Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
S. Tule tänne, voidaan lukea iltasatu yhdessä.😉
En halua päästä sinusta irti. Toivon, että sinä haluat pitää minusta kiinni💕
Minullakin on ikävä sinua, kumpa ensi viikolla nähtäisiin. Nää viikonloput on vaivalloisia yksin. 😩
Onneksi huomenna on treenit. 😌
Vierailija kirjoitti:
Kuka kenestä? Minä pidän kaivatustani kiinni kaipauksen langalla, kunnes saan tarttua hänen käteensä.
Vierailija kirjoitti:
Minullakin on ikävä sinua, kumpa ensi viikolla nähtäisiin. Nää viikonloput on vaivalloisia yksin. 😩
Miksi yksin?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka kenestä? Minä pidän kaivatustani kiinni kaipauksen langalla, kunnes saan tarttua hänen käteensä.
Kuka sinun kaivattu on?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi yksin?
Kaikki mun kaverit asuu muualla, ne muut entiset kaverit ei sitten oikeastaan ota vastuuta elämästään, loput on kuolleet. Laitan viestiä veljelle ja yhdelle tai kahdelle kaverille, mutta ei me nähdä ikinä oikeastaan, paitsi veljen kanssa aika usein.
Kaikki loput on oikeastaan eri puolella Suomea. Tossa viikko sitten yks kaveri kysyi, jos lähtisin Espanjaan, kun se asuu siellä.
Oon aika paljon yksin, mutta oikeastaan myös viihdyn yksin. Parhaiten viihtyisin sun seurassa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sigh. Sepä se.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Kuka sinun kaivattu on?
0101
Vesimies,
voi kunpa näkisin sinut jossain. Jatkuvasti vain olet mielessäni, liekö telepatiaa. Uskon vahvasti, että olisimme yhdessä me vastaan maailma ja se kaikki voisi olla jotain satumaisen erityistä. Ei vain ole toista sinunlaistasi <3
-T
Vierailija kirjoitti:
Vesimies,
voi kunpa näkisin sinut jossain. Jatkuvasti vain olet mielessäni, liekö telepatiaa. Uskon vahvasti, että olisimme yhdessä me vastaan maailma ja se kaikki voisi olla jotain satumaisen erityistä. Ei vain ole toista sinunlaistasi <3
-T
Kerro vesimiehestä lisää?
Terveisiä. En halua enää syödä. Ryhdyn kurituskuurille. Perustelen tätä kuluneen kuukauden ruokabudjetin ylityksellä ja yleisellä v i t t u u n t u n e i s u u d e l l a.
Kohtelen kehoani kaltoin. En pidä siitä yhtään tällä hetkellä.
Haluan tuntea nälkää. Olen syönyt liikaa tai siltä se ainakin tuntuu. Haluan tuntea oloni paremmaksi ja kevyemmäksi höyheneksi.
Oksetan itseäni joten käperryn itseeni elämään. Hyvää syksyä. 🍁🍂
Tai siis astia, en keksinyt sitä sanaa.
Pullo? Vai mikä? Ei kulje nyt nimet mielessä.
Jonkun ehkä. 😌 Ketäs kaipailet?