Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Ihanaa lipua kohti syksyä
Laine liplattaa. Aalto pauhaa. :D
Syön pizzan. Käyn pazz..alla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nähdäänkö vielä tän kuun aikana? Vai vasta ens kuussa?
Katellaan.
Niin, eihän me muuta osata tehdäkään. Tänään taas kateltiin ja kohta joskus ehkä uudestaan, katellaan. Sais edes suun auki joku kerta 👀
Vierailija kirjoitti:
Kerroin mun äidille että menen työhaastatteluun ja arvatkaa mitä se hei vastas?!
"No sehän on hieno asia. Ehkäpä sieltä löytyy joku tumma hoikka urheilullinen mies. 🥰"
Anteeksi niinkun mitä? :D XD
Silkkaa plussaahan se on, jos löytyy sopivasti pitkä ja urheilullinen mies.
Äidilleen ei juurikaan kannata kertoa elämästään ja ratkaisuistaan.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisesta olisi haluttu tehdä vahva metsästäjä tyyppi, olisi hänet luotu lihaksikkaaksi olennoksi.
Juu, tänäpäivänä näkee kaikenlaisia Luojan luomia.Tarkoituksesta en tiedä.
sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerroin mun äidille että menen työhaastatteluun ja arvatkaa mitä se hei vastas?!
"No sehän on hieno asia. Ehkäpä sieltä löytyy joku tumma hoikka urheilullinen mies. 🥰"
No tuota tuota, lähinnä kerroin vain että menen työhaastatteluun. Vastasin kyllä että en halua miehiä elämääni mutta kaverit on ihan ok.
Vierailija kirjoitti:
Jos naisesta olisi haluttu tehdä vahva metsästäjä tyyppi, olisi hänet luotu lihaksikkaaksi olennoksi.
Et sie ukko uskalla metästää naisia, vaa pelekäät?
Öljytyt lanteet sullakin on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, koska he tietävät.
Siell on kirjainleikki teille iltapaskassa 6/10
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eihän tuossa pituudesta edes lukenut mitään. No, outo oli ap postaus ja outo oli vastaus, mikäpä siinä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
No tuota tuota, lähinnä kerroin vain että menen työhaastatteluun. Vastasin kyllä että en halua miehiä elämääni mutta kaverit on ihan ok.
Minä taasen en tällä hetkellä erityisemmin kaipaa kaveruksia (enää). Enkä kyllä erityisemmin äitiä tai äitihahmoa vaikka toisinaan käynkin vierailulla vanhempien luona eli 1-2 kertaa vuodessa. Siellä ei ole kuitenkaan mahdollisuuksia muuhun kuin maanviljelyyn tai aspassa työskentelyyn, joten muuttaa sinne ei kannata miltään kantilta katsottuna.
Joko olisitte saaneet iltatoimenne tehtyä ja saisin sinusta hiekanjyvän verran?
T. Ei katkera mutta kuitenkin
Jospa laittaisit kunnon tunnisteellisen, muru.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei kannata, koska he tietävät.
No, jos vanhempani tietävät ratkaisuistani 400 km:n etäisyydeltä, ilmanettä olen heille kertonut... No.. Salaliitto-ja stalkkeriteorioiden paikka. Etenkin, kun heillä ei ole edes nettiä käytössään.
Vierailija kirjoitti:
Ikävä pilata hyvä paatos faktoilla, mutta:
Ihminen on luotu metsästäjä-keräilijäksi ja siinä mies sekä nainen ovat tasavertaisempia. Ei tarvita voimaa ja turhaa kuluttavaa lihasmassaa. Keräily sujuu kaikilta ja metsästys perustuu älyyn, nopeuteen ja tarkkuuteen. Primitiiviyhteisöt ja muinaisihminen olivatkin tasa-arvoisempia kaikin tavoin. Vasta maanviljelys muutti asetelmaa. Maanviljelys toi paljon fyysistä raatamista ravinnonhankintaan ja vahvan yläkropan miehet alkoivat dominoida ravinnonhankintaa. Samalla eriytyivät vahvemmin miesten ja naisten työt ja miehen töitä alettiin arvostaa enemmän, koska se ruokki kaikki. Oheisena syntyivät kaupungit yms pysyvän asutuksen sivilisaatiot ja sotaisa kulttuuri, koska ruokaa ja sen lähteitä alettiin ryöstää ja suojella, joten myös sotiminen ja rakentaminen jalostuvat raskaiksi miesten töiksi ja sama kehitys kiihtyi. Samoin teknologia kuten erilaiset sepän ammatit, kaivostoiminta yms.
Ihaninta on rakastua monta kertaa. Samaan ihmiseen yhä uudelleen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Et sie ukko uskalla metästää naisia, vaa pelekäät?
Rajansa hulluudellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ihaninta on rakastua monta kertaa. Samaan ihmiseen yhä uudelleen.
Vaimoon?