Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt ketä puolisosi ajattelee kun olette sängyssä?
Ei ole puolisoa, mutta jos olisi, kysyisin kyllä. Ihan avoimesti saisi kertoa, enkä loukkaantuisi tai mitään sellaista, ihastuminen ja ihailu on aivan tavallisia tunnereaktioita ihmisen elämässä ja ajatella saa ketä haluaa.
Sinällään kätsää kun mua ällöttää se miten olet kohdellut sekä mua että häntä. Ällötät minua enkä pysty enää kunnioittamaan sua miehenä. Ehkä ne tunteetkin tästä kuolevat.
Vierailija kirjoitti:
And love said no
Yup, noinhan siinä kävi. Lyriikat kuvaa omaa kokemusta, sen jättämää mielenmaisemaa ja paskaa oloa spot on.
Aivan ihanat ne sinun uudet silmäripset, sopii hyvin ja näkyy kauas. 😚
Vierailija kirjoitti:
Kaivatun vaimo voisi olla vähän eri mieltä siitä onko kyse hänen aikansa hyväksikäytöstä ja paskamaisuudesta. Terveiset sille eilisillan Ap:lle.
Meneekö taas kaipaajat ja kaivatut sekaisin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olishan se paskamaista, jos puoliso aattelee sängyssä toista. Mut näkyishän se arjessa muutenki kiinostuksen puutteena.
Ei välttämättä. Monet miettii moniakin eri ihmisiä sängyssä, ihan normaalia. Saa ajatella ketä haluaa
Tuntisin kyllä itteni huonoks. eri
Ethän sä siitä tietäis edes. Vai luetko ajatuksia?
Näin se tänä päivänä on, että seinäryijyksi jäät deittiapeissakin jos ei ole muovilla paranneltu ulkonäköä.
Siis kenen suhde on päättynyt? Ketkä täällä riitelee?
Te monesti annatte ymmärtää asioita sanattomasti. Jos jokin menee pieleen niin kiellätte tai jopa katoatte.
Mekaanisesti lukien "keskustelusi" alkaa poikkeuksitta kielteisesti!
Vierailija kirjoitti:
Näin se tänä päivänä on, että seinäryijyksi jäät deittiapeissakin jos ei ole muovilla paranneltu ulkonäköä.
Tämä!
Kaikkea tekstiä ei voi lukea nopeasti eikä edes tarvitse. Oikeastaan ei ole edes tarkoituksenmukaista lukea nopeasti. Tietoa, ohjeita tai muuta on joskus hyvä osata ahmiakin.
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi toukokuussa kaiken kauneuden, hellyyden ja rakkauden keskellä uskonut, mikä murhe tästä koituu.
Enpä olisi minäkään uskonut minkä murhe ihastuminen sai aikaan yli neljä vuotta sitten.
Sivusta
En merkkaa kaivatulleni mitään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Tämä!
Ei tämä kaikkien näkökulmasta ole näin ja olen sitä mieltä että kun siellä on aito itsensä niin saa sen minkä saa. Aina se kysyntä ja tarjonta ei heti kohtaa, näin se vain yksinkertaisesti menee.
Kannattaako pyytää anteeksi, jos toista ei kiinnosta?
Vierailija kirjoitti:
Seison alasti muna kädessä olohuoneessa appivanhempain.
Ajattelen alastonta vartaloa Janina Fryn.
Mielessäin häntä mä nain
t. dipl.ins. Espoo
Maskottikeisari?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Oletko kysynyt ketä puolisosi ajattelee kun olette sängyssä?
Ei ole puolisoa, mutta jos olisi, kysyisin kyllä. Ihan avoimesti saisi kertoa, enkä loukkaantuisi tai mitään sellaista, ihastuminen ja ihailu on aivan tavallisia tunnereaktioita ihmisen elämässä ja ajatella saa ketä haluaa.
Ei mullakaan ole joten en osaa varmaksi sanoa kyselisinkö tuollaisia, mutta tuskin. En ylipäätään ymmärrä kaiken kyselemistä - siis toki muut saa tehdä niin jos haluavat, mutta itse en halua tietää kaikkea enkä koe tarvetta kysellä toisen ihmisen mielenliikkeistä ihan kaikkea.
Minulla on useampi sellainen kaveri joka on kertonut minulle kyselleensä mieheltään/poikaystävältään panisivatko he minua, ja tuotakaan en ymmärrä mitä ihmettä ja miksi, ja miksi kertovat sitten eteenpäin minulle sen. Tuollaisi
No tuollaisia en minäkään kyselisi. Multa taas kavereiden miehet kyselevät usein, että jos olisivat sinkkuja niin kelpaisivatko mulle. Eivät siis tod ole eroamassa vaan tiedustelevat vain omaa viehätysvoimaansa tms, mutta tosi omituinen kysymys se silti on.
Silti mieluusti juteltaisi kumppanin kanssa ihastuksista avoimesti. Näin aiemmissakin suhteissa aina.
Ahdistaa. Ilman sinua on vaikea olla.