Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä kauniille päivänkakkaralle ja pienelle jalopillikkeelle, aattelen meitä.
Vierailija kirjoitti:
Pysyn etäämmällä. Tiedät miten tavoittaa, jos haluat tavoittaa.
En yrittäisi tavoittaa ihmistä, joka haluaa pysyä etäällä. Loppu.
Levollista unta sulle sinne, tiät kyllä minne, tiät kyllä keneltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Luin eilen illalla pitkän viestisi täällä, onnellisuuteen liittyen. Viestisi sisälsi paljon viisautta. Se ei varmaankaan ollut minulle, mutta kiitos viestistä. Voi kunpa tuollaisia viestejä kirjoittavat henkilöt kertoisivat tunteistaan kaivatulleen.
Kiitos! Jos olet ihminen, joka tahtoo toisille hyvää ja sinulla on maailmalle annettavaa, voit kaikin mokomin omia, vaikka ei olisikaan sinulle. Jos on, niin omi moninkertaisesti.
Omin kyllä, mutta en voi tietää voinko omia moninkertaisesti.
Sellaista se tuppaa täällä valitettavasti olemaan. Minä en usko, että viestin kohd
Miksi et kerro hänelle tunteistasi? Ehkä hän tuntee samoin. Sinulle haluan sanoa, että jatka hyvän tuottamista maailmaan. Jo se, että kirjoitat tänne hyvää tarkoittavia viestejä, on hienoa. Ehkä joku muukin kuin minä ilahtui viestistäsi. Maailmassa on niin paljon pahaa, kaikkia hyvää tarkoittavia tekoja tarvitaan.
Hän on varattu, joten ei ole minun asiani lähteä omia tunteitani tarjoamaan. Ei kuulu tapoihini, eikä ole mikään itsestäänselvyys, että sellainen ilahduttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tulet siihen vastapäätä, hämmennyn jutuistasi. Sinussa on syvyyttä, jota ei kaikissa ole. Sielukkuutta. Ja sinulla on silmät, joihin on pakko tuijottaa. Kun menet pois, joudun todella hengähtämään ja miettimään, mitä juuri tapahtui. -Viime ke, ensi ke-
Juu, vaikea pysyä itekään omien ajatuksien perässä. Enää. Miks mä ees jatkoin, kun tuntuu ihan hyvältä näinkin. Ei sitä aina osaa kaikkea selittää.
Minäkin taidan laittaa yhteydet minimiin. Vain pakolliset.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei hitto, pakko lopettaa sun ajattelu. Ei tässä ole mitään järkeä. Ei varmasti tultais toimeen pariskuntana. Mulla on huonoja tapoja, joita et hyväksyisi. En voisi siis olla oma itseni kaikkine vikoineni. Mustasukkaiseltakin vaikutat.
Aika päästää irti. Olet kiva ja viehättävä, mutta et mua varten.
Mistä päättelet, etät mustasukkainen? Ja mitä tapoja en hyväksyisi. Olen kyllä tosi joustava tyyppi. Ja viihdyn myös paljon itsekseni omien juttujen parissa, joten kaivatulle jäisi oma vapautensa tietenkin.
Mä en jaksa siivota! Yhtään. Tykkäätkö sekasesta kämpästä?
En tykkää. Tai sekainen kämppä käy mutta ei saastainen. Eli vaatteita voi olla sielä täällä
No jos ne on vaan jotain vaatteita siellä täällä, imurointia ja pölyjen pyyhkimistä, niin siivoan. Kusista ja paskasta lattiaa ja ruokaa pitkin seiniä ja kaapinovia en ala enää siivoamaan.
Olen pari-kolme kuukautta tehnyt henkistä pesäeroa sinuun. Silti tulet ajatuksiini liki alati ja unissa syleilemme toisiamme. Voihan olla, että tulen aina ikävöimään sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Pysyn etäämmällä. Tiedät miten tavoittaa, jos haluat tavoittaa.
Sen verran pitäisi tulla lähemmäs, että jonkinlaista kohdennusta laittaisit. Muuten täysin arvoton viesti.
Minä oon arvoton!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina kun tulet siihen vastapäätä, hämmennyn jutuistasi. Sinussa on syvyyttä, jota ei kaikissa ole. Sielukkuutta. Ja sinulla on silmät, joihin on pakko tuijottaa. Kun menet pois, joudun todella hengähtämään ja miettimään, mitä juuri tapahtui. -Viime ke, ensi ke-
Juu, vaikea pysyä itekään omien ajatuksien perässä. Enää. Miks mä ees jatkoin, kun tuntuu ihan hyvältä näinkin. Ei sitä aina osaa kaikkea selittää.
Ei tainnut olla sinulle.
Voisit istua minua vastapäätä ja kertoisit päivästäsi. Kuuntelisin sinua lumoutuneena ja sukeltaisin ihaniin silmiisi. Helliä suukkoja ja haleja, rakas. Olet ajatuksissani rakkaana. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Sano tunnussana!
Tussunanna? 😁 sivusta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä tarkottaa viime ke ja ensi ke
Ehkä ap on rakastunut terapeuttiinsa, jonka vastaanotto on joka keskiviikko. Kuten minulla itselläni.
Se on hyvä, että uskot. Mut olit oikeassa. Se oli liian vaikea.
Kävin kaupassa, kellokin tossa tulee jo.
Vierailija kirjoitti:
Olen pari-kolme kuukautta tehnyt henkistä pesäeroa sinuun. Silti tulet ajatuksiini liki alati ja unissa syleilemme toisiamme. Voihan olla, että tulen aina ikävöimään sinua.
Minäkin tulen varmaan aina kaipaamaan. Ei tälle voi mitään.
A nainen, hyvää yötä, nuku hyvin!
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle miulta mieheltä mitättömältä taipaleen ja rajain takaa takkulasta. Huomiseen.
Eli sä siivoot? 😜