Keskusta Persujen ohi gallupeissa
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011117757.html
Päivystävä peesu poistatti. Sattui liikaa pyllyyn. Täällä alkaa näiden trollien päivystys joka päivä klo 10, enkä ole ainoa asian huomannut.
Kommentit (11)
Rydmanin vaalomainos minulla tuossa yläpuolella. Pelottavat nuo silmät. Tulee oikein kylmiä väreitä.
Persujen joukkoon meno oli poliittinen i.m.u.
Vierailija kirjoitti:
Riikka makaa jo bussinalla.....
Tai lauteiden, tai koko suomen sisun alla.
Töissä se ei kuitenkaan ole, se on selvä.
En ymmärrä, kuka maakunnissa enää äänestäisi persuja. Lähipalvelut karsitaan, päivystykset kiinni, pikkulukioiden tuki pois, mutta ruotsinkielisten etuoikeudet säilytetään. Tiet ovat kuoppaisia ja hengenvaarallisia, mutta korruptiojuna Turkuun tehdään tietenkin. Itä-Suomen kehittämisohjelma luvattiin, mutta siihen ei ohjattu euroakaan. Mesotaan vain ulkomaalaisista, joista on haittaa lähinnä suurissa kaupungeissa jengeinä, muualla ovat töissä siinä missä muutkin. Kunnon kusetus.
Sitten kun vielä vihreät ja vasemmistoliitto menee perseiden ohi niin olen tyytyväinen.
Vierailija kirjoitti:
Rydmanin vaalomainos minulla tuossa yläpuolella. Pelottavat nuo silmät. Tulee oikein kylmiä väreitä.
Persujen joukkoon meno oli poliittinen i.m.u.
Tosin mikään muu puolue ei olisi häntä kyllä ottanukaan
Perussuomalaiset eivät olleet tavallisen ihmisen puolella vaan lähtivät kokoomuksen kelkkaan.
Se hyvä mitä ehkä ovat saaneet aikaiseksi on kuitenkin hyvin vähäistä siihen verrattuna minkälainen mainehaitta heillä on ja ylipäätään tämä Suomen laman syventäminen. Siksi en enää ikinä äänestä PS:a mihinkään.
Vierailija kirjoitti:
Perussuomalaiset eivät olleet tavallisen ihmisen puolella vaan lähtivät kokoomuksen kelkkaan.
Se hyvä mitä ehkä ovat saaneet aikaiseksi on kuitenkin hyvin vähäistä siihen verrattuna minkälainen mainehaitta heillä on ja ylipäätään tämä Suomen laman syventäminen. Siksi en enää ikinä äänestä PS:a mihinkään.
Äänestän jatkossa kepua. Ehkä pienin paha.
Vierailija kirjoitti:
Sitten kun vielä vihreät ja vasemmistoliitto menee perseiden ohi niin olen tyytyväinen.
Hyvinkin voi käydä näin. Ihan eduskuntavaaleissa. Louskuttava apupuolue sen jälkeen
Demareille kärkisija, porkun paikat Trella, Stadissa ja Turussa. Vasemmistoliittokin voittaa persut El Minjan johdolla. Riikka "7,6%" Purra saa kenkää -27 hävittyään neljät vaalit vit#tuilulla ja fiskaalikonservatiivisuudellaan.