Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
18781/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot väärä!

Vierailija
18782/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, pakko lopettaa sun ajattelu. Ei tässä ole mitään järkeä. Ei varmasti tultais toimeen pariskuntana. Mulla on huonoja tapoja, joita et hyväksyisi. En voisi siis olla oma itseni kaikkine vikoineni. Mustasukkaiseltakin vaikutat. 

Aika päästää irti. Olet kiva ja viehättävä, mutta et mua varten.

Naiselle?

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
18783/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ikävöin vaikka pitäisitkin ihan pimeenä.

Vierailija
18784/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ikävöin vaikka pitäisitkin ihan pimeenä.

Sama

Vierailija
18785/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Hyvää yötä suloiselle pikkuvaalealle. 🤗🧡 Näe kauniita unia. Olet ajatuksissani. Halaus ja suukko.

Terv. risuleuka

Hyvää yötä risuleuka, mörköseni. 🧡🤗 Hyviä unia. Nukun suloisiin uniin sinusta. Suukko ja halaus.

Terv. pikkuvaalea

Vierailija
18786/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Pysyn etäämmällä. Tiedät miten tavoittaa, jos haluat tavoittaa.

Vierailija
18787/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei hitto, pakko lopettaa sun ajattelu. Ei tässä ole mitään järkeä. Ei varmasti tultais toimeen pariskuntana. Mulla on huonoja tapoja, joita et hyväksyisi. En voisi siis olla oma itseni kaikkine vikoineni. Mustasukkaiseltakin vaikutat. 

Mistä päättelet, etät mustasukkainen? Ja mitä tapoja en hyväksyisi. Olen kyllä tosi joustava tyyppi. Ja viihdyn myös paljon itsekseni omien juttujen parissa, joten kaivatulle jäisi oma vapautensa tietenkin.

Mä en jaksa siivota! Yhtään. Tykkäätkö sekasesta kämpästä?

Näkisitpä mun "komeron " enkä puhu nyt komero komerosta vaan piskuisesta asunnostani. Muistuttaa lapsuuden kotini komeroa. Melkein kattoon saakka tavaraa ja hyllyt notkui :D No, okei ei tää niin paha ole... mut kuitenkin. Sekainen on kuitenkin. Ainakin vähäsen.

Vierailija
18788/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mistä päättelet, etät mustasukkainen? Ja mitä tapoja en hyväksyisi. Olen kyllä tosi joustava tyyppi. Ja viihdyn myös paljon itsekseni omien juttujen parissa, joten kaivatulle jäisi oma vapautensa tietenkin.

En tykkää. Tai sekainen kämppä käy mutta ei saastainen. Eli vaatteita voi olla sielä täällä, mutta ei paskaa.

Vierailija
18789/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Aina kun tulet siihen vastapäätä, hämmennyn jutuistasi. Sinussa on syvyyttä, jota ei kaikissa ole. Sielukkuutta. Ja sinulla on silmät, joihin on pakko tuijottaa. Kun menet pois, joudun todella hengähtämään ja miettimään, mitä juuri tapahtui. -Viime ke, ensi ke-

Vierailija
18790/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Luin eilen illalla pitkän viestisi täällä, onnellisuuteen liittyen. Viestisi sisälsi paljon viisautta. Se ei varmaankaan ollut minulle, mutta kiitos viestistä. Voi kunpa tuollaisia viestejä kirjoittavat henkilöt kertoisivat tunteistaan kaivatulleen. 

Kiitos! Jos olet ihminen, joka tahtoo toisille hyvää ja sinulla on maailmalle annettavaa, voit kaikin mokomin omia, vaikka ei olisikaan sinulle. Jos on, niin omi moninkertaisesti. 

Omin kyllä, mutta en voi tietää voinko omia moninkertaisesti. 

Sellaista se tuppaa täällä valitettavasti olemaan. Minä en usko, että viestin kohde näitä lukee, mutta voithan sinä halutessasi kok

Miksi et kerro hänelle tunteistasi? Ehkä hän tuntee samoin.  Sinulle haluan sanoa, että jatka hyvän tuottamista maailmaan. Jo se, että kirjoitat tänne hyvää tarkoittavia viestejä, on hienoa. Ehkä joku muukin kuin minä ilahtui viestistäsi. Maailmassa on niin paljon pahaa, kaikkia hyvää tarkoittavia tekoja tarvitaan. 

Vierailija
18791/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sen verran pitäisi tulla lähemmäs, että jonkinlaista kohdennusta laittaisit. Muuten täysin arvoton viesti.

Vierailija
18792/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Miksi? 

Vierailija
18793/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos minun kaivattuni olisi täällä, hän olisi kaipaamassa jotakuta toista. Minullehan hän voisi kirjoittaa suoraan milloin vaan, mitä vaan, muttei suo ajatustakaan enää.

Siispä huudan vain kaipuutani tuuleen.

Ja toivon että joskus helpottaa.

Vierailija
18794/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Aina kun tulet siihen vastapäätä, hämmennyn jutuistasi. Sinussa on syvyyttä, jota ei kaikissa ole. Sielukkuutta. Ja sinulla on silmät, joihin on pakko tuijottaa. Kun menet pois, joudun todella hengähtämään ja miettimään, mitä juuri tapahtui. -Viime ke, ensi ke-

Mitä tarkottaa viime ke ja ensi ke

Vierailija
18795/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En taida enää tavoittaa sua. t. yks rähjääntynyt tapaus

Vierailija
18796/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mikään sana ei riitä kertomaan, mitä kehoni sinusta on mieltä. Silläkin on tahto, ja se on voimakastahtoinen.

Tämänkin takia mahdollinen kohtaaminen pelottaa. Vatsassa lepattelevia perhosia on jo aikaisemminkin ollut, eikä hänellä ehkä ole aavistusta siitä, miten hän sai niskakarvani pörrölle. Mutta entä jos tulee jotain niin outoja tuntemuksia, että käyttäydyn omituisesti?

Vierailija
18797/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Puuma <3

Mä tunnen yhden ihanan nuoren miehen, joka saa aina hymyn mun huulille. En mä alkaisi seurustelemaan hänen kanssaan, mutta hän on niiiin rakas mulle - vanhalle naiselle.

Hän saa mut tuntemaan itseni maailman kauneimmaksi ja seksikkäimmäksi naiseksi.

Vierailija
18798/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä tarkottaa viime ke ja ensi ke

Keskiviikko ja keskiviikko

Vierailija
18799/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En tykkää. Tai sekainen kämppä käy mutta ei saastainen. Eli vaatteita voi olla sielä täällä, mutta ei paskaa.

Milloin sekainen on ollut synonyymi saastaiselle? ei milloinkaan. Ettekö osaa ihmiset äidinkieltänne.

Vierailija
18800/55805 |
17.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mikään sana ei riitä kertomaan, mitä kehoni sinusta on mieltä. Silläkin on tahto, ja se on voimakastahtoinen.

Voimakastahtoinen niinku oinas?

Vaikka niin.

Kenelle sun viesti on?

Ketju on lukittu.