Kärkkäisellä syödään kuormasta?
Olen tilannut persu-Kärkkäiseltä melkoisen määrän roinaa, kun sieltä löytyy melkein mitä vaan.
Nyt sattui eka kerran tulemaan vajaa lähetys: tilasin 4 pakkausta Fazerin suklaakonvehteja; sain vain 2!
Kellekään muulle käynyt noin?
Kommentit (14)
Kärkkäinen on natsisika. Vain natsisiat tilaa sieltä, joten sitä sait mitä tilasit. Ja: tottakai sinä tilasit kilokaupalla karkkia, koska niin te hedonistiset lyhytjärkiset impulssikontrollia vailla olevat tunteilevat persut teette.
On joskus käynyt, mutta eri tuotteen osalle. Otan aina kuvaa kun avaan tilauslaatikon ja pyydän joko rahat takaisin tai tilaamani tuotteen.
Vierailija kirjoitti:
Kärkkäinen on natsisika. Vain natsisiat tilaa sieltä, joten sitä sait mitä tilasit. Ja: tottakai sinä tilasit kilokaupalla karkkia, koska niin te hedonistiset lyhytjärkiset impulssikontrollia vailla olevat tunteilevat persut teette.
Sinun kannattaisi tilata jostain lääkkeitä.
Ne voi tulla jälkilähetyksenä toiselta varastolta. Kärkkäinen on kyllä luotettavin ja paras.
Olen sieltä joskus tilannut ja kaikki ne tavarat tulikin mitä piti.
Opetteleppa lukemaan ja kato lähetyslista.
Miksi tilata karkkia netistä, kun Helsingissä saa saavikaupalla ilmaiseksi?
Vierailija kirjoitti:
Ne voi tulla jälkilähetyksenä toiselta varastolta. Kärkkäinen on kyllä luotettavin ja paras.
Mulla oli kotiin toimitus 15€ tilaukselle. Työhanskat puuttui kun varaosa tuli, seuraavana päivänä posteljooni toi ne hanskat. Tuskinpa sillä kaupalla paljon tienasi. Paikallisessa pienkone liikkeessä olisi maksanut 24€ pelkkä osa.
Vierailija kirjoitti:
Sinäpä nyt olet huonolla tuulella heti aamusta, näitkö painajaisia vai onko koko elämä pilattu?
Kärkkäisen verkkokauppa on erinomainen. Tuotteet tulevat nopeasti ja asiakaspalvelu pelaa. Ei ole huonoa sanottavaa. Joskus lähettävät paketteja osissa, eli voi olla, että loput tulevat toiselta varastolta myöhemmim. Soita ap sinne asiakaspalveluun. Kyllä ne selvittää ja auttaa.
Nämä on näitä Fazerin pakkauksia, kuluttajan toiveesta pienennettyjä.
Vierailija kirjoitti:
Itse olet natsisika ja fasisti. Kärkkäinen on suomalainen firma josta saa hyvää tavaraa sopivalla hinnalla. Kaltaisesi kusipääkrpä saisi painua vttuun Suomesta kun et kuulu tänne.
Aina saanut just sen mitä olen tilannut.