Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Olet kadonnut bittiavaruuteen. Mahdoton löytääkään, koska avaruudessa etäisyydet ovat suuria.
Sellaista sattuu.
'Jaape' tai sinnepäin ,) lämpimät terveiset. Kesä on mennyt.
Ollaan niin lähellä,mutta kaukana. Tekisi mieleni niin tanssimaan, et kuitenkaa olisi siellä. Vielä uudestaan kohdataan ja jutellaan.
Vierailija kirjoitti:
Joskus marraskuussa sitten.
Tai tänään, tai huomenna tai ensi viikolla, tai tai tai. Kukapa hitto tietää milloin mitäkin, kun kyse on rakkaudesta. Sivusta
Vierailija kirjoitti:
En ole enää löydettävissä.
Mikset? Mitä on tapahtunut?
Visuocapu_Manga kirjoitti:
Kyllä on perin ilkeää. Juuri kuten psykologini sanoi että olen joutunut kokemaan tässä elämässä: muiden vihat. Ei ihme että olen työkyvytön jos tämä on vastaanotto.
Menes nyt muualle uhriutumaan. Täällä kaivataan.
Vierailija kirjoitti:
Mikset halua nähdä ihmistä, jota kaipaat?
Minne tuun? 🌿🍬🦊
Olenko taas pahoittanut mielesi? Voitko kertoa, mikä oli se lause tai viesti? En oikeasti tiedä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olet kadonnut bittiavaruuteen. Mahdoton löytääkään, koska avaruudessa etäisyydet ovat suuria.
Sellaista sattuu.
Ketä kaipasit, miestä vai naista?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olenko taas pahoittanut mielesi? Voitko kertoa, mikä oli se lause tai viesti? En oikeasti tiedä.
" 😂 "
En ymmärrä. Trollailetko vai mitä tämä on? 😢
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Hyvän yön halaus ihanalle ihastukselleni 🤗 Tunteeni sinua kohtaan ei katoa milloinkaan.
-joppe-
Nyt sun täytyy kertoa lisää L-naisestasi?
Tunnisteita en enää halua tänne laittaa. Hän vaan on niin ihastuttava.
-joppe-
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu on kyllä kaikkein pahin kuukausi :/ olen silloin yleensä kaikkein masentunein, sairain, paskimmassa kunnossa, stressaantunein.
Sama juttu, ahdistaa jo ajatuskin siitä kuukaudesta kun on märkää, kylmää pimeää päivälläkin. Pilvet roikkuu alhaalla ja maisema on harmaa. Mieliala on mustaakin mustempi ja pitäisi jaksaa jaksaa jaksaa....keväällä maaliskuulla iskee vastareaktio- shokki kirkkaista päivistä, valosta ja heräilevästä ympäristöstä. Sekin vie hetkeksi mielialaa alas kun ei osaakkaan heti nauttia kaiken paljastavasta valosta ja lämmöstä, sen suomista mahdollisuuksista. Kun olet pitkän pimeän jälkeen kuin olmi.
Voisit joskus kertoa, mikä milloinkin on ongelma. En ole selvännäkijä.
Joka toinen päivä vakuutat ikuista rakkauttasi ja joka toinen päivä työnnät ovesta ulos. Ei ihan reilua tai vakaata toimintaa.
Vierailija kirjoitti:
Voisit joskus kertoa, mikä milloinkin on ongelma. En ole selvännäkijä.
Ei mulla oo niinkään ongelmia sellaisia joihin en itse tietäisi ratkaisua...
Marraskuu on kyllä kaikkein pahin kuukausi :/ olen silloin yleensä kaikkein masentunein, sairain, paskimmassa kunnossa, stressaantunein.