Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla sinusta. Voin vakuuttaa, että tänäänkin olen sinua rakkaasti ajatellut.
Mulla olis nyt sulle aikaa. Ei haittaa vaikka oltaisiin vaan. Miten tämän sitten kertoisin?
Kenelle aikaa, missä ja miten?
Muistan huultesi kosketuksen,kaipaan niin,että sattuu.
Vierailija kirjoitti:
I:lle 🤗
Keneltä?
Toni haluaisitko tutustua? Juteltaisiin pitempään kuin ne tavanomaiset 40 min
Vierailija kirjoitti:
S. Tule tänne, voidaan lukea iltasatu yhdessä.😉
S mies vai nainen.
Meinaatko että auttas unettomuuteen?
Oletko huomenna havaittavissa? Todennäköisyys nähdä tosin on puolittunut. Näen sinut sitten varmaan neljän kuukauden välein, kun viime vuosina väli on ollut jopa kaksi kuukautta, nyt keväällä kyllä useammin.
Kaipa on totuttava siihen, että harvenee harvenemistaan, kunnes ei enää nähdä. 😟
Haluatko nähdä kaivattusi?
🔼 Ilman muuta!
🔽 En halua.
Kaksi yötä vappuun on, laskin aivan itse eilen kun näin munkkirinkilän.
Vierailija kirjoitti:
Kaipa on totuttava siihen, että harvenee harvenemistaan, kunnes ei enää nähdä. 😟
Milloin näitte viimeksi? Älä vaivu epätoivoon.
Ilta ehtii ja hämärä luulee olevansa, mutta ei, valaiset sen, teet siitä sillan joka kantaa unien maahan.
Vierailija kirjoitti:
40 min salarakkaille on jo paljon.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kyllä taas olisi ollut remmille käyttöä. Lähikaupassa nuoret vosut piti sellaista meteliä, että oksat pois. Nuoret miehet hiljaisia nykertäjiä.
Olisit käyttäny niin oisit tämän illan jossain muualla.
Helpommalla pääsee kun ei sekaannu luonnostaan hankalampaan sukupuoleen ollenkaan.
Tänäänkin olet ollut mielessäni niin monta kertaa, mies. Tykkään susta niin paljon. <3
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
40 min salarakkaille on jo paljon.
Ai joko ollaan salarakkaita?
Vierailija kirjoitti:
Tänäänkin olet ollut mielessäni niin monta kertaa, mies. Tykkään susta niin paljon. <3
Niin tykkään minäkin sinusta nainen,olet ihana.>3. - Ehkä eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Milloin näitte viimeksi? Älä vaivu epätoivoon.
Kahdella jalalla kulkemassa aika lailla tasan kaksi kuukautta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Ilta ehtii ja hämärä luulee olevansa, mutta ei, valaiset sen, teet siitä sillan joka kantaa unien maahan.
Kaunista! Mutta kenelle?
Haluan maalata sinut ja minut elävästi niin etten voi sanoilla kuvailla sun kauneutta ja totuutta joka paperille välittyisi siveltimestäni. Olet upea ja ihana, väheksymättä kokonaisuutta jota ei voi sanoin vangita! 🧑🏻🎨🌸
Mulla olis nyt sulle aikaa. Ei haittaa vaikka oltaisiin vaan. Miten tämän sitten kertoisin?