Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Hyvää yötä, kaikki järjestyy.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfalle terveinen unoha täti ja ota mut. Sä tiiät kyllä.
Mikä alfa? Alfahiukkanen?
Alfauros. Eli minä. Olen kaipaillut täti-ihmistä, vaikka järki sanoo, ettei kannata.
Tässä lämpimässä syysillassa sinusta haaveilen. Läpikotaisin sinut suukottelisin, rakas. Hellä yösuukko ja hali. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei minun tarvitsisi viettää iltojani yksin, mutta vietän silti. Lälläslää.
No eipä tarttis kyllä itsenikään. Fakta.
Teenpäs gallupin tuosta.
Äitin luona on aina tilaa.
-Perherakas sivusta
No yleensä äidin seura ei kiehdo määräänsä enempää.eri
Kaikilla meillä ei edes ole mitään äitiä, joten eipäs pilkata muiden etuoikeuksia itsestäänselvyyksinä 😎
-eri eri
No ei kyse ole pilkkaamisesta vaan siitä, että ei äitisuhdekorvaa muita suhteita. Olen käsäsitellyt äitikysymykset kohdallani ja ei sinällään häiritse kenenkään läheinen äitisuhde. Toisaalta on aina törppöä vedota siihen, että ole kiitollinen, kun jollakin ei ole jotain, jos itselläsi on - olipa kyse äidistä, materiasta tai mistä tahansa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Aina jännä täällä kun kysytään kuka on tehnyt aloitteen kaltaista kaivattunsa suuntaan niin kaikki vastaa joo. Sitten kun kysytään kuka viettää iltaansa yksin olosuhteiden pakosta, niin kaikki viihtyy yksin. Seuraavaan vastataan, että kaivatun pitäisi tehdä asialle jotain.
Ulkoistatteko aina kaikki tunteisiinne liittyvän?
Siis mitä sä et tossa tajua? Aloite -> pakit. Viihtyy ennemmin yksin kuin jonkun randomin seurassa -> kaivattuhan ei ole saatavilla, koska antoi ne pakit. Kaivatun pitäis tehdä jotain, että tilanne voisi muuttua -> sehän ne pakit antoi eli pallo sillä..
Tervejärkinen ihminen ymmärtää, kun sanotaan ei.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä, kaikki järjestyy.
Toivotaan. Kauniita unia.
Vierailija kirjoitti:
Jos sinun viereesi pääsisin, en muuta tässä elämässä pyytäisi, koska Onni olisi omanani. Kova ikävä sinua.
Onni💋
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän hyvin ehdottoman ja ahtaalle ajavan ihmisen kanssa.
Miksi?
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä halein suukoin elämäin elosalle ihmenaiselle mieheltä mitättömältä ja univelkaiselta 30 km ja parin pitäjäpiirin paremmalle puolelle. Huomiseen.
Ai että kun toi 'mitätön' triggeröi mua joka ilta. Kun olet kaikkea muuta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alfalle terveinen unoha täti ja ota mut. Sä tiiät kyllä.
Mikä alfa? Alfahiukkanen?
Alfauros. Eli minä. Olen kaipaillut täti-ihmistä, vaikka järki sanoo, ettei kannata.
Mikä on alfauros? Itsetunto-ongelmainen egonsa pönkittäjäkö?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jos sä tahdot niin. Jos sä tahdot niin?
Hitto kun en enään tiedä mitä edes tahdon.
Tahdon olla vapaa ja tahdon olla varattu.
Tahdon olla haluttu ja tahdon ettei kukaan katso mua.
Tahdon olla yhteydessä ja tahdon olla yksin.
Ota tästä nyt selvää.
tee ristiriitainen ilman riitoja
Mun kaivattu ajattelee just näin. Asiat on monimutkaisia.
Täähän on ihan perus. Tahdon nähdä kaiken mutten mistään koskaan maksaa hintaa, lauloi Apulanta aikoinaan. Halutaan siis sekä pitää että syödä kakku. Eri
Olit viime yönä mun unessa. En tiedä tosin mitähän sekin uni kertoi. Siinä kuitenkin oli alussa listattuna jotkut pari ateriaa kuin ravintolan lyhyessä menussa, mutta ei oltu ravintolassa. Annoksiin oli kirjattu perään kalorit ja selitit valitsevasi niistä tietyn, koska siinä oli vähemmän kaloreita. Kerroit alkaneesi laihduttamaan. Sitten keskusteltiin jotain asiasta. Olit hämmentävän avoin. Selitin itsekin hämmentävän avoimesti jotain, että sulla on kyllä tosi kapea selän luusto ja että olin vähän kateellinen sitä joskus, kun itsellä on tosi leveä. Kyselin sulta jopa jotain yksityiskohtaisia, että paljonko sinä painoit sinä eräänä syksynä, kun olit tosi hoikka. Vastasit että 80 kg. Olin hyvin hämmentynyt vastauksesta, koska arvioin että jotain 50. Sitten mietin, että sekoitatko sä nyt syksyt vai onko sulla jotain piilolihaksia, kun ethän sä mitenkään ole voinut painaa silloin 80, kun minäkin painan nyt 73 ja kai silloinkin jotain saman verran. Sitten jotain muita tuli paikalle ja teit jotenkin sormella shh-merkin. Et ollut sentään niin avoimeksi muuttunut, että olisit halunnut muillekin puhua tuollaisia asioita. No jos tuo uni kertoo jostain, niin toivottavasti se kertoo, että meillä on joskus avoimet ja luottamukselliset välit. Sellaiset että voi puhua ihan kaikesta.
Vuodet kuluvat ja vieläkin minä jumitan täällä kuvitelmineni. Kiitos musiikista (tosin en tiedä ovatko minulle vai jollekulle muulle). Nuku hyvin, rauhallisia ja onnellisia unia sinulle.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Elän hyvin ehdottoman ja ahtaalle ajavan ihmisen kanssa.
Miksi?
Kaikki ei aina ole ihan yksinkertaista.
En osaa edes nimetä teitä kaikkia. Teidän tarvitsee auttaa minua.
Hyvän yön halaus kaivatulleni. Nuku hyvin kun nukut.
Jos aina kaikissa muissa vikaa, niin pitäisiköhän niitä syitä etsiä toisaalta?