Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, T.
Kiitos samoin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mutta juu. En edelleenkään käsitä miksi tänne paskaan pitäisi jäädä, jos tarjolla olisi vain työttömyyttä tai vaihtoehtoisesti siivousta ja sote-alaa?
En tiedä. En ole jäämässä tähän "paskaan". Minäkin muutan. Minna sinä ajattelit?
Puhummeko tästä seuraavassamme. Voisit ottaa asian oma-aloitteisesti puheeksi niin jakaisimme suunnitelmia. Ehkä vain sanallisesti, mutta kuitenkin.
No jokainen suunnitelma ja toive täällä kaatui, joten useamman sadan kilometrin etäisyydelle. Ehkä palaan ehkä en. Olisi kannattanut muuttaa jo viime vuonna, mutta eihän tämä touhu ole mihinkään muuttunut.
Mihin sinä olet muuttamassa?
Samoin. Tosin en tiedä ketään tuttua, joka olisi muuttamassa toisaalta Helsinkiin, mutta kiitos keskustelusta :)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sunnuntaina nähtiin
Niin nähtiin, mutta vain kerran silmiin katsottiin.
Ai, joku uskaltaa vielä nykyään katsoa silmiin..?
- M -
Tahdon sinun luo, vaikka heti.
Vierailija kirjoitti:
Huimaavalle miehelle selkäsauna.
Justiinsa näin. 😂
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ole ikinä ollut kenenkään kanssa läheskään näin vaikeaa mitä sun kanssa.
Sitten ette ole oikeat toisillenne. Ei sen kuulu olla vaikeaa
Jos kumpikaan on varattu niin kyllä siitä sen oikeankin kanssa saa vaikeaa kunnes löytyy se uskallus erota. Eri
Se ei ole oikea sulle, jos se ei eroa. Tietenkään
Vierailija kirjoitti:
Itkettää
Mikä itkettää?
Joku tuolla aikaisemmin kirjoitti ettei osaa suhtautua heitä lähestyviin naisiin, joita eivät pidä viehättävinä. Totta varmaankin.
Mutta ei ne oikein osaa suhtautua viehättävinäkään pitämiinsä naisiin (itse sanoneet seksikkääksi), joita kohtaan tuntevat vain seksuaalista vetoa mutta nainen rakastuukin. Se rakastuminen on suunnilleen rikos tai vähintäänkin henkilökohtainen loukkaus, joka lopettaa kaiken kanssakäymisen vaikka olis ollut miten kuumaa sitä ennen. Onneton rakastuja saa jäädä yksin ja hylättynä nuolemaan haavojaan. Mitään lohtua ei tule.
Vierailija kirjoitti:
Tahdon sinun luo, vaikka heti.
Sinä tiedät, että se käy mulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suloiselle ja lempeälle T:lle iso hali.
Kerro lisää, toivoisin niin olevani tuo T🥰
Mies.
😞
Asut jossai omassa kuplassa, haavemaassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sua, T.
Kiitos samoin.
Tämä kuulostaa oikealta vastaukselta.
Vierailija kirjoitti:
Luulen, että vaikka en ihan täysin tiedä mitä tarkoitat, niin olet tavallaan oikeassa.
Mutta sanoisin, että kannattaa tehdä jako sen väliltä mitä olen täällä ja mitä olen muualla. Ymmärrän kyllä realiteetit. En edes olisi täällä.
Vierailija kirjoitti:
🏞
Ollaan hiljaa vain, puhe turhaa on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ensin oli vaikea ohittaa sut koskettamatta. Sitten olla sanomatta ääneen, että..
Mikä siinä on niin vaikeaa laittaa viestiä ja kysyä vaikka kävelylle seuraksi tai kahville, pitsalle, oluelle, leffaan, penkkiurheiluseuraksi, johonkin keikalle tmv.?
Se ettei kelpaa.
En mä ole huolissani niinkään, etten kelpaa, vaan siitä, et koetaan, et mä häiritsen ja sit pitäis ymmärtää jotain rivien välistä, jota mä en tajuu. Liila paita päällä nojaan seinään ahdistuneena.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olen miettinyt samaa kuin Iidan kaipaaja. Jos kaivatulla olisi tarve olla yhteydessä, hän ottaisi yhteyttä, mutta ei ota.
Siitä se kertoo. Kaivatut eivät ota yhteyttä, sinä, minä ja muut ketjuilijat emme ota yhteyttä, koska meillä kenellekään ei ole tarvetta sitä ottaa. Täysin kiistämätön fakta.
Minä olen ottanut yhteyttä. Mitä se kertoo?
Minulta samat sanat, sivusta mieheltä.
Sitten kun on sen aika.