Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin eilen illalla pitkän viestisi täällä, onnellisuuteen liittyen. Viestisi sisälsi paljon viisautta. Se ei varmaankaan ollut minulle, mutta kiitos viestistä. Voi kunpa tuollaisia viestejä kirjoittavat henkilöt kertoisivat tunteistaan kaivatulleen.
Kiitos! Jos olet ihminen, joka tahtoo toisille hyvää ja sinulla on maailmalle annettavaa, voit kaikin mokomin omia, vaikka ei olisikaan sinulle. Jos on, niin omi moninkertaisesti.
Omin kyllä, mutta en voi tietää voinko omia moninkertaisesti.
Sellaista se tuppaa täällä valit
Okei. Kaipaus varattua kohtaan on raastavaa. Ja jos hän ei ole antanut lainkaan merkkejä kiinnostuksesta, niin varmasti parempi pitää tunteet sisällään. Hyvää yötä sinulle.
Mitä mieltä tyypistä, joka toivottanut ketjussa yli 1700 kertaa hyvää yötä? 🤔
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tulet siihen vastapäätä, hämmennyn jutuistasi. Sinussa on syvyyttä, jota ei kaikissa ole. Sielukkuutta. Ja sinulla on silmät, joihin on pakko tuijottaa. Kun menet pois, joudun todella hengähtämään ja miettimään, mitä juuri tapahtui. -Viime ke, ensi ke-
Mitä tarkottaa viime ke ja ensi ke
Ehkä ap on rakastunut terapeuttiinsa, jonka vastaanotto on joka keskiviikko. Kuten minulla itselläni.
Hah, ei minulla ole terapeuttia. Eikä koskaan ollutkaan. Ap
Vierailija kirjoitti:
Sinä olet silti minun, vaikka minä en sinun. Suuri rakkaus.
Hali hyväksi yöksi.
Mistä tiedät varmaksi ettet ole suuri rakkautensa?
Vierailija kirjoitti:
Sinnikäs
Hyvää yötä musikaaliselle naiselle, jonka etunimessä on kaksi samaa vokaalia.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tulet siihen vastapäätä, hämmennyn jutuistasi. Sinussa on syvyyttä, jota ei kaikissa ole. Sielukkuutta. Ja sinulla on silmät, joihin on pakko tuijottaa. Kun menet pois, joudun todella hengähtämään ja miettimään, mitä juuri tapahtui. -Viime ke, ensi ke-
Ehkä ap on rakastunut terapeuttiinsa, jonka vastaanotto on joka keskiviikko. Kuten minulla itselläni.
Tai pikemminkin ap on terapeutti, joka on rakastumassa asiakkaaseensa. (sama)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin eilen illalla pitkän viestisi täällä, onnellisuuteen liittyen. Viestisi sisälsi paljon viisautta. Se ei varmaankaan ollut minulle, mutta kiitos viestistä. Voi kunpa tuollaisia viestejä kirjoittavat henkilöt kertoisivat tunteistaan kaivatulleen.
Kiitos! Jos olet ihminen, joka tahtoo toisille hyvää ja sinulla on maailmalle annettavaa, voit kaikin mokomin omia, vaikka ei olisikaan sinulle. Jos on, niin omi moninkertaisesti.
Omin kyllä, mutta en voi tietää voinko omia moninkertaisesti.
Okei. Kaipaus varattua kohtaan on raastavaa. Ja jos hän ei ole antanut lainkaan merkkejä kiinnostuksesta, niin varmasti parempi pitää tunteet sisällään. Hyvää yötä sinulle
Kiitos samoin!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn etäämmällä. Tiedät miten tavoittaa, jos haluat tavoittaa.
En yrittäisi tavoittaa ihmistä, joka haluaa pysyä etäällä. Loppu.
Tuohonkin voi olla aivan hyvä syy, pysyä etäällä. Itsekin keksin heti yhden todennäköisen. Ei aina voi tehdä niin kuin haluaisi. Sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikään sana ei riitä kertomaan, mitä kehoni sinusta on mieltä. Silläkin on tahto, ja se on voimakastahtoinen.
Voimakastahtoinen niinku oinas?
Vaikka niin.
Kenelle sun viesti on?
Rajatapaukselleni, miehelle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hah, ei minulla ole terapeuttia. Eikä koskaan ollutkaan. Ap
Tai olet itse terapeutti? Eri
Matkalla taas, sinua aina. Toinen meni jo.
Vierailija kirjoitti:
Täytyy sanoa, että olet sinnikäs ja luotettava.
Vierailija kirjoitti:
Sitkeä. Pysyy joissain asioissa kiinni menneessä, mikä voi olla hyväkin asia. Ehkä uskollinen. Saattaa olla myös pakkomielteinen.
Kuuma mieleni myllertäjä 🔥 Edelleen 💕
Meidän ei tarvitse olla yhteyksissä, jos et halua.
Vierailija kirjoitti:
Hali hyväksi yöksi.
Höh. Miksi minä en saa omia sinua, jos sinä saat minut?
Ke-ke osuu tänne. Turha laittaa mulle viestiä. En lue yhtäkään ilkeilyviestiä ikinä. Pysy pois, kun et osaa kun olla ilkee.
Hali hyväksi yöksi.