Mikä on tekosyysi sille, ettet ole juuri nyt Bubs-karkkimyymälän jonossa?
Otsikossa olennainen.
Lähde:
https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/5a7c6f63-01b2-404d-9fe1-8852271cdf40
Kommentit (13)
En ole lähelläkään Helsinkiä, en pidä Bubs -karkeista ja en pidä jonottamisesta.
Elämme uskomattomia aikoja. Jonkun hikisen karkkinyrkkipajan edessä kiemurtelee valtavia jonoja... Ihan niin kuin mellejä ei saisi mistä hyvänsä kaupasta...
Onnittelut toki ruotsalaisille hyvästä tuotebrändäyksestä. Sen he todella osaavat!
En ymmärrä kohua ollenkaan. Ainahan niitä on ollut, miksi asia olisi nyt jotain enemmän VAU!
Onhan ne vadelmasalmiakki kallot makosia, mutta ostan yleensä vain kaksi mun karkkipussiin. Se riittää muiden muassa.
Mä tykkään noista. Ovelan makuisia. En asu Heseissä, joten en siksi ole jonossa. Muuten olisin varmasti ollut jo aamuneljältä paikalla.
Ei siihen mitään tekosyytä tarvita kun ei syö karkkia niin miksi niitä ostaisi. Tuollainen jonottaminen on kyllä noloa. Mutta näkee siinä sen ainakin miten suosittua karkinsyönti ja lihominen on Suomessa. Onni klovni sanoi aikoinaan suolaa suolaa enemmän suolaa. Nykyisin sanoisi sokeria sokeria enemmän sokeria.
Vadelma- ja lakritsiveneet on mun suosikkeja ruotsalaisista karkeista. Bilareita tulee myös syötyä.
Jakavat ilmaisia ämpäreitä?
En syö karkkia.
En jonota.
Karkit irrottaa hampaiden paikat. Eli ei kiitos.
Ei voisi v-u vähempää kiinnostaa! Kaikkea sitä!
En pidä niiden mausta.