Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla sinusta. Voin vakuuttaa, että tänäänkin olen sinua rakkaasti ajatellut.
Mulla olis nyt sulle aikaa. Ei haittaa vaikka oltaisiin vaan. Miten tämän sitten kertoisin?
Kenelle aikaa, missä ja miten?
Kuka itse olet? Entä mitä otsikossa lukee?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla sinusta. Voin vakuuttaa, että tänäänkin olen sinua rakkaasti ajatellut.
Mulla olis nyt sulle aikaa. Ei haittaa vaikka oltaisiin vaan. Miten tämän sitten kertoisin?
Kenelle aikaa, missä ja miten?
Kuka itse olet? Entä mitä otsikossa lukee?
Olen M.
Vierailija kirjoitti:
Ei ollut J multa se.
Jaa, mikä?
Tulin äsken kämpälle sieltä päin nainen, piti toimittaa yksi asia, mutta olin niin myöhään liikkeellä jotta asialliset paikat olivat jo kiinni, palvelupisteillä taas ei ollut tykötarpeita. Lisäksi taidan olla sairas, ja eilen sattui pieni onnettomuus, joka aiheutti vielä pari tunti sitten silmäkipua ja päänsärkyä. Laadin nyt iltakaakaon. Saisinpa tarjota siullekin.
Vierailija kirjoitti:
Toimitko kotonasikin samoin! Suutut, mutta et kerro, mistä suutuit ja laitat toisen ajelemaan, että kulta pieni, kerro nyt, mistä suutuit!
Oot palstaharhassa tai nk. palstapsykoosissa.
'Ei rakkaus yötä pelkää '
<3 (Kirkan biisi)
Alkaa olla 2024 kesä paketissa.Näkis sinut ennen talvea.
Tunnen haikeutta sateisena iltana. Hyvää yötä hänelle, joka oli.
En ymmärrä, mikset voi kertoa, mitkä viestit katkaisivat kamelin selän. Oletko varma, että ne olivat minulta? En ole puoleentoista vuorokauteen kirjoittanut kuin pari kaipausviestiä.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I really hope you dont see tomorrow
I tried to play nice with you
Cause all you ever do is try to fuck up my day
And you were successful
I know you dont have anything
Better to do
Everything you ever loved
Has tried to escape you
So why would I want
Anything to do with you
Fuck youUskoin sinusta hyvää. Väitit olevasi kiltti.
Edelleenkin, koet palstaharhaa juuri nyt.
Vierailija kirjoitti:
Marraskuu on kyllä kaikkein pahin kuukausi :/ olen silloin yleensä kaikkein masentunein, sairain, paskimmassa kunnossa, stressaantunein.
Vuosia sitten en huomannut marraskuun ankeutta. Ihastuin niin totaalisesti yhteen ihmiseen ettei mistään tullut mitään. Ruokahalu meni. Oli tosi hyvä olla mutta toisaalta pelotti kokoajan ihan perkuleesti. Jos voisin palata noihin hetkiin, tekisin muutaman jutun eritavalla.
Vierailija kirjoitti:
Tulin äsken kämpälle sieltä päin nainen, piti toimittaa yksi asia, mutta olin niin myöhään liikkeellä jotta asialliset paikat olivat jo kiinni, palvelupisteillä taas ei ollut tykötarpeita. Lisäksi taidan olla sairas, ja eilen sattui pieni onnettomuus, joka aiheutti vielä pari tunti sitten silmäkipua ja päänsärkyä. Laadin nyt iltakaakaon. Saisinpa tarjota siullekin.
Voi harmi=( toipumista sinne.
Kannattaa hankkia apua tuohon epäluuloisuuteen. Tämä kaatui omiin kuvitelmiisi, joita et suostu edes avaamaan vaan vellot omassa suuttumuksessasi samaan aikaan, kun mulla ei ole aavistustakaan, mistä on kyse.
Hyvää yötä pikkuvaalealle. 🤗🧡 Kauniita unia. Ajattelen sua. Halaus ja suukko.
Terv. risuleuka
Mut hakattiin sinä yönä pahasti ja siitä kaikki lähti vyörymään.
Vierailija kirjoitti:
Mut hakattiin sinä yönä pahasti ja siitä kaikki lähti vyörymään.
Milloin ja missä? Hakattiin oikeasti vai kuvaannollisesti?
Vierailija kirjoitti:
Kaiken jälkeen.
😭😭😭😭
...olet kaunis.
Oletko tosiaan valmis unohtamaan kaiken kauniin? Yhteyden, puolesta sanasta tajuamisen, syvän rakkauden, vetovoiman ja toiveen yhteisestä elämästä?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
I really hope you dont see tomorrow
I tried to play nice with you
Cause all you ever do is try to fuck up my day
And you were successful
I know you dont have anything
Better to do
Everything you ever loved
Has tried to escape you
So why would I want
Anything to do with you
Fuck youUskoin sinusta hyvää. Väitit olevasi kiltti.
Olenkin. Joskus ylikiltti myös mutta en syytä muita vaan kannan vastuuni.
Lämpöä voi tuottaa monella tapaa, sinussa se on luonnostaan.
Ei oo näkyny sua unissakaan aikoihin😭