Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään

En aio äänestää ketään

Vierailija
12.04.2026 |

Kaikki puolueet ja ehdokkaat ovat niin läpipas…ja etten äänestä ketään. Joka ikinen on pelkkä valehtelija. Ja jos olisi rehti tyyppi niin se on väärässä puolueessa. On tämä niin nähty. Toivon vaan ettei perussuomalaiset pääse enää valtaan. Muuten aivan sama.

Kommentit (13)

Vierailija
1/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Tuskin minäkään vaivaudun äänestyskoppiin.

Kaikki puolueet täynnä sitä samaa kakkendaalia, ovat vaan toinen toistaan koreammissa paketeissa, kilvoittelemassa, kenen paketit voittavat tällä kertaa. Yhtä pahalle haisevat. 
En äänestänyt viimeeksikään. 
Enkä sitä edellisellä kerralla. 

Vierailija
2/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jättämällä äänestämättä annat käytännössä äänen Kokoomukselle, koska he ovat puolueena ahkerimpia äänestäjiä ja paikat jaetaan sillä perusteella, keitä on ahkerimmin äänestetty.

Taidat olla melkoinen idari kun et dHondtin menetelmää tunne. Ja idari siinäkin mielessä, että propagoit Venäjän edun mukaisesti.

Puolueissa on isoja eroja, mutta sinähän olet henkisesti niin laiska, ettet viitsi perehtyä yhtään. Kaiken sen hyvinvoinnin, turvan, palvelut ja oikeudet, joista sinäkin tämän Orpon hallituksen kauteen asti nautit, on rakentaneet vasemmistopuolueet.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
3/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Onko nyt vaalit?

Vierailija
4/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Kaikki isot puolueet ovat jut ku jen talutusnuorassa.

Vierailija
5/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Noinhan se on mennyt aina. Itse olen parin ekan nuoruuden innolla suoritetun äänestyskerran jälkeen todennut ihan saman. Olen silti yrittänyt raahautua äänestämään ja joka kerta äänestänyt vain sillä mentaliteetillä, että minkä puolueen en ainakaan toivo voittavan ja olen sitten äänestänyt vastakkaisesta puolueesta jotakuta. Joskus jäänyt kyllä äänestäminen välistäkin. Aika sakeaa voi olla ensi keväänäkin, tuskin mitään väliä, kuka siellä eduskunnassa on.

Vierailija
6/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Jättämällä äänestämättä annat käytännössä äänen Kokoomukselle, koska he ovat puolueena ahkerimpia äänestäjiä ja paikat jaetaan sillä perusteella, keitä on ahkerimmin äänestetty.

Taidat olla melkoinen idari kun et dHondtin menetelmää tunne. Ja idari siinäkin mielessä, että propagoit Venäjän edun mukaisesti.

Puolueissa on isoja eroja, mutta sinähän olet henkisesti niin laiska, ettet viitsi perehtyä yhtään. Kaiken sen hyvinvoinnin, turvan, palvelut ja oikeudet, joista sinäkin tämän Orpon hallituksen kauteen asti nautit, on rakentaneet vasemmistopuolueet.

🤩🤩  ho-ho  no ei sentään ole yksin vasemmostopuolueet rakentaneet, monesti olleet lakkoillen estämässä. Ovat kyllä olleet mielellään jakamassa hyvinvointia; jota tietty kyllä myös vasemmiston kannattajatkin olleet rakentamassa. 

Vierailija
7/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Varmasti aion äänestää ja sellaista joka oikeasti ehdokkaana. 

Vierailija
8/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Jos et äänestä kenenkään eli minkään puolesta, äänestä sitten jotakin vastaan. Paras peruste äänestä olisi tehdä yhdellä äänellä molempia. Onko joku ärsyttävän näköinen poliitikko ollut liikaa äänessä mediassa? Äänestä ärsyttävän poliitikon vihollisia. Huonoin vaihtoehto on jättää äänestämättä. Se ei ole edes protesti mikä vihollisen vihollisen äänestäminen kuitenkin on. Äänestämättä jättäjä löytää itsensä vain syvemmästä ahdingosta seuraavissa vaaleissa. Eikö vaalit kiinnosta? Maailma on täynnä epädemokraattisia maita. Itäraja tuossa vieressä kun kerran kiinnostaa.

Vierailija
9/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Noinhan se on mennyt aina. Itse olen parin ekan nuoruuden innolla suoritetun äänestyskerran jälkeen todennut ihan saman. Olen silti yrittänyt raahautua äänestämään ja joka kerta äänestänyt vain sillä mentaliteetillä, että minkä puolueen en ainakaan toivo voittavan ja olen sitten äänestänyt vastakkaisesta puolueesta jotakuta. Joskus jäänyt kyllä äänestäminen välistäkin. Aika sakeaa voi olla ensi keväänäkin, tuskin mitään väliä, kuka siellä eduskunnassa on.

Samantekevää, kuka siellä istuu, koskee myös hallituspuolueita. Oma etu edellä menevät. Mikään ei tule muuttumaan paremmaksi oman maan kansalaisten kannalta, huonommaksi vaan. 

Vierailija
10/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

SAMA TÄÄLLÄ.

Vierailija
11/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Mutta ilmeisesti persuja nämä äänestömättömät ovat. Niin tyhmiä etteivät edes äänestä...,että voisivat saada haluamansa.

Vierailija
12/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mutta ilmeisesti persuja nämä äänestömättömät ovat. Niin tyhmiä etteivät edes äänestä...,että voisivat saada haluamansa.

Harvemmin äänestämättömät yhtään mitään puoluetta edustavat tai edes kannattavat millään lailla, vaan ihan oikeasti äänestämättömiä sekä puolueettomia. 
Varsinkin, jos ovat pettyneet jo niihin kaikkiin ja todenneet ne täsmälleen yhtä huonoiksi vaihtoehdoiksi jokaisen. 

Vierailija
13/13 |
12.04.2026 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

🤩🤩  ho-ho  no ei sentään ole yksin vasemmostopuolueet rakentaneet, monesti olleet lakkoillen estämässä. Ovat kyllä olleet mielellään jakamassa hyvinvointia; jota tietty kyllä myös vasemmiston kannattajatkin olleet rakentamassa. 

Älähän valehtele, persu. Tai no, ette te kyllä muuhun kykenekään. 

Kirjoita seuraavat numerot peräkkäin: kahdeksan viisi neljä