Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Kertoisin vihdoin sen minkä meinasin kertoa jo kauan sitten
Kerro vain.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio vongata, vilautin vain käyntikorttia.
Jos keksit paikan jutella, sopii. Tosin täällä sitä ei voi sopia.
Tottakai. Sinäkin saatat keksiä jos oikeasti haluaisit. Tekisit minusta haluttavan. Ottaisit haltuusi. Olisit mies minulle. Näyttäisit paikkani. Olisit kuninkaani. Minä arvostaisin sinua.
Kun saisi aloittaa puhtaalta pöydältä, eikö tarvitsisi hämärähommia harrastaa.
Vierailija kirjoitti:
Tietysti pitää olla järkevä ja valita omaisuus intohimon sijaan. Seksiä puolison kanssa sen verran, että saa väh. 3 perillistä. Muuten tarpeet tyydytetään joko side flingin kanssa tai tukahdutetaan. Menestys ei tule intohimojen orjuudella vaan kurinalaisuudella ja pitkäjänteisyydellä. Himojensa vietävinä elävät pysyvät köyhinä kuolemaan asti saavuttamatta mitään - ja sama köyhyys tarttuu lapsiinkin. Rahaa ei saa mukaansa hautaan, mutta ei saa tunteitakaan.
Mikä sitten lopulta on oikeaa menestystä elämässä. Se että kerää hirvittävän määrän rahaa kurinalaisuudessa kituen vai se että on aidosti onnellinen. Sitä kannattaa miettiä
-sivusta
Tekis mieli tehdä sun kanssa tuhmia asioita. Meillä sopivasti varmaan se 15v ikäeroakin, muuten en alkaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhteistä omaisuutta puolison kanssa on vaikka muille jakaa, on hulppeat talot ja tilukset, huvilat, osakkeet ja lukuisat sijoitusasunnot. Materiaa ei puutu, mutta missä on rakkaus ja intohimo?
Tämä voisi olla sulta, mutta rakkautta teillä kai ymmärtääkseni on.
Mistä niin päättelet?
Hän on sanonut rakastavansa puolisoaan.
Okei, se lienee sitten totta.
Vierailija kirjoitti:
Onko laatikkoleuka paikalla?
Minuakin kiinnostaisi tämä asia. Kuka hän on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En aio vongata, vilautin vain käyntikorttia.
Jos keksit paikan jutella, sopii. Tosin täällä sitä ei voi sopia.
Tottakai. Sinäkin saatat keksiä jos oikeasti haluaisit. Tekisit minusta haluttavan. Ottaisit haltuusi. Olisit mies minulle. Näyttäisit paikkani. Olisit kuninkaani. Minä arvostaisin sinua.
Olen nainen.
Vierailija kirjoitti:
Tiedäthän, että olet ajatuksissani joka päivä? Nyt vaan oon väsynyt. Usko ja Toivo koetuksella, kolmas kuitenkin kohdillaan.
Ei, en tiedä. Miten tietäisin?
Pimenevät illat ja kuun sillat. Haaveilen romanttisesta kävelystä kanssasi. Tietty suutelutaukoineen. Syvälle ihaniin silmiisi sukeltaisin. Yksi tajunnan räjäyttävä suudelma sinulle, rakas. Hyvää yötä. Nuku hyvin. Kauniita unia. Rakastan sinua.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vain.
Ota eka yhteyttä
Miten voisin? Mikset sinä?
Onnea etsiessä yleisimpiä virheitä on haalia omaisuutta ja rahaa. Ennen kuin sitä tajuaa, se on yhtä oravanpyörää.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kerro vain.
Ota eka yhteyttä
Miten voisin? Mikset sinä?
Miten voisin? Mikset sinä.
Vierailija kirjoitti:
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Sua ajattelen. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Hyvää yötä risuleuka. 🤗🧡 Hyviä unia. Kuten aina, sua ajatellen käyn nukkumaan. Suukko ja halaus.
Terv. pikkuvaalea
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Toivottavasti ratkaisusi oli oikea eikä ole tarvinnut katua. Nuku hyvin.
Millainen ratkaisu?
Uusi vaihe elämässä
Oli kiva nähdä sinua Mies tänään😊. Vaikka vain vilaukselta. Rakkautemme ei koskaan kuole, mutta se muutti muotoaan.
💙💙💙💙