Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
16761/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen suhteelta turvaa, rentoutta, sitoutumista. 

Ketä kaipaat?

Vierailija
16762/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tuolla oli hieno auringonlasku.

Niin oli ja meillä päin myös sateenkaari

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16763/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jaa no kerron äidilleni kuulumisia kun olemme yhteydessä. Aika outoahan se todellakin on sitten. Hyvänen aika tätä palstaa. :D

Eihän ole. Mielestäni on hienoa ja ihanaa että jotkut pystyvät puhumaan. Itse kun tulen taustoista jossa vallitsevat kulttuuriset normit kannustavat usein kommunikaatioon joka on hillittyä, varovaista tai jopa hieman rajoitettuakin mitä tulee kommunikointiin, ja jossa monien sukupolvien erot ja sosiaaliset odotukset vaikuttavat merkittävästi tähän dynamiikkaan niin välillä kasetti tuntuu hajoavan siihen. Minun on esm. huomattavasti helpompi puhua siskolleni kuin äidille. Siihen, ehkä vaikuttaa tosin sekin että olemme hyvin samankaltaisia.

Vierailija
16764/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Sulla ole salasuhteita irl, koska et luota keneenkään.

Vierailija
16765/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Gallup

👍🏽 Haluan nähdä kaivattua mahdollisimman usein

👎🏽 Välttelen tilanteita, joissa voin törmätä häneen

Ei kumpikaan

Mikä sitten?

Nähtäisiin sopivasti, koska myös omaa aikaa pitäisi olla paljon. Pari kertaa viikossa olisi riittävästi. 

Useinkaan kaksi ääripäätä ei ole kovin hyvä kysymyksenasettelu muutenkaan, koska ihmiset harvoin on täysin mustavalkoisia.

Vierailija
16766/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Niin oli ja meillä päin myös sateenkaari

Täällä vain pimeänharmaa taivas.

Vierailija
16767/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

On olemassa vain kahdenlaisia tunteita - rakkautta ja pelkoa - ja kaikki muut tunteet kumpuavat niistä kunkin johdannaisen muodostaessa oman kemiallisen allekirjoituksensa. Tulos on että ajatuksistasi tulee jokseenkin kirjaimellisesti tunne aivoissasi ja kehossasi tapahtuvan kemiallisen reaktion seurauksena. Ongelmat, joita seuraa, kun siirryt pois rakkaudesta, alkavat kun ajatuksesi ja tunteesi menettävät tasapainonsa ja muuttuvat ongelmiksi. Jos tunteet hallitsevat, neurokemiallinen ryöppy alkaa vääristää niitä pelon suuntaan, mikä voi johtaa stressiin. Hallitsemattomat tunteet estävät täysin kykysi ajatella asioita läpikotoisin. Niille altistuminen saa aikaan kemiallisen kaaoksen aivoissa ja tekee mielesi sumuiseksi. Menetät keskittymiskykysi ja sinun on vaikea kuunnella mitään, mitä joku yrittää sinulle sanoa.

Vierailija
16768/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Missä se näkyi?

Vierailija
16769/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Jaa no kerron äidilleni kuulumisia kun olemme yhteydessä. Aika outoahan se todellakin on sitten. Hyvänen aika tätä palstaa. :D

Eihän ole. Mielestäni on hienoa ja ihanaa että jotkut pystyvät puhumaan. Itse kun tulen taustoista jossa vallitsevat kulttuuriset normit kannustavat usein kommunikaatioon joka on hillittyä, varovaista tai jopa hieman rajoitettuakin mitä tulee kommunikointiin, ja jossa monien sukupolvien erot ja sosiaaliset odotukset vaikuttavat merkittävästi tähän dynamiikkaan niin välillä kasetti tuntuu hajoavan siihen. Minun on esm. huomattavasti helpompi puhua siskolleni kuin äidille. Siihen, ehkä vaikuttaa tosin sekin että olemme hyvin samankaltaisia.

No en mä avaudu äidilleni, se on vaikeaa mutta pystyn vaihtamaan kuulumisia. Sitä teen sitten ihan avoimesti periaatteessa kenen kanssa tahansa. En oikeastaan avaudu kenellekään enkä sillä tavalla koe tarvettakaan. Ymmärrän kuitenkin mitä sanot.

Vierailija
16770/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo mulle ettei halua muuttaa yhteen, se on synonyymi sille, että hän sanoisi: "En rakasta sinua, en halua jakaa elämääni kanssasi, en halua sinua elämääni, en halua muodostaa perhettä kanssasi." Kyllä kai jokainen tarvitsee välillä omaa aikaa, mutta siihen on ratkaisu: säännölliset ruoka-ajat. Kun ei eletä kuin pellossa ja syödä milloin sattuu, silloin asioita pystyy ennakoimaan. Voi esim. sanoa: "Minä luen nyt kirjaa. Lämmitetään sitten päivällistä." Tai voi sanoa: "Menen autotalliin korjaamaan ruohonleikkuria. Tulen sitten päiväkahviaikaan." Tai voi sanoa: "Tehdään yhdessä ruokaa. Sen jälkeen minun pitää vielä katsella työpapereita, siinä menee muutama tunti." Kaikkihan on helppoa ja ennakoitavaa, jos on pelisääntöjä, joista pidetään kiinni. 

Ei. Kaikki ei halua että kaikesta joutuu sopimaan toisen kanssa, osa haluaa pitää kotinsa omana alueenaan. Ei liity rakkauteen millään lailla.

Mutta nämä on just niitä suuria linjoja, jotka menee suurimmankin kaipauksen yli. Itse en tee asiassa kompromissia, tukehtuisin jos olisi asuttava jonkun toisen ihmisen kanssa.

Vierailija
16771/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oltiin tällä viikolla samassa tapahtumassa ihastuksen kanssa ja multa kyseltiin jälkeenpäin onko meillä jotain?? Vaikka ei edes puhuttu mitään. Enkä ole todellakaan puhunut hänestä mitään kenellekään, eli kiinnostukseni ei ole tiedossa. 

Aiemmin olen huomannut joidenkin virnuilevan sillain merkitsevästi, kun olemme olleet samassa tilassa. Hieman alkaa tulla hiostunut olo jos muut tiirailee tilannetta. 

Vierailija
16772/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Apua😱 Mä oon just telkussa. En kerro kanavaa, mutta kaivattu tunnistaa. 

Vierailija
16773/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Oot niin mestaripiirros nainen. 

Vierailija
16774/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joulusta hössöttämistä tai vaatimusta tehdä kaikki itse. Keskityn hyvään kokonaisuuteen ja tunnelmaan. 

No tää. Syön pizzaa, se on mun jouluperinne

Vierailija
16775/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sulla ole salasuhteita irl, koska et luota keneenkään.

Ei ole salasuhteita, koska olen sitoutunut vain yhteen henkilöön. Ja ennen kuin kysytte, kaipaan häntä täällä. Etäsuhde. 

16776/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tarvitsen suhteelta turvaa, rentoutta, sitoutumista. 

Samoin. Allekirjoitan tuon.

Vierailija
16777/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Apua😱 Mä oon just telkussa. En kerro kanavaa, mutta kaivattu tunnistaa. 

Kerro ny eees meille kuka hitto olet sinä nyt siinä.

Vierailija
16778/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ole jäänyt enää kiinni. Taika alkaa tehota hiljalleen.

Jäänyt kiinni mistä?

Ketjuviesteistä.

Kenelle jäit kiinni?

En tiedä, ketjussa jollekin tai joillekin. Käyttivät nimeäni. En tosin ole ollutkaan aktiivinen ketjussa enää hetkeen aikaan.

Vai semmoista päivittelet. 

Vierailija
16779/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oltiin tällä viikolla samassa tapahtumassa ihastuksen kanssa ja multa kyseltiin jälkeenpäin onko meillä jotain?? Vaikka ei edes puhuttu mitään. Enkä ole todellakaan puhunut hänestä mitään kenellekään, eli kiinnostukseni ei ole tiedossa. 

Aiemmin olen huomannut joidenkin virnuilevan sillain merkitsevästi, kun olemme olleet samassa tilassa. Hieman alkaa tulla hiostunut olo jos muut tiirailee tilannetta. 

Minua ja kaivattua on myös ulkopuolinen sanonut hyväksi mätsiksi, eikä todellakaan tiennyt, että minä oikeasti pidin hänestä äärettömän paljon 

Vierailija
16780/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt en ole jäänyt enää kiinni. Taika alkaa tehota hiljalleen.

Jäänyt kiinni mistä?

Ketjuviesteistä.

Kenelle jäit kiinni?

En tiedä, ketjussa jollekin tai joillekin. Käyttivät nimeäni. En tosin ole ollutkaan aktiivinen ketjussa enää hetkeen aikaan.

Vai semmoista päivittelet. 

Ei paljon muuta ole nyt päivitettävänä. :D Hehheh. Hauska tuo naama :D :D

Ketju on lukittu.