Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ootkohan surru mun takia.
Hänen takiaan olen ja suren hyvin kauan.
Sama täällä. A>J
n->m?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mikä on tää tunne?
Behm on sitten sellainen artisti, että en pysty mennä sen keikalle. Tulee liikaa mieleen kaivattu.😔
Tykkääkö kaivattusi Behmistä? Vai sanatko koskettavat? Jotkut biisit tuntuvat kuin itselle tehdyltä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Suoritan elinkautista kaipuuta.
Voit anoa presidentiltä armahdusta.
Armahdus tarvitaan korkeammilta voimilta.
Korkeammilla voimilla on muutama vaihtoehtoinen malli katkaista elinkautinen kaipuu. Minkä haluaisit?
"En mä enää aja virvatulta..."
Ajanpas. Kädessäni ei ole vieläkään onnen kulta. Ajan niin kauan, että on tai kunnes kuolen.
Mukavaa päivää ihastukselleni 🤗
-joppe-
Meidän kaverisuhde tulee muuttumaan tänä syksynä. Hyvään tai huonoon suuntaan, se jää nähtäväksi. Riippuu sinusta.
Vierailija kirjoitti:
Meidän kaverisuhde tulee muuttumaan tänä syksynä. Hyvään tai huonoon suuntaan, se jää nähtäväksi. Riippuu sinusta.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Kenelle tämä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Toivon sen muuttuvan rakkaudeksi! -ehkä sivu
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kenelle?
Mun kaivatulle tietysti. Naiselle.
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot?
Vierailija kirjoitti:
Ja sinusta ei ollenkaan?
Vierailija kirjoitti:
Miten se muuttuisi huonoon suuntaan?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä aiot?
Kerron ihastuksestani. Syteen tai saveen, mutta pitää se nyt viimein sanoa.
Huomenta. Sinä olet.