Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Kuka kaipaa Tuimaa, mies vai nainen?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Jep. Oli varsin veemäistä pahimpina kausina kun tänne tuli 50 sivullista päivässä ja vähintään puolet oli offtopic-jaanausta. Siinä saa hetken jos toisenkin käyttää skrollaamiseen ja erotteluun jos haluaa lukea kaikki päivän kaipausviestit. Moderointi on paikallaan ja ihan siitä syystä, jotta erillisen ketjun ja sille annettavan aiheen idea säilyisivät. Muutenhan voisi olla yksi megaketju johon kaikki juttelee omiaan eikä erillisillä rajatuilla aiheilla ole virkaa.
kiva terveinen kaivatulle. 👍 Haittaako, jos otan omaan käyttöön tän romanttisen viestin?😍
Mä ainakin toivon kaivatun kirjoittavan tänne ennemmin ylimmän kaltaisia juttuja kuin ohista. Jälkimmäinen olis jopa turn-off. Eri
Vierailija kirjoitti:
Miksi naimisissa oleva nainen on vaimo, mutta mies on vain mies?
koska naimisissa olevalla naisella alkaa avioliiton myötä vaimon velvollisuudet, mutta mies saa pysyä samanlaisena kuin ennen avioliittoa.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Miksi naimisissa oleva nainen on vaimo, mutta mies on vain mies?
koska naimisissa olevalla naisella alkaa avioliiton myötä vaimon velvollisuudet, mutta mies saa pysyä samanlaisena kuin ennen avioliittoa.
Hyvin ajateltu.
Vierailija kirjoitti:
Tony! Iski kamala ikävä. Ihan mikä ihme lie tunne että sun pitäis olla samassa paikassa mun kanssa.
Missä se Toni sitten on? Vaimonsa luona?
Vierailija kirjoitti:
Olette oikeassa, siksi ketjukin on nyt tyhjä.
Niin, joskus muinoin kun ketään ei kiinnostanut tuutata ketjuun mitä sylki suuhun tuo, täällä saattoi päivän aikana tulla viestejä jotain maksimissaan kymmenen sivua. Kaipausterveisiä kaikki eikä älytöntä vänkäämistä. Siis jos ei Kihistä lasketa. Kun lasketaan pelkät kaipaajat jotka pysyvät aiheessa, ei ketju nykyäänkään paljoa sen enempää pitenisi päivässä. Minulle se sopisi mainiosti. Laatu kun korvaa määrän.
Ootko menossa ja missä päin?Mökillä vai mökin vieressä illalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Olette oikeassa, siksi ketjukin on nyt tyhjä.
Niin, joskus muinoin kun ketään ei kiinnostanut tuutata ketjuun mitä sylki suuhun tuo, täällä saattoi päivän aikana tulla viestejä jotain maksimissaan kymmenen sivua. Kaipausterveisiä kaikki eikä älytöntä vänkäämistä. Siis jos ei Kihistä lasketa. Kun lasketaan pelkät kaipaajat jotka pysyvät aiheessa, ei ketju nykyäänkään paljoa sen enempää pitenisi päivässä. Minulle se sopisi mainiosti. Laatu kun korvaa määrän.
Niin mutta, kun sitten nämä mt: t yms. eivät saisi kuuntelijoita ja katselijoita itselleen.Eivät voisi trollata ja pilata muiden viestejä.Aina täällä joku jaksaa heidän viesteihinsä reakoida peukuilla edes.Ne viestit pitäisi jättää kokonaan huomiotta. Vastaavat sitten itse itselleen aikansa.
Hyvää "hääpäivää" ja Suomen luonnon päivää! 💕
Hurmaava Tmies :) Halauksia iltaasi.
Haluaisin kuulla sinusta. Voin vakuuttaa, että tänäänkin olen sinua rakkaasti ajatellut.
Vierailija kirjoitti:
Inhoan itseäni, koska en yrittänyt tarpeeksi silloin kun osoitit kiinnostusta(tai sitten tulkitsin sinua aivan väärin) ja annoin muiden olla esteenä(lähinnä se yksi). Olisi pitänyt katsoa ja kokeilla olitko kiinnostunut. Nyt on kaikki ohi, ja en enää edes voisi kuvitella sinua itselleni. Vaikka tulisit nyt sanomaan, etyä olet kiinnostunut niin en enää pystyisi. Hyvää elämää sinulle sen toisen kanssa.
Mikäli olet J, tiedä, että valitsisin aina sinut.
Kiitos J sinä teit illasta täydellisen.
Vierailija kirjoitti:
Haluaisin kuulla sinusta. Voin vakuuttaa, että tänäänkin olen sinua rakkaasti ajatellut.
Rakas?
Vierailija kirjoitti:
Ootko menossa ja missä päin?Mökillä vai mökin vieressä illalla?
Möksällä, missäs muuallakaan.
Vierailija kirjoitti:
Aikuista naista vaan
Miten vaan'?
kiva terveinen kaivatulle. 👍 Haittaako, jos otan omaan käyttöön tän romanttisen viestin?😍