Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Otan riskin. Kirjotan sulle ny sen että kontakti viestin
Toivottavaa onnea
Laita vain! Tsemppiä!
Vierailija kirjoitti:
Aamulla nähtiin
Siitä aamusta alkaa olla jo aikaa. Sivusta siis.
Vierailija kirjoitti:
Pakko nähä
Olis ihanaa vihdoin! Otatko yhteyttä?
Vierailija kirjoitti:
Viestejä poistuu taas. 😢
Kuka tarttui laulunsanoihin?
Minä ainakin kommentoin.
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Miettimistä. On oikeasti tosi hyvä, että tässä on nyt ollut aikaa ajatella, eikä ole ollut mitään painetta mistään suunnasta. Olen siis saanut analysoida puhki pahki ja muuttanut mieleni miljoonaan erilaiseen suuntaan ja nyt vihdoin sujut asian kanssa.
Tässä mielessä yksi raskaimmista kesistä koskaan, vaikka muuten onkin ollut aivan ihanaa kaikki.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä ja kauniita unia mun unelmieni naiselle 💕
Pitkiä helliä halauksia ja paljon suukkoja 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Mieletön ikävä. Olisitpa sylissäni 💕
Kiitos. Kauniita unia hyvän yön myötä 💕
Lämpimiä , helliä halauksia ja lohdutukseksi sylillinen suukkosia syliisi, kun en itse voi siinä nyt olla. Olisinpa! 🤗🤗🤗🤗😘😘😘😘
Ikävä on mullakin 💕
Kiitos. Haaveilen tässä sinusta 🤗🤗😘😘
Nuku hyvin kaunotar 💕
Kiitos samoin 🤗🤗😘😘 Nuku sinäkin hyvin, mun unissa kulkija 💕
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä omaisuutta puolison kanssa on vaikka muille jakaa, on hulppeat talot ja tilukset, huvilat, osakkeet ja lukuisat sijoitusasunnot. Materiaa ei puutu, mutta missä on rakkaus ja intohimo?
Mut voi adoptoida. 👋
Hyvvää yötä S-naiselle Ouluun, ehkä myös pimiöihin.
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä omaisuutta puolison kanssa on vaikka muille jakaa, on hulppeat talot ja tilukset, huvilat, osakkeet ja lukuisat sijoitusasunnot. Materiaa ei puutu, mutta missä on rakkaus ja intohimo?
Rakkaus kun puuttuu, puuttuu kaikki. Intohimo toisaalta hieman vaikeampi juttu.
Toivottavasti ratkaisusi oli oikea eikä ole tarvinnut katua. Nuku hyvin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä mietit?
Tulevaa lomamatkaa. 🎒
Minne lähdet?
Vierailija kirjoitti:
Aamulla nähtiin
Ketkä?
Viime aikoina on taas stressannut kaikki. Kun ei tiedä valitseeko oikein. Nyt on alkanut stressata sekin, että nähdäänköhän me enää. Varmaan valitsen opiskella vähän lisää, jotta ois vielä mahdollisuus nähdä. Toisaalta en tiedä onko se ihan tyhmä valinta. Turhaa ja ei nähdä kuitenkaan. Parin kuukauden päästä varmaan kadun, kun rahat loppuu ja ei työttömäksikään opiskelijana kelpaa.
Vierailija kirjoitti:
Ketä naista kaipaat?
Sä oot mulle vaahtokarkkia. Aivan liian imelää.
Vierailija kirjoitti:
Tämä voisi olla sulta, mutta rakkautta teillä kai ymmärtääkseni on.
Viestejä poistuu taas. 😢
Kuka tarttui laulunsanoihin?