Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä päivänä puhut naimisiinmenosta ja toisena haukut pahaluhaksi. Miten näet itse oman tunne-elämäsi?
Vastaan "Hänen" puolestaan. Varmaan tietämättömänä/osallisena täällä niin aika vuoristoratana hän varmaan näkee "tilanteen". Sinä olet selvästi ammattilainen vuoristorata ajelussa joten sinun luuliisi osaavan kiihdytellä ja jarrutella. Sekä tarjota mielenkiintoisia käännöksiä jotka heijastuvat tänne palstalle,
En ole tuollainen. Olen ollut tunteissani häntä kohtaan hyvin vakaa. Enkä ole tyhmä, vaikka sellaisena pidät.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä täällä taas tappelee? Samat kuin ennenkin?
Varmaan magnusti riehuu.
Kuulostaa suomi24:sen orkkis/nalle & hehku jutuilta.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minun on tärkeää tietää.
Rakastan.
Ketä?
Oletko kysynyt ketä puolisosi ajattelee kun olette sängyssä?
Vierailija kirjoitti:
Silloin kerran hotellihuoneessa sait mun halut syttymään kun alusvaatteisillasi siinä pyöriskelit. Jos olisimme olleet kahden, olisin saattanut jotain ehdottaa. Ne halut ei ole sen koommin hiipuneet.
👍
Kirjoitan sulle vielä illalla, kun olo on toivottavasti rauhoittunut.
Mitäs jos suudellaan huomenna? Se olisi niin oikein, eikö? Ketään en ole halunnut niin paljon ennen.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Ketkä täällä taas tappelee? Samat kuin ennenkin?
Varmaan magnusti riehuu.
Totta, mangusti ei ole kaivannut vähään aikaan ja tilalle on tullut riidankylvöä.
Kaikki tytöt eivät osaa villitä mun vaistojain. ;)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olisinpa hänen nainen/vaimo/elämänkumppani ...taas ei vaan tuu itkulle loppua. Miten tästä voi ikinä selvitä. Ei pysty
Kenen vaimo haluaisit olla?
Miehen, ketä rakastan paljon.
Mikä estää teitä saamasta toisianne?
Vaimo.
Ei, kyllä se todellinen este on se mies, joka itse sen vaimonsa valitsee, sen sijaan että valitsisikin sinut. Vaimo on ihan viaton sivullinen sun ja kaivattusi casessa. Samahan se on omankin kaivattuni suhteen asian laita. Sivusta
Pettäminen tulee yleensä tavallaan yllätyksenä mutta sitten ei kuitenkaan.
Keuhkot ovat nyt täynnä raikasta korpi-ilmaa ja luonnon vehreyttä on ladattu silmien visuaaliselta levyltä aivojen keskusmuistiin. Spatiaaliselle ihmiselle tila ja hiljaisuus ovat kyllä tärkeää palautumisen kannalta. Otan tämän repertuaariini 🧑🏻🎨🙏🏻🌲
Btw, en ole mistään suuttunut kaivatulle, en tiedä onko joku sellanen käsitys virheellisesti. Ja triggeröidyn kaikista ihmisistä jos triggeröigyn, tosin välttelen kaikenlaista hermostumista koska ne on vaan ajan ja energian haaskausta🙂
Vierailija kirjoitti:
😭😭😭😭
Olit kaikkeni.
Palstan raskain "hahmo".. Jopa raskaampi, kuin se jatkuvaa ohista kirjoittava.
Vierailija kirjoitti:
En olisi uskonut, että tässä käy näin. En pahimmissa painajaisissanikaan.
Miten?
Toivoin asian ratkeavan, mutta en näin rumalla tavalla.
Silloin kerran hotellihuoneessa sait mun halut syttymään kun alusvaatteisillasi siinä pyöriskelit. Jos olisimme olleet kahden, olisin saattanut jotain ehdottaa. Ne halut ei ole sen koommin hiipuneet.