Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Menetät kaivattusi.
Niin siinä saattaa käydä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetät kaivattusi.
Eikä taida harmittaa yhtään?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Menetät kaivattusi.
Eikä taida harmittaa yhtään?
Enemmän harmittaa padota näitä asioita sisällä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tää tunne?
Behm on sitten sellainen artisti, että en pysty mennä sen keikalle. Tulee liikaa mieleen kaivattu.😔
Tykkääkö kaivattusi Behmistä? Vai sanatko koskettavat? Jotkut biisit tuntuvat kuin itselle tehdyltä.
Jotkut tietyt biisit tuovat kaivatun mieleen, koska hänen biisit soivat aina radiossa kohtaamisemme jälkeen. Kesällä erehdyin menemään keikalle ja se meni totaalisesti ihon alle. Kävin välillä nyyhkyttämässä nurkan takana. 🥲
Sinä, joka aiot kertoa, onko tosiaan kyse ihastuksesta vai rakastuksesta?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan surru mun takia.
Hänen takiaan olen ja suren hyvin kauan.
Sama täällä. A>J
n->m?
Juu
Vierailija kirjoitti:
Menetät kaivattusi.
Olen menettänyt hänet jo ajat sitten. Vieläkin tykkään tosi paljon, vaikka ei siinä olekaan järkeä. Mutta kun teen elämässäni vain järkeviä ja harkittuja asioita, niin kai minullakin saa olla yksi erittäin järjetön juttu tulilla. 😏 En minä tosin häntä haluaisi enää miettiä, mutta minkäs teet, kun addiktio muodostui.
Vierailija kirjoitti:
Kuka näki pallosalaman?
Monta kertaa vuosien aikana, mutta en ole enää jaksanut noita Bondeja katsella.
Vierailija kirjoitti:
Sinä, joka aiot kertoa, onko tosiaan kyse ihastuksesta vai rakastuksesta?
Rakkaudelta se tuntuu, mutta voiko se olla vielä sitä jos ei mitään romanttista ole välillämme tapahtunut? Ehkä kutsuisin vielä ihastumiseksi. Onko sillä lopulta merkitystä?
Vierailija kirjoitti:
Kuka näki pallosalaman?
Pallosalamasta en tiedä, mutta olen saanut salaman iskun.
-sivusta
Kaivattuni ei edes halua katsoa minuun päin, tervehtiminen näyttää olevan hankalaa. Tietää tunteistani.
Terveisiä Hannalle! Siitä melkein kuukausi, kun viimeksi nähtiin. 😍
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kaivattuni ei edes halua katsoa minuun päin, tervehtiminen näyttää olevan hankalaa. Tietää tunteistani.
Minä teen tuota yhdelle, joka on ihastunut minuun, mutta minua ei kiinnosta edes kaveritasolla. Em halua lähteä leikkimään tai antamaan ymmärtää mitään, kun ei vain kiinnosta.
Ei kovin tahdikasta, mutta toimii. Mut sai kaivattu perääntymään tuolla tavalla. -sivusta
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaverisuhde tulee muuttumaan tänä syksynä. Hyvään tai huonoon suuntaan, se jää nähtäväksi. Riippuu sinusta.
Kenelle?
Mun kaivatulle tietysti. Naiselle.
Ai onko meillä vielä sellainen?
Kiinnostaako sinua edes kaveritasolla? Minua ei, koska kaveritaso ei riitä. Rakkaustaso riittäisi, mutta sille en yletä. Mistähän löytäisi tarpeeksi pitkät tikapuut?
Kannattaa mietitiä ensin omaa markkina-arvoaan ja sitä, onko se toinen oikeasti lähestynyt romanttisessa mielessä vai ei.
Vierailija kirjoitti:
Kannattaa mietitiä ensin omaa markkina-arvoaan ja sitä, onko se toinen oikeasti lähestynyt romanttisessa mielessä vai ei.
Samaa mieltä, että kannattaa miettiä, onko toinen romanttisesti kiinnostunut. Markkina-arvoa en kyllä miettis.
Oon kaikin tavoin kiinnostunut.
Menetät kaivattusi.