Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
16701/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

En ymmärrä joulusta hössöttämistä tai vaatimusta tehdä kaikki itse. Keskityn hyvään kokonaisuuteen ja tunnelmaan. 

Vierailija
16702/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hyvää yötä ihanimmalle. Haluan sut/sua, kaikesta huolimatta.

Kalle

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
16703/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta juu. Onhan se jo nähty ettei nykyisessä asuinpaikassa ole tarjolla mitään millä olisi minulle merkitystä. 47 vuorokautta jäljellä tätä piinaa tilapäisratkaisuun, mutta ratkaisuun kuitenkin. 

Millä asioilla sitten on sulle merkitystä?

Vierailija
16704/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Yhteistä joulua ei ole näköpiirissä.

Vierailija
16705/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kalle

Mistä kaikesta? Onko jotain tapahtunut?

Vierailija
16706/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Tehtäisiinkö jouluruuat itse vai ostettaisiinko valmiina?

Ostan valmiina koska syön vain itse. Toivoisin että jouluna uusi kotini olisi hieman jo persoonallisempi. Liikaa arkisia duuneja, jopa ihan hämmentää. Musta päiväpeitto olisi edelleen hakusessa, jos tiedät mistä saa ison 260x260 kokoisen suhteellisen hyvälaatuisen kohtuuhintaan niin pistä tähän kommenttia. Kiitos kiitos.

Taidat olla iso tyyppi tai pidät jotain gangbangeja, kun noin ison peitteen tarttet

Vierailija
16707/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En ymmärrä joulusta hössöttämistä tai vaatimusta tehdä kaikki itse. Keskityn hyvään kokonaisuuteen ja tunnelmaan. 

Itse tehden saa parempaa. Ei ole vaatimus, mutta mulle näissä on maussa ero kuin yöllä tai päivällä. Kaljaa myöten teen itse. Torttutaikinat ja leivät toki ostan valmiina

, mutta kaikki muu on itse tehtyä. 

Vierailija
16708/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Gallup

👍🏽 Haluan nähdä kaivattua mahdollisimman usein

👎🏽 Välttelen tilanteita, joissa voin törmätä häneen

Epäilen, että kaivattu on aamu-uninen, kun ei nähdä aamuisin. Yhteisiä tuttuja kyllä näen.

Vierailija
16709/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kello tulee kahdeksan ja on jo pimeää. Kesä tule takaisin!

Vierailija
16710/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Toihan se tavallaan on. Vähemmälläkin voi saada hyvän joulun. Ymmärrän, " joulun " tunnelman luonnin hössötyksineen lapsille tärkeänä asiana kun se on vähän kulttuurillinen kokemus, mutta aikuiset voi saada hyvän joulun vaikka kodittomien hökkelikylässäkin jos on sikseen. Eihän se silti pois sulje sitä mahdollisuutta ja todellisuutta että jos jotkut aikuiset haluaa hössöttää ja viettää sellaista "lapsenomaista maagista" joulua niin sekin on ok. Itse oon jotain tuolta väliltä. I guess?

Vierailija
16711/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaipaan mies sinua viereeni,ihan vaan syljeksittäisiin kattoon vaikka vanhoja jo ollaankin. Joo, sitten voisi pari pusuakin vaihtaa, kun kerran lähekkäin oltaisiin.😊😁

Parane pian, näe ihania unia ja tule luokseni kun olet valmis.🤗

Vierailija
16712/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minäkin kaipaan T:ta

Vierailija
16713/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ihanaa lipua kohti syksyä

Vierailija
16714/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kysymys kertoo paljon muustakin. Esim. siitä, arvostaako toinen itse rakkaudella tehtyjä juttuja vai onko asenne sellainen: meh, iha sama, päivä siinä mis muutki, syyään mikropitsaa, whatevö. Kaikille se hyvä tunnelma ei tule siitä, että on mahdollisimman helppoa, vaan se tulee siitä, että yhdessä tehdään asioita. Ja ei, ei tarvitse alkaa itse louhimaan metallia kynttilänjalkoihin, joten ei tarvitse vetää aina äärimmäisyyksiin. Ihmiset ovat vaan erilaisia. Itse arvostan niitä, jotka tekevät itse ruokaa. Mieluummin yksinkertainen itse rakkaudella valmistettu ateria kuin kymmenen muovista rainbowruokalajia marketista. Näissäkin on se, että pitäisi löytää se ihminen, joka arvostaa samoja asioita ja jonka kanssa on helppo löytää balanssi niin, että se tunnelma säilyy. Jos toisen mielestä koko joulu - tai jokin muu - on ihan turhaa hössötystä, niin eipä siitä tunnelmasta saa hyvää vaikka miten toimittaisiin. 

Vierailija
16715/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

G: Tehtäisiinkö jouluruuat itse vai ostettaisiinko valmiina?

Ostan valmiina koska syön vain itse. Toivoisin että jouluna uusi kotini olisi hieman jo persoonallisempi. Liikaa arkisia duuneja, jopa ihan hämmentää. Musta päiväpeitto olisi edelleen hakusessa, jos tiedät mistä saa ison 260x260 kokoisen suhteellisen hyvälaatuisen kohtuuhintaan niin pistä tähän kommenttia. Kiitos kiitos.

Taidat olla iso tyyppi tai pidät jotain gangbangeja, kun noin ison peitteen tarttet

I'm huge. Iso elämäntyyli ehkäpä. :D

Vierailija
16716/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Syksy tuoksuu maagiselta. 

Vierailija
16717/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kalle

Mistä kaikesta? Onko jotain tapahtunut?

Siitä huolimatta, että sitä ei uskoisi päälle päin.

Vierailija
16718/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jos nainen sanoo mulle ettei halua muuttaa yhteen, se on synonyymi sille, että hän sanoisi: "En rakasta sinua, en halua jakaa elämääni kanssasi, en halua sinua elämääni, en halua muodostaa perhettä kanssasi." Kyllä kai jokainen tarvitsee välillä omaa aikaa, mutta siihen on ratkaisu: säännölliset ruoka-ajat. Kun ei eletä kuin pellossa ja syödä milloin sattuu, silloin asioita pystyy ennakoimaan. Voi esim. sanoa: "Minä luen nyt kirjaa. Lämmitetään sitten päivällistä." Tai voi sanoa: "Menen autotalliin korjaamaan ruohonleikkuria. Tulen sitten päiväkahviaikaan." Tai voi sanoa: "Tehdään yhdessä ruokaa. Sen jälkeen minun pitää vielä katsella työpapereita, siinä menee muutama tunti." Kaikkihan on helppoa ja ennakoitavaa, jos on pelisääntöjä, joista pidetään kiinni. 

Usein siinä suhteessa on joku ongelma miksi ei halua muuttaa yhteen. 

Sivusta naiselta 

Vierailija
16719/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kerroin mun äidille että menen työhaastatteluun ja arvatkaa mitä se hei vastas?!

"No sehän on hieno asia. Ehkäpä sieltä löytyy joku tumma hoikka urheilullinen mies. 🥰"

Anteeksi niinkun mitä? :D XD

Vierailija
16720/55805 |
14.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mutta juu. Onhan se jo nähty ettei nykyisessä asuinpaikassa ole tarjolla mitään millä olisi minulle merkitystä. 47 vuorokautta jäljellä tätä piinaa tilapäisratkaisuun, mutta ratkaisuun kuitenkin. 

Millä asioilla sitten on sulle merkitystä?

Rakkaudella, parisuhteella, työllä, kollegoillajoiden kanssa synkkaa, musiikilla, elokuvilla, ystävyydellä (tämä tosin varauksellisena), intohimolla, seksillä (joka mieluiten myös rakastelua).Taloudellisella runsaudella, itsenäisyyden ja kumppanuuden sopivalla yhdistelmällä. Toki paljon muullakin. 

Millä taasen ei ole juurikaan merkitystä: Kauppakeskuksilla, loputtomalla oleskelulla,ylenmääräisellä kahvinjuonnilla, hei-moi-terve-kommunikaatiolla, haahuilulla ja toimettomuudella, somen selaamisella, verkkoyhteisöillä vs. irl, jne. 

Ketju on lukittu.