Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
12681/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mä en unohda enkä edes yritä unohtaa, mutta yritän kyllä jättää muistoiksi, kauniiksi sellaisiksi. 

Vierailija
12682/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Unohdus ja taakse jääminen on hyvä asia monen ihmisen kanssa. Jos asiat ei etene niin on vain hyvä unohtaa. Oma mieleni kehittää tuossa myös negatiivisia tunteita niitä ihmisiä kohtaan. Siihen tulee negatiivisuuden muuri, enkä tahdo olla enää missään tekemisissä, enkä törmätä missään. Tarkoittaa ihmisiä muutenkin kuin romanttisessa mielessä. Tietynlainen 💩puhuminen saa ahdistusta enkä vaan yksinkertaisesti jaksa sellaisia ihmisiä. Olosuhteiden pakosta olen tekemisissä vanhuksen kanssa, jonka elämää on ikävä juoruilu ja vittuilu. On vain kestettävä, mutta rasitun niin paljon. Kaikki muut joutaa tylysti pois. Tai en tiedä onko se edes tylyä, jos en halua ahdistua toisten pahan puhumisista. Suljen vain ovet ja poltan sillat takanani. Jääkööt toiset siihen piirinsä pyörimään, mutta minulla on paljon parempaa katseltavaa maailmassa.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
12683/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toisen tunteet joillekin pilkan aihetta?

Oletko uusi ketjussa?

Vierailija
12684/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei kukaan jää roikkuu. Se on omaa tyhmyyttä.

-sivulta 

Uusi ketjussa?

Vain epätoivoiset roikkuu. Itselläkin meni ihastus ohi kun ei koko kesänä tapahtunutkaan mitään. Aina tulee uusia, kesiä ja ihastuksia, joten en koe syytä poistua ketjusta kuitenkaan. Sivulta myös

Ei sullakaan hyvin mene

Mulla just menee. Normaali tunne-elämä, ei pakkomielteitä eikä roikkumista.

Vierailija
12685/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Onko toisen tunteet joillekin pilkan aihetta?

Kyllä vain. Joitakin nimittäin korpeaa aivan julmetusti, jos se oma ihastus/rakastus on ihastunut/rakastunut aivan toiseen. Siinä aletaan sättiä sitä toista mitä erilaisimmin tavoin. Siinä saa jopa se ihastus haukkuja. On muuten kokemusta. Kyllä siinä pilkkaaja kertoo aivan tarpeeksi itsestään ja miksi juuri häntä ei valittu. 

Vierailija
12686/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä nykyään nauran näille pakkomielteisille mt-tapauksille 😀

teidän takia luen ketjua, niin pysyy hauskuus elämässä vielä.

Taidat itse olla astetta ilkeämpi sellainen, kun naurat. Hulluilla on hullujen huvit.

Mitä muuta noille voi kuin nauraa? Soittaa ambulanssin? Oikeasti, osa jengistä täällä on pikkasen irti todellisuudesta harhoineen ja pakkomielteineen, mut minkä sille muut anonyymit kirjoittelijat voi tehdä? -eri

Jospa hankkisit oikean elämän ja nauraisit ihan oikeassa elämässä. Mutta eihän sinulla ole ketään. Terveet ihmiset nauravat hieman eri jutuille. Persoonallisuushäiriöinen sinä oletkin. 

-sivusta

Sori, ei tommoset todellisuudesta täysin irti olevat heitot loukkaa mua, naurattaa vain :D

Vierailija
12687/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tiedoksi muuten vaan: jos jonkun kanssa tuntuu synkkaavan alussa hyvin mutta hän lopettaa yhteydenpidon yllättäen, et voi tietää syytä, jos sitä ei sinulle kerrota.

Syy voi olla myös mielenterveydellinen esim. psykoosi tai pahebtunut masennus. Jotkut ghostavat ihmiset ja ympäristön, jossa huomaavat sairastuvansa.  Harva kuitenkaan kehtaa sanoa suoraan, että aiheutatte minulle sairastumisen.

Vierailija
12688/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Tiedoksi muuten vaan: jos jonkun kanssa tuntuu synkkaavan alussa hyvin mutta hän lopettaa yhteydenpidon yllättäen, et voi tietää syytä, jos sitä ei sinulle kerrota.

Syy voi olla myös mielenterveydellinen esim. psykoosi tai pahebtunut masennus. Jotkut ghostavat ihmiset ja ympäristön, jossa huomaavat sairastuvansa.  Harva kuitenkaan kehtaa sanoa suoraan, että aiheutatte minulle sairastumisen.

Todennäköisemmin kuitenkin löysi jonkun kiinnostavamman. Lopputuloksen kannaltahan syy on se ja sama, yhteydenpito päättyy.

Vierailija
12689/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Taidat itse olla astetta ilkeämpi sellainen, kun naurat. Hulluilla on hullujen huvit.

Mitä muuta noille voi kuin nauraa? Soittaa ambulanssin? Oikeasti, osa jengistä täällä on pikkasen irti todellisuudesta harhoineen ja pakkomielteineen, mut minkä sille muut anonyymit kirjoittelijat voi tehdä? -eri

Jospa hankkisit oikean elämän ja nauraisit ihan oikeassa elämässä. Mutta eihän sinulla ole ketään. Terveet ihmiset nauravat hieman eri jutuille. Persoonallisuushäiriöinen sinä oletkin. 

-sivusta

Sori, ei tommoset todellisuudesta täysin irti olevat heitot loukkaa mua, naurattaa vain :D

Mene ulos, siellä on hyvä ilma. :D. 

Vierailija
12690/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Nyt mä haluan itseasiassa vaan perustaa perheen. Sellanen asia, mitä mä en joskus ajatellut edes ikinä tekeväni. Mummo sano, että meidän suvussa miehet on tavallaan sillä tavalla myöhäisheränneitä aina asiaan. Ettei isoisääkään kiinnostanut ennen 30 ikää.

Keski-iän kriisi?

Mitä? Haluuks sä puhuu siitä?

Mulla on ollut kaikki kriisit jo ennen.

Voisko olla ihan vaan maalaisjärjellä ajattelevat ihminen? Vai tarvitaanko kaikkeen nykyään joku diagnoosi?

Ihan iän tuomia asioitahan noi on. En tiedä onko se niinkään mikään kriisi. Oikeasti oon aina halunnut oman perheen, mutta en mä oikeastikaan ole ollut siihen valmis, ehkä oli ihan hyvä, että ajattelen asiaa vasta nyt. Nyt on hyvä aika.

Vierailija
12691/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mene ulos, siellä on hyvä ilma. :D. 

No enköhän mä nyt ole jo, kuka hullu olis sisällä kun on tällainen syyskuu??

Vierailija
12692/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mistä sinulle selvisi, että tunteesi kaivattuun olivat molemminpuolisia?

Vierailija
12693/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En oo toi. Se vaan tietää mihin kohtaan laitan pilkut. 😁

Vierailija
12694/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En kertois ensimmäistä, mutta jos kerron toisesta.

Se oli aika vahva tunne. 😁

Vierailija
12695/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei kyse ole kehtaamisesta. Olen todennut sellaisten ihmisten olevan ymmärtämättömiä oman tekemisensä seurauksille. Jotkut jopa hakevat sitä, että toinen voi huonosti ja ovat tyytyväisiä, jos toinen voi huonosti tai kohtaa vastoinkäymisiä. Esimerkkinä vaikka sellainen, että huomaat ettei tuttava ole saanut kotona siivottua ja ikkunatkin on tosi likaiset. Ehkäpä masennuksen vuoksi. Kun tässä toinen alkaa arvostella naureskellen miten nuo ikkunatkin on noin likaiset niin voiko olettaa, että se ajattelisi muuten? Ei niitä tarvitse alkaa tarjota pesemään (toki näin voi tehdä), mutta minkä ihmeen vuoksi sitä pitää alkaa arvostelemaan. Ei toista kertaa tarvitse tulla arvostelemaan. Mulla on kokemusta miten naislauma tuli piipahtamaan, jos tuona aikana ennätti tehdä vain sellaisia huomioita ja kommentteja, että totesin mielessäni ettei toista kertaa tarvitse tulla. 

Vierailija
12696/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei varsinaisesti ole koskaan selvinnyt. Tunne oli, että kunnioitus ja tietynlainen ihailu, kiinnostus ja lämpö toista kohtaan oli molemminpuolista. Se vain tuntui ja näkyi pienissä vilkaisuissa, pidemmissä katseissa, huumorissa jne. Ja jos ei ollut, niin en ole riippuvainen hänen hyväksynnästään. Olen sinut itseni kanssa kaikin puolin. nn

Vierailija
12697/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Terveisiä lapsille. Reissutyöt venyvät joskus ikävän pitkiksi. Lapsenhoitaja pitää seuraa ja viihdyttää. Nähdään joskus.

Vierailija
12698/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Ei mistään. Ei ole selvinnyt eikä tule selviämäänkään. Kaivattu on kiistänyt kaiken. Sillä mennään.

Vierailija
12699/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Lakisääteinen ja ruoanvalmistusprosessi. Mahtavaa epälempisiivouspäivää lavoille.

Vierailija
12700/55805 |
08.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ootte te tylsii persereikii. Morjenttes.

Ketju on lukittu.