Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
9201/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua työnteon lomassa, lemmittyni.

Oletko Aarre joka kaipaa Lempiään?

Vierailija
9202/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Kaipaan sinua työnteon lomassa, lemmittyni.

Oletko Aarre joka kaipaa Lempiään?

Toisin päin.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
9203/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Saisitko kenet haluaisit?

Olisin aikoinaan saanut hänet, ainakin jotenkin, jos olisin halunnut, mutta oltiin molemmat varattuja ja moraali ei antanut periksi.

Nykyään varmaan saisin vähän sitä sun tätä, jos jaksaisin vaivautua, mutta en jaksa.

Vierailija
9204/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tuota yhdelle, joka on ihastunut minuun, mutta minua ei kiinnosta edes kaveritasolla. Em halua lähteä leikkimään tai antamaan ymmärtää mitään, kun ei vain kiinnosta.

Tein noin eräälle, koska hänellä oli jo puoliso ja pidin epäsopivana tilannetta. Tykkäsin hänestä. 

Sivusta kerron, että voi tuo silti satuttaa ja hämmentää.

Vierailija
9205/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Olisin aikoinaan saanut hänet, ainakin jotenkin, jos olisin halunnut, mutta oltiin molemmat varattuja ja moraali ei antanut periksi.

Nykyään varmaan saisin vähän sitä sun tätä, jos jaksaisin vaivautua, mutta en jaksa.

Milloin aikoinaan? Et jaksa vaivautua kaivatunkaan saamisessa?

Vierailija
9206/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalista on helpompi pitää kiinni silloin, kun ei ole älyttömän rakastunut. -sivusta

Vierailija
9207/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Kyllä, molempia. Menin ihan lukkoon asiasta. Luultavasti aiheutti surua molemmille. 

Vierailija
9208/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moraalista on helpompi pitää kiinni silloin, kun ei ole älyttömän rakastunut. -sivusta

Heikomman ihmisen on vaikea pitää kiinni mistään. Turha tulla kertomaan mielipiteitään asiaan, kun ei tiedä kokonaisuutta.

Vierailija
9209/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

En etsi ketään. Minulla on ihan ykkösluokan kumppani. Varmaan saisin vaikka ketä, mutta eipä ole ollut tarvetta etsiä ketään tai testailla viehätysvoimaani. Olen hyvin tietoinen vahvuuksistani, mutta tiedostan myös heikkouteni. Joista yksi on liittoni ulkopuolinen tyyppi. <3 Hänet haluan tavata, ehkä halata. Ehkä kertoa, että on ollut mielessä. Haluaisin joskus kertoa, että oli minulle erittäin tärkeä. Vaikka en tiedä, tekisikö sillä tiedolla mitään. Ehkä se ilahduttaisi. 

Ei ilahduttaisi. Kääntää nyt vielä oikein veistä haavassa, että oli tärkeä muttei niin tärkeä tai yhtä tärkeä tai tärkeämpi. Ettei ollut tarpeeksi ollakseen mitään enempää. Siis jos tiedät hänen olleen suhun rakastunut. Jos mietin o

Rauhoitu. Et oo nyt kärryillä.

Vierailija
9210/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

En. Kaipaan tääl häntä, ketä kosketti eniten ja ainutlaatuisella tavalla. Ajattelin tuolloin toukokuus 21, et vähintään vois olla frendei. Oon sinkku, kuten tuolloin, kun hän kävi pari kertaa luonani...Etsin häntä, hän ei mua. Nyt ei olla edes samas maassa. Joku päivä toivon viel kohdalleni hänen kaltaistaan. Kn

Vierailija
9211/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Hississä teki mieli napata sua niskahiuksista ja koittaa saisko pienen ponnarin. Pusu.

Vierailija
9212/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Oon kaikin tavoin kiinnostunut. 

Kenestä?

Vierailija
9213/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Ei ilahduttaisi. Kääntää nyt vielä oikein veistä haavassa, että oli tärkeä muttei niin tärkeä tai yhtä tärkeä tai tärkeämpi. Ettei ollut tarpeeksi ollakseen mitään enempää. Siis jos tiedät hänen olleen suhun rakastunut. Jos mietin o

-

kiitos, sivuhenkilö! Nämä alkaa vääntää mistä tahansa, kun kuvittelevat tunnistavansa. Mutta tässä(kin) tapauksessa voin satavarmuudella sanoa, että ei hänelle. Kaivattu ei ole tällainen jankkaaja, vaikka osaa kyllä puoliaan pitää. ;)

Vierailija
9214/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Olet turhautunut?

Vierailija
9215/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Minä teen tuota yhdelle, joka on ihastunut minuun, mutta minua ei kiinnosta edes kaveritasolla. Em halua lähteä leikkimään tai antamaan ymmärtää mitään, kun ei vain kiinnosta.

Tein noin eräälle, koska hänellä oli jo puoliso ja pidin epäsopivana tilannetta. Tykkäsin hänestä. 

Nro 1: Siis mitä teet yhdelle? Nro 2: Mitä teit eräälle? Nro 3: Mikä satuttaa ja hämmentää?

Terkuin nro 4

Vierailija
9216/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Oon kaikin tavoin kiinnostunut. 

Kenestä?

Munst. 

(No ei vaisin.)

Vierailija
9217/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet turhautunut?

Kuka?

Vierailija
9218/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

-

kiitos, sivuhenkilö! Nämä alkaa vääntää mistä tahansa, kun kuvittelevat tunnistavansa. Mutta tässä(kin) tapauksessa voin satavarmuudella sanoa, että ei hänelle. Kaivattu ei ole tällainen jankkaaja, vaikka osaa kyllä puoliaan pitää. ;)

Pidä varmana vain sitä mikä on varmaa. Se helpottaa. Mä en puhu nyt täällä suurin piirtein samoista syistä. Me nähdään kyllä.

Hyvää alkavaa viikkoa. :)

Vierailija
9219/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Olet turhautunut?

En suinkaan! En yhtään! Ei sitten yhtään mikään vaivaa! Ei missään ikinä oo mikään vaivannut mitenkään millään tavalla millänsäkään mitenkään! Ei kannata edes kysyä!

Vierailija
9220/55805 |
02.09.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vai että kahvakuulailemaan kajarilla!? 😏👍

Ketju on lukittu.