plääni: päästä halaamaan.
Sama pläänin ensimmäinen askel, sitten tulisikin pussailuaskel, tapaamisaskel, parisuhdeaskel... Mutta mikäs tässä kiire valmiissa maailmassa. Kaikki ajallaan.
Maailma on valmis ja minäkin olisin valmis, mutta olosuhteet eivät, joten eletään eteenpäin.
Vierailija kirjoitti:
Vihellellen matkanteko taittuu rattoisammin 😉
Vihelläpä sitten joskus ohi kulkiessasi. Siitä sitten tiedän, että kaipailet.
Mukavaa päivää ihanalle ihastukselleni. Olet rakas 🤗
J