Onko joillakin vielä nykypäivänä kotona televisio, radio tai pöytätietokone?
Kommentit (66)
Siis miksi ei olisi tv:tä? Et kai sä nyt miltään puhelimen ruudulta sarjoja ja leffoja katso? Minä katson pääasiassa 85 tuumaisesta telkusta, joskus harvemmin 55 tuumaisesta. Radiota en ole kuunnellut 15 vuoteen eikä pöytätietokonetta ole ollut samaan ajanjaksoon muuta kuin teinillä pelikoneena.
Löytyy nuo kaikki ja lisäksi vielä CD ja LP soittimet.
Minulla on 1950 -luvun televisio, 1920 -luvun radio ja ensimmäinen IBM:n pöytätietokone.
Etkö pääse hoitoon? Kun kumminkin pääsit eläkkeelle pääsi takia.
En voisi kuvitellakaan. Missä he oikein kuvittelevat asuvansa?
Tietenkin on. Televisio - sarjat leffat. Pöytäkone - palvelin, raskas vääntö jne., esim. tekoäly qwen 70b. Radio netin kautta…
Vierailija kirjoitti:
Löytyy nuo kaikki ja lisäksi vielä CD ja LP soittimet.
Tjaah, onhan meillä myös LP-soitin. Leipäkonetta ei (enää) ole. T. tuo 85 telkun omistaja
Tottakai löytyy. Vinyyli ja c-kasetti soittimet myös T. M35
Kai moista nyt ainakin radio on oltava.
Vierailija kirjoitti:
Siis miksi ei olisi tv:tä? Et kai sä nyt miltään puhelimen ruudulta sarjoja ja leffoja katso? Minä katson pääasiassa 85 tuumaisesta telkusta, joskus harvemmin 55 tuumaisesta. Radiota en ole kuunnellut 15 vuoteen eikä pöytätietokonetta ole ollut samaan ajanjaksoon muuta kuin teinillä pelikoneena.
Sama. Isolta 75-tuumaiselta tv-ruudulta katson sarjat ja ohjelmat öööööööh ööööööh.
Tv: on 2kpl
Radio: on 3kpl
Pöytäkone: on 1kpl
Tietysti on. Kuka hullu tihrustaa pientä ruutua? On näet helpompiakin tapoja viihdyttää itseä, kuin viettää vuodet niska kyttyrässä. Eipä tarvitse ihmetellä, miksi Z-sukupolvi vanhenee nopeammin. Niin totesivat asiantuntijatkin. Sininen valo ei tee hyvää iholle.
Vierailija kirjoitti:
Tottakai löytyy. Vinyyli ja c-kasetti soittimet myös T. M35
Mulla on autossa kasettisoitin!
Vierailija kirjoitti:
Läppäriltä nykyään katsotaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Läppäriltä nykyään katsotaan.
No ei me kaikki onneksi katsota.
Ap on köyhä. Hän omistaa vain käytettynä ostetun kuusi vuotta vanhan android-puhelimen.
Ööööööööh ihmisjoukot ööööööööh