Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Markkina-arvo on kyllä aika kökkö tapa nähdä ihminen. Tasoteoreetikot tykkäävät. Ihmiset tykkäävät toisistaan, jos tykkäävät, siinä ei markkina-arvoja katsota.
Vierailija kirjoitti:
Kahelin sukuun en sotkeudu. Siksi kaipaan nyt kokonaan toista tervepäistä.
n-n?
Vierailija kirjoitti:
Saisitko kenet haluaisit?
En tietenkään. Saisin niitä ketä en halua.
Vierailija kirjoitti:
En saisi ketään.
En halua olla mikään näyttelyesine tai jonkun arvoinen kohde. Markkina-arvoista tykkäävät pariutukoon keskenään, siinä voivat sitten mittailla toistensa markkina-arvoja ja muuta mukavaa.
minä haluan rinnalleni yhtä epätäydellisen ja rosoisen, kolhuja kärsineen ja säröille joutuneen ihmisen kuin itse olen. En katso pintaa.
Minihameessa huomenna kollegatar ;)
Voihan markkinakatsaus sitten :D
Mä saan sit unohtaa, ja toki varmaan muutenkin.
Iloa kuitenkin kaipaamalleni tällekin viikolle.
Vierailija kirjoitti:
En etsi ketään. Minulla on ihan ykkösluokan kumppani. Varmaan saisin vaikka ketä, mutta eipä ole ollut tarvetta etsiä ketään tai testailla viehätysvoimaani. Olen hyvin tietoinen vahvuuksistani, mutta tiedostan myös heikkouteni. Joista yksi on liittoni ulkopuolinen tyyppi. <3 Hänet haluan tavata, ehkä halata. Ehkä kertoa, että on ollut mielessä. Haluaisin joskus kertoa, että oli minulle erittäin tärkeä. Vaikka en tiedä, tekisikö sillä tiedolla mitään. Ehkä se ilahduttaisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
En etsi ketään. Minulla on ihan ykkösluokan kumppani. Varmaan saisin vaikka ketä, mutta eipä ole ollut tarvetta etsiä ketään tai testailla viehätysvoimaani. Olen hyvin tietoinen vahvuuksistani, mutta tiedostan myös heikkouteni. Joista yksi on liittoni ulkopuolinen tyyppi. <3 Hänet haluan tavata, ehkä halata. Ehkä kertoa, että on ollut mielessä. Haluaisin joskus kertoa, että oli minulle erittäin tärkeä. Vaikka en tiedä, tekisikö sillä tiedolla mitään. Ehkä se ilahduttaisi.
Ei ehkä ilahduttaisi se, oli sinulle tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ehkä ilahduttaisi se, oli sinulle tärkeä.
Oli silloin kun oltiin tekemisissä. Ei olla nähty aikoihin, mutta on toki vieläkin tärkeä.
Olisipa ykkösluokan kumppani. Sillä ei ole merkitystä, mitä mieltä muut ovat, mutta jos itse on sitä mieltä, että oma kumppani on itselle ykkösluokkaa, vierellä on oikea ihminen.
Vierailija kirjoitti:
En saa häntä, jonka haluaisin. Muut eivät kiinnosta millään muotoa.
Vierailija kirjoitti:
Olisipa ykkösluokan kumppani. Sillä ei ole merkitystä, mitä mieltä muut ovat, mutta jos itse on sitä mieltä, että oma kumppani on itselle ykkösluokkaa, vierellä on oikea ihminen.
Juuri näin.
Vierailija kirjoitti:
Terveisiä Hannalle! Siitä melkein kuukausi, kun viimeksi nähtiin. 😍
No niin on meilläkin,taitaa sopia monelle.Mut ei haittaa,terveisiä takaisin oletetulle kaivatulle.Tulehan käymään.😊😁
Kaipaan sinua työnteon lomassa, lemmittyni.
Vierailija kirjoitti:
En halua olla mikään näyttelyesine tai jonkun arvoinen kohde. Markkina-arvoista tykkäävät pariutukoon keskenään, siinä voivat sitten mittailla toistensa markkina-arvoja ja muuta mukavaa.
minä haluan rinnalleni yhtä epätäydellisen ja rosoisen, kolhuja kärsineen ja säröille joutuneen ihmisen kuin itse olen. En katso pintaa.
En minäkään näyttelyesine tai näyttelyesinettä, mutta just viikonloppuna yhdessä tapahtumassa mietin parista tyypistä, että miltähän näyttäisi ja kuinka paljon tekisi vaikutusta yhdessä jos jompikumpi olisi täällä kanssani - leikittelin mielikuvilla :D
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ei ilahduttaisi. Kääntää nyt vielä oikein veistä haavassa, että oli tärkeä muttei niin tärkeä tai yhtä tärkeä tai tärkeämpi. Ettei ollut tarpeeksi ollakseen mitään enempää. Siis jos tiedät hänen olleen suhun rakastunut. Jos mietin omaa tapaustani, niin ei mua mitään muuta kuin ketuttaisi, sydänsurua lisäisi ja alleviivaisi kelpaamattomuutta tulla höpöttämään et joo olin tärkeä.
Vierailija kirjoitti:
Minä teen tuota yhdelle, joka on ihastunut minuun, mutta minua ei kiinnosta edes kaveritasolla. Em halua lähteä leikkimään tai antamaan ymmärtää mitään, kun ei vain kiinnosta.
Tein noin eräälle, koska hänellä oli jo puoliso ja pidin epäsopivana tilannetta. Tykkäsin hänestä.
Ei taida olla sulta P mies 😂😂😂😂
Sivusta