Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kaipuu se jatkuu vaan.
Kommentit (55805)
Okei, rasti ruutuun. Se on tää mun paska rutikuiva huumori. Next.
Vierailija kirjoitti:
Ei unohdu. Valitsisin sinut uudelleenkin.
Mielenkiintoista, että näen kaivatusta yhden katseen kautta kaiken sen mitä haluan hänelle antaa. Kaiken.
Ei se tyydy vähempään.
Vierailija kirjoitti:
Mistä sinulle selvisi, että tunteesi kaivattuun olivat molemminpuolisia?
Sen tiesi monesta asiasta. Joku muukin huomasi hänen ihastuksensa. Mutta kaikki on jo ohi.
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi muuten vaan: jos jonkun kanssa tuntuu synkkaavan alussa hyvin mutta hän lopettaa yhteydenpidon yllättäen, et voi tietää syytä, jos sitä ei sinulle kerrota.
Syy voi olla myös mielenterveydellinen esim. psykoosi tai pahebtunut masennus. Jotkut ghostavat ihmiset ja ympäristön, jossa huomaavat sairastuvansa. Harva kuitenkaan kehtaa sanoa suoraan, että aiheutatte minulle sairastumisen.
Näin epätoivoiset aina selittää yhteydettömyyttä loppuu saakka. Tekosyitä tekosyiden perään.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tiedoksi muuten vaan: jos jonkun kanssa tuntuu synkkaavan alussa hyvin mutta hän lopettaa yhteydenpidon yllättäen, et voi tietää syytä, jos sitä ei sinulle kerrota.
Syy voi olla myös mielenterveydellinen esim. psykoosi tai pahebtunut masennus. Jotkut ghostavat ihmiset ja ympäristön, jossa huomaavat sairastuvansa. Harva kuitenkaan kehtaa sanoa suoraan, että aiheutatte minulle sairastumisen.
Näin epätoivoiset aina selittää yhteydettömyyttä loppuu saakka. Tekosyitä tekosyiden perään.
Joo jep. Tietenkin sillä iski psykoosi, eikä tietenkään yhtään vähemmästä kuin kaipaajasta itsestään! Aika itserakas ajattelutapa
Täyskäännös kaivatulta (ex). Olisi voinut vähän pehmeämmin kohdella. Kuin lekalla päähän, eikä vaan kerran. Käytöstavat kunniaan, luulee ne kyllä osaavansa, mutta ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan pohtia ihmistä vasta sen jälkeen, kun se itse on tuonut kiinnostuksensa esiin mulle. Näin siis ihan aina, sinne asti en jotenkin näe koko ihmistä. Joten molemminpuolisuus selviää mun omista fiiliksistä.
Ja kun täällä niin tykätään oikoa mutkia, niin tarkennan vähän. En todellakaan ihastu jokaiseen, joka mulle kiinnostuksensa tuo ilmi.
Sellainen narsku tällä kertaa. Huh.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mielenkiintoista, että näen kaivatusta yhden katseen kautta kaiken sen mitä haluan hänelle antaa. Kaiken.
Ei se tyydy vähempään.
Kenelle tämä?
Sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Alan pohtia ihmistä vasta sen jälkeen, kun se itse on tuonut kiinnostuksensa esiin mulle. Näin siis ihan aina, sinne asti en jotenkin näe koko ihmistä. Joten molemminpuolisuus selviää mun omista fiiliksistä.
Ja kun täällä niin tykätään oikoa mutkia, niin tarkennan vähän. En todellakaan ihastu jokaiseen, joka mulle kiinnostuksensa tuo ilmi.
Sellainen narsku tällä kertaa. Huh.
Ei ole mitään narsistista tuossa. Hyppää kaivoon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sen tiesi monesta asiasta. Joku muukin huomasi hänen ihastuksensa. Mutta kaikki on jo ohi.
Tai sitten te kaikki kuvittelitte huomaavanne.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei se tyydy vähempään.
Kenelle tämä?
Sivusta
Semmoselle jonka kanssa vaihdan tunteikkaita katseita.
Vierailija kirjoitti:
Täyskäännös kaivatulta (ex). Olisi voinut vähän pehmeämmin kohdella. Kuin lekalla päähän, eikä vaan kerran. Käytöstavat kunniaan, luulee ne kyllä osaavansa, mutta ei.
Mitä hän teki?
Vierailija kirjoitti:
Miten itse kohtelit häntä? Oliko reilu ja rehellinen?
Mitähän järjeä tätä palstaa on lukea. Kuvittelee viestejä itselleen ja fiilis menee ylös-alas 😘😟🥰😥😍😭
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tai sitten te kaikki kuvittelitte huomaavanne.
Oli sanoja ja tekoja irl. Ei tarvinnut kuvitella. Mutta kohtalot veivät eri teille. Mennyttä, ei kaivella enempää.
Vierailija kirjoitti:
Mitähän järjeä tätä palstaa on lukea. Kuvittelee viestejä itselleen ja fiilis menee ylös-alas 😘😟🥰😥😍😭
Siksi tämä onkin syvältä. Väärinkäsitykset aiheuttavat turhaa draamaa.
Vierailija kirjoitti:
Ehkäpä täyskäännöksen teit sinä itse päätelmiesi perusteella?