Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Yhtenä päivänä puhut naimisiinmenosta ja toisena haukut pahaluhaksi. Miten näet itse oman tunne-elämäsi?
Edelleen, ihmishyvä, olet palstaharhassa.
Vierailija kirjoitti:
Mietin kuinka meillä olisi kuumaa ja nautinnollista ja olisimme kuin yhtä. M:lle edelleen. Etpä uskoisikaan varmasti, miten ja paljonko sua ajattelen.
Varmaan olisi.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Btw, en ole mistään suuttunut kaivatulle, en tiedä onko joku sellanen käsitys virheellisesti. Ja triggeröidyn kaikista ihmisistä jos triggeröidyn, tosin välttelen kaikenlaista hermostumista koska ne on vaan ajan ja energian haaskausta🙂
Ketä kaipaat?
Erästä älykästä blondia
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi toukokuussa kaiken kauneuden, hellyyden ja rakkauden keskellä uskonut, mikä murhe tästä koituu.
Minkä vuoden toukokuussa?
Kaipaan sua kollegani vitosesta.
Kuuntelin livemusaa ja päädyin kirjoittamaan sulle yöketjuun...Kohtasin sut maskin takaa, kevääl kerran. Ja rakastuin. On ikävä. 🌴😊
Uskon ihmisen vilpittömyyteen. Miksi sinä ajattelet intentioni usein pahantahtoisiksi? En ole sellainen ihminen. Voit kysyä asiaa minut tuntevilta. Vastaus on hyvin yksiselitteinen.
Tosin en tiedä onko blondi nykyään
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Enpä olisi toukokuussa kaiken kauneuden, hellyyden ja rakkauden keskellä uskonut, mikä murhe tästä koituu.
Minkä vuoden toukokuussa?
Tämän.
En ole suuttunut kaivatulle. Miten edes olisin, kun ei edes nähdä? Loukkaantunut olen ollut muutaman kerran, mutta nekin tilanteet huijasin itselleni parhain päin.
Vierailija kirjoitti:
Terveiset Hannalle.
Kaunis kiitos sinä tuntematon. Minä täältä sivusta kaikkien puolesta vastailen.😊Toivo on aina parempi kuin toivottomuus 😁
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Yli 45v naisella on merkitystä vain äitinä ja/tai työntekijänä.
Nainen parhaassa iässä.
Omasta mielestään tietysti.
Mun mielestä ja olen 10v nuorempi. ;) Mikäs sen parempaa kuin kypsä, kaunis ja älykäs nainen.
Vierailija kirjoitti:
En ole suuttunut kaivatulle. Miten edes olisin, kun ei edes nähdä? Loukkaantunut olen ollut muutaman kerran, mutta nekin tilanteet huijasin itselleni parhain päin.
🙄
Vierailija kirjoitti:
M, olet kaunis ja seksikäs. Haluaisin sua ja sut.
Tarkenna, alle vai yli 170 cm naiselle? Voit sen jo ulkonäöstä päätellä tuntematta sen paremmin kohdettasi.
Näin voidaan sulkea iso porukka turhia M naisia kaipauksen ulkopuolelle.
Vierailija kirjoitti:
Sinulla on monta minää.
Kaksi
Nyt voin varmuudella sanoa, että ketjussa kukaan ei minua kaipaa. 🥳
Vierailija kirjoitti:
Kannonokkassa.
Älä likaa vaatteitasi.