Tapahtumat

Kun kirjaudut sisään näet tässä ilmoitukset sinua kiinnostavista asioista.

Kirjaudu sisään
Tervetuloa lukemaan keskusteluja! Kommentointi on avoinna klo 7 - 23.

Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2

Vierailija
16.08.2024 |

Kaipuu se jatkuu vaan.

Kommentit (55805)

Vierailija
7321/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat minusta?

Haluan iidalta vttua nuolla 

Aaaargh. EI SITTEN MINULTA. Ei mitään tällaisia.

Vierailija
7322/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat minusta?

En mitään, en tunne sinua. 

Kaivatulta, noin realistisesti ajatellen, seksiä. Mutta ei sekään viisasta olisi. Kaikki muu lähentyminen olisikin sitten jo ihan suoraan tyhmää.

Sisältö jatkuu mainoksen alla
Vierailija
7323/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat minusta?

IIDAT on kovia jakamaan joo.

Vierailija
7324/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat minusta?

IIDAT on kovia jakamaan joo.

Se tieto ei minua kauheasti kiinnosta tai liikauta

Vierailija
7325/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Moi! Aamuisella hymylläsi jatkan ensi viikkoon. Se oli parasta mitä voi toivoa,  kiitos siitä. Harmi, että piti heti livahtaa pois.

Nähdään.

Nähdään... <3

Hymy pukee sua ja oranssi myös, vaikka sitä sulla ei ollutkaan tänään päällä. 🧡

Moi. 😄

Vierailija
7326/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Seksi nuorempien verevien hyväkroppaisten Duracellien kanssa on kaikkien yli 4kymppisten miesten ja naisten salahaave, tottakai!! 😆😂

Vierailija
7327/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Minä en tässä kohtaa halua yhtikäs mitään. Kyse ei toki ole mielenkiinnon puutteesta tai hänen vetovoiman riittävyydestä, vaan siitä, etten oleta lainkaan hänen haluavan mitään. Olen siinä käsityksessä, että mahdollisesti ihan mielellään olisi kanssani tekemisissä, jos minä itse sitä tahdon, mutta tuskin mitään sen enempää. Eikä hänellä ole kaiketi syytä halutakaan, sillä rakkausasiat ovat ymmärtääkseni reilassa. Minuun kohdistunut mielenkiinto oli ehkä jonkinlaista kiintymystä, mutta tuskin kovin romanttista.

Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kyseessä. Olisihan se oikeissa olosuhteissa hauska haluta vaikka mitä, mutta olen realisti. Terveiset hänelle, koko maailman kuningattarelle!

Vierailija
7328/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Minä en tässä kohtaa halua yhtikäs mitään. Kyse ei toki ole mielenkiinnon puutteesta tai hänen vetovoiman riittävyydestä, vaan siitä, etten oleta lainkaan hänen haluavan mitään. Olen siinä käsityksessä, että mahdollisesti ihan mielellään olisi kanssani tekemisissä, jos minä itse sitä tahdon, mutta tuskin mitään sen enempää. Eikä hänellä ole kaiketi syytä halutakaan, sillä rakkausasiat ovat ymmärtääkseni reilassa. Minuun kohdistunut mielenkiinto oli ehkä jonkinlaista kiintymystä, mutta tuskin kovin romanttista.

Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kyseessä. Olisihan se oikeissa olosuhteissa hauska haluta vaikka mitä, mutta olen realisti. Terveiset hänelle, koko maailman kuningattarelle!

Kiitos, olen otettu!

Vierailija
7329/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Itse ottaisin innokkaana kaivatun. Rahalla tai ilman.😀

Mä en haluaisi sponssata kaivattua, tuntuisi likaiselta. Pitäisi olla joku sellainen, johon ei olisi mitään tunnesidettä

Minä taas ajattelen, että kaikki nämä sponssihommat ovat hraamista. Jos ei seuraa löytyisi, olisin ilman. Suorastaan vähän iljettää.

Sitähän ne.

Vierailija
7330/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mä en haluaisi sponssata kaivattua, tuntuisi likaiselta. Pitäisi olla joku sellainen, johon ei olisi mitään tunnesidettä

Minä taas ajattelen, että kaikki nämä sponssihommat ovat hraamista. Jos ei seuraa löytyisi, olisin ilman. Suorastaan vähän iljettää.

Seuraa löytyisi kyllä, mutta irtonumerot ei kiinnosta eikä etenkään mikään parisuhde. Mun mielestä tuollainen ei olis ollenkaan iljettävä järjestely, ja tuskin olisi miehenkään mielestä, harva niistä kieltäytyy seksistä muutenkaan

Vierailija
7331/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Seksi nuorempien verevien hyväkroppaisten Duracellien kanssa on kaikkien yli 4kymppisten miesten ja naisten salahaave, tottakai!! 😆😂

ei kaikissa ole pedotaipumuksia. Ihan omanikäiset kelpaa näihin hommiin. 

Ensinnäkin, pedoja kiinnostaa lapset, ei aikuiset.

Toisekseen, kukaan täällä ei voi vaikuttaa kaivattunsa syntymäaikaan sen enempää kuin omaansa.

Kolmannekseen: vttu sä olet tyhmä.

Vierailija
7332/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Mitä haluat minusta?

Oman rakkaan, sydänyhteyshenkilön ja loppuelämän kanssakulkijan. Jokin kaunis päivä, jos hyvin käy.

Kuka hän on?

Vierailija
7333/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Sovitaanko nyt tämä asia? En haluasi olla huonoissa väleissä.

Ota yhteyttä. 

Vierailija
7334/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Ei, vaan meinasin ettei ole väliä onko hänellä rahaa vai ei.😌

Vierailija
7335/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Haluatko sinä kaipauksen loppuvan? Etkö enää toivo meitä?

n-m

Keskustelisin mielelläni lisää irl. Mutta et ole kaivattuni niin eipä keskustella. 

Vierailija
7336/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valvoin melkein koko viime yön levottomana. Tänään en saa keskityttyä töissä. Aina toistan tätä täällä, mutta kyllä tämä kaipaus on saatava päätökseen. Näin viisas ihminen ja näin sekaisin. Hemmetin hemmetin kaivattu, minkä ansan minuun laittoi.

Pystyn niin hyvin samaistumaan tähän. Kaivattu pitää tiukasti otteessaan, vaikka ei edes nähdä. Ehkä aika tekee joku päivä tehtävänsä?

Mulla ei lopu koskaan, vasta kun kuolen. Jos silloinkaan.  Elämäni rakkaus hän.

Vierailija
7337/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Lämpöä, hellyyttä, halua, ihailua, kaipuuta. Herätät minussa niin paljon tunteita, mies.

Kerro miehestä lisää?

Viisas, lämminsydäminen, vahva ja vakaa. Haluttava myös.

Mikset ole jo sen kanssa?

Sivusta

Vierailija
7338/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Valvoin melkein koko viime yön levottomana. Tänään en saa keskityttyä töissä. Aina toistan tätä täällä, mutta kyllä tämä kaipaus on saatava päätökseen. Näin viisas ihminen ja näin sekaisin. Hemmetin hemmetin kaivattu, minkä ansan minuun laittoi.

Pystyn niin hyvin samaistumaan tähän. Kaivattu pitää tiukasti otteessaan, vaikka ei edes nähdä. Ehkä aika tekee joku päivä tehtävänsä?

Et ole Ap kuitenkaan

Vierailija
7339/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Diilihän siis oli, että mies saa täysylläpidon, seksiä ja taskurahaa. Sä luulet, että se olisi tyytymätön? Tuskin sun sääliäsi kaipailisi. Sivusta.

Vierailija
7340/55805 |
29.08.2024 |
Näytä aiemmat lainaukset

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Vierailija kirjoitti:

Hänen täytyy olla todella erikoinen. Mikä sai sut rakastumaan noin?

Ketju on lukittu.