Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Viikon sisällä täällä oli yksi ikävä viesti, mikä ilmestyi heti oman viestini perään. Viestissä oli myös käytetty useampaa tunnistetta joita olen joskus käyttänyt. Pari päivää sen jälkeen välttelin ketjua, ja en laittanut mitään mistä minut voi tunnistaa.
Vierailija kirjoitti:
Viikon sisällä täällä oli yksi ikävä viesti, mikä ilmestyi heti oman viestini perään. Viestissä oli myös käytetty useampaa tunnistetta joita olen joskus käyttänyt. Pari päivää sen jälkeen välttelin ketjua, ja en laittanut mitään mistä minut voi tunnistaa.
Voi olla puhdasta sattumaa. Ketä kaipaat?
Vierailija kirjoitti:
Yksi minä, mutta monta puolta, kuten useimmissa ihmisissä. Sivusta.
Hyvin sanottu. Sopii myös minuun. -sivu
Vierailija kirjoitti:
Haluatko nähdä kaivattusi?
🔼 Ilman muuta!
🔽 En halua.
Riippuu päivästä, mutta kyllä mä varmaan useimmin haluan
Hyvin surullinen mieli. Ajattelin, että rakkautemme on elämän mittainen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Joskus marraskuussa sitten.
Kukaan ei odota marraskuuhun asti.
Ai jaa, mitä ne sitten tekee? Kaipauksen lopettaminen ei ainakaan täällä näytä onnistuvan
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Voi olla puhdasta sattumaa. Ketä kaipaat?
Toki voi olla sattumaa. En päivystä ketjussa, joten sen takia asia jäi mietityttämään. Kirjoitan jatkossa enemmän ympäripyöreitä.
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
M, olet kaunis ja seksikäs. Haluaisin sua ja sut.
Tarkenna, alle vai yli 170 cm naiselle? Voit sen jo ulkonäöstä päätellä tuntematta sen paremmin kohdettasi.
Näin voidaan sulkea iso porukka turhia M naisia kaipauksen ulkopuolelle.
Tietysti alle 170 cm, ei kukaan miehen kokoisista naisista tykkää. 👎
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miehelle?
Niin.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Dissosiaatiohäiriö?
Ei, vaan sulla tai ainakin jollain on se palstapsykoosi. Yhdistelet eri kirjoittajien viestejä, josta sulle syntyy kokemus siitä että kaivattusi (joka ei kirjoittele täällä) on kuin kaksi eri ihmistä samassa ja vaihtaa suuntaa jatkuvasti, milloin on ihan sydänsilminä ja milloin vihainen sekä loukattu. On tosi rasittavaa kun tartut esim. mun viesteihin vieläkin ja vedät kilarit.
Kuule, harvoin vedän kilarit. Ketjussa en koskaan. Voin toki kritisoida ja kirjoittaa vastineita, mutta se ei ole kilaroimista.
Eilen, tänään, ikuisesti. Et lähde sydämestäni, vaikka sinä menetkin.
Täällä taas palstan fiksuimmat vääntämässä asioista. Ketään ei kiinnosta teidän tyhmyys.
Vierailija kirjoitti:
Kova pää eli kovapäinen eli sinne aivoihin ei mene asiat perille on se kova kallo välissä eli se on tyhmä ihminen.
Taidat olla yksin kertainen ihminen.
Oli monta minää tai ei, käyttäytymisen täytyy olla kohenrenttia. Jos ei voi ennustaa, mitä mistäkin seura elämä on hyvin mielivaltaista, epävarmaa ja kaaottista.
Vierailija kirjoitti:
Olishan se paskamaista, jos puoliso aattelee sängyssä toista. Mut näkyishän se arjessa muutenki kiinostuksen puutteena.
Ei välttämättä. Monet miettii moniakin eri ihmisiä sängyssä, ihan normaalia. Saa ajatella ketä haluaa
Ihanin, sinua ei koskaan tarvitse odottaa. Älykäs, hoikka ja siro alle 170 cm kaunotar. Tänään nähtiin kolme kertaa. 😚💕
Yhdestä asiasta et pääse minussa eroon, vaikka en osallistu, vaikuta, kuulu, sekaannu tai puutu elämääsi millään tavalla ja kierrän kaukaa kuten tähänkin asti.
Yksi minä, mutta monta puolta, kuten useimmissa ihmisissä. Sivusta.