Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Mitä jäi käteen, ahdistusta ja häpeää. Saisin varmaan elämäni ensimmäisen paniikkikohtauksen, jos törmäisin jossain. Ihme sekoilu koko homma. Puistattaa ajatellakin.
Vierailija kirjoitti:
Ehkä sä et vaan tiedä, vielä. 😌
No, en tiedä. Mistä voisin tietää? Uskon sen, mitä mulle asiasta on sanottu.
Mutta siitä on merkkejä ja tulee olemaan.
Siihen asti kannattaa vaan odottaa seuraavaani mahdollisimman rauhallisin mielin. Pidä kiva sunnuntai. Vastapainoksi. 😌
Vierailija kirjoitti:
Mitähän järjeä tätä palstaa on lukea. Kuvittelee viestejä itselleen ja fiilis menee ylös-alas 😘😟🥰😥😍😭
Kannatta rakentaa hyvä elämä ja itsetunto aivan muualla kuin täällä ketjussa. Täällä on hyvä suhtautua kaikkeen tyylillä yhdestä korvasta sisään ja toisesta ulos.
Vierailija kirjoitti:
Siihen asti kannattaa vaan odottaa seuraavaani mahdollisimman rauhallisin mielin. Pidä kiva sunnuntai. Vastapainoksi. 😌
Nää on kivat terveiset, mut herättää niin turhia toiveita ketjun kaikilla estetyillä mt-ongelmaisilla roikkujilla, että säälittää jo valmiiksi.
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä. Aurinkoista sunnuntaina sulle!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Saa nähdä. Aurinkoista sunnuntaina sulle!
Kiitos. 😌
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Nää on kivat terveiset, mut herättää niin turhia toiveita ketjun kaikilla estetyillä mt-ongelmaisilla roikkujilla, että säälittää jo valmiiksi.
Hankipa elämä sinä, joka vahdit muiden asioita. Sekin on omanlaisensa ongelma ja kertoo pikkusieluisuudesta.
Sivusta
Mä mitään vahdi sen enempää kuin sinäkään, kirjoittelen ajatuksiani kaipausketjuun. Tottahan se on, että tuosta saa moni epätoivoinen pontta siihen epätoivoiseen roikkumiseensa yksipuolisessa tunteessa. Kivat terveiset ne silti on.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hankipa elämä sinä, joka vahdit muiden asioita. Sekin on omanlaisensa ongelma ja kertoo pikkusieluisuudesta.
Sivusta
Kalahtiko, kun älähdit? Sivusta
Olen todella varovainen. Lähestyn varoen. Haluan antaa sinulle aikaa ajatella. En potki oveasi kumoon, vaan jätän sen raolleen. Jos sulle tulee olo, että haluat livistää. Niin pakotie on esteetön.
Se on sensitiivisyyttä.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän järjeä tätä palstaa on lukea. Kuvittelee viestejä itselleen ja fiilis menee ylös-alas 😘😟🥰😥😍😭
9 10:stä mun veikkaus, saman bi-polaarimtn jorinoita.😂😪🤪🥰😤 vauvan psykonetflix pyörii.Jack Nicholsonin rooli Hohto-leffassa paitsi n.pualinen puikoissa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin sua ja parantelen flunssaa.
Sama! Sitkeessä on mutta vähitellen helpottaa
Vierailija kirjoitti:
Mä tuun ainaki olemaan koko elämäni oman pääni vanki. Ei mulla tule olemaan koskaan ns. "normaalia" elämää. Mun elämä on lähinnä mielikuvituksen varassa. Ei se vahingoita ketään.
No ei täältä ketjusta kyllä mitään draamaa elämään saa, oikeasti? Viettekö tosiaan näitä juttuja täältä irl? Miks?