Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jos sulla joskus oli jotain suuria tunteita mua kohtaan, olisitpa kertonut niistä. Ei sen olisi tarvinnut mihinkään johtaa mutta mulle sillä olisi ollut suuri merkitys. Ajatus tuuleen, heitän sen jollekin. On synkkä päivä, yksi monista.
Minä yritin, mutta sinä et antanut minulle mahdollisuutta kertoa.
Tää mun mielenosoitus ei toimi. Joskus hiljaisuus on suurin huuto, minkä mies voi päästää. En halua olla hiljaa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Punaisin lipuin päästä varpaisiin oli kaivattu pukeutunut
Minun (ex?)kaivattu näytti siltä kuin olisi tänään menossa panoreissulle. Tähän liittyen, on ollut yllättävää, millainen hän on. Jotenkin ajattelin, että hänen arvonsa ja tapansa elää olisivat erilaiset. Pidin vanhempiaan suhteellisen fiksuina. Mutta eihän se minulle kuulu. Oikeastaan koskaan kuulunut, miten viettää elämäänsä. (Et kaivattu huomannut, että näin sinusta vilauksen tänään)
Joo, itsekin just huomasin että oli jäänyt yksi paidannappi napittamatta rintojen alta. Mutta en ihan ajatellut, että sentään seksiin viittaisi 🙃 eri
Vierailija kirjoitti:
Entä jos ei oo hiuksia harottavaksi? :D
Ei taida olla olla kyseisten kaivattu sitten, kerran näiden osalta hiuksista puhuttiin..
Vierailija kirjoitti:
Kait me kahvilla voitais käydä ? Olis kiva jutella lisää.
Ei kiinnostele nyt mitkään kahvittelut ja turhat juttelut, kiitos vaan. Vähän liikaa muutenkin sosiaalisuutta ja hulinaa ympärillä, useimmiten sitä kaipaa ihan vaan rauhaa ja läheisten ihmisten seuraa.
Vierailija kirjoitti:
Vaikka joku tunne olisi totta ja olemassa, sen voi siirtää taka-alalle eikä antaa sen hallita elämäänsä. Kaikki on kiinni korvien välistä.
Kaikki tunteet voi siirtää taka-alalle. Niin moni tekeekin jo, naama norsun******* läpi päivän. Toisilla alkaa vain tulla väkivaltaisia ajatuksia lopulta, niin ei ole terveellistä pitkällä tähtäimellä.
Vierailija kirjoitti:
Tää mun mielenosoitus ei toimi. Joskus hiljaisuus on suurin huuto, minkä mies voi päästää. En halua olla hiljaa.
Kenelle osoitat mieltäsi ja mistä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei taida olla olla kyseisten kaivattu sitten, kerran näiden osalta hiuksista puhuttiin..
Puhuin yleisesti ihan spekuloiden siitä näkökulmasta, että jos ihminen on kalju tai ajanut/leikannut hiukset minimiin? Toki jos hiuksia on enemmän kuin sänki niin sittenhän niitä voi haroa mutta jos on kalju niin ainoa mitä voi on pruutata hiusöljyä säteilevään kupoliin ja antaa kupoli hieronnan.
Vierailija kirjoitti:
Heli 😚
Sinäkö se siellä .. ? 😍🥰
Vierailija kirjoitti:
No sit oon väärä. Ei vaadi suurta ajattelua?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Eräälle ihanalle. Syynä on harhaan johtaminen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Puhuin yleisesti ihan spekuloiden siitä näkökulmasta, että jos ihminen on kalju tai ajanut/leikannut hiukset minimiin? Toki jos hiuksia on enemmän kuin sänki niin sittenhän niitä voi haroa mutta jos on kalju niin ainoa mitä voi on pruutata hiusöljyä säteilevään kupoliin ja antaa kupoli hieronnan.
No sit etsit jonkun jolle hiukset on yhdentekevä asia tai joka jopa tykkää kaljusta. Älä tee ongelmaa sinne missä ei ole ongelmaa
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sua johdettiin harhaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Millä muotoa? 😳
Vierailija kirjoitti:
Punaisin lipuin päästä varpaisiin oli kaivattu pukeutunut
Lipuin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miten sua johdettiin harhaan?
Puheet ja teot eivät vastaa toisiaan. Eikä sillä ole väliä. Olen onnellinen hänen puolestaan.
Joskus vaan korvien välissä tulee ahdasta miljoonien ajatusten ja haaveiden kanssa. Näistä tulee niin paksu pulla taikina että se ei pääse suusta ulos. Siitä hiljaisuus. Joskus se on paras vaihtoehto.
Nainen voi yhtälailla osoittaa mieltään hiljaisuudella. Kun ei käy niin ei käy. Ja periksi ei anneta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Heli 😚
Sinäkö se siellä .. ? 😍🥰
No minä, ainakin. Sivusta