Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Arvailit tuntemuksiani. Oikeasti ei puhuttu tunteista koskaan. Hellästi hyvästelen.
Kenet hyvästelet ja miksi?
Kävin tänään tankkaamassa hetken sinua. Ihan vain ohimennen. Yritin olla ulospäin neutraali, en vaan voi tälle tunteelle mitään.
Vierailija kirjoitti:
Kävin tänään tankkaamassa hetken sinua. Ihan vain ohimennen. Yritin olla ulospäin neutraali, en vaan voi tälle tunteelle mitään.
Kenelle?
Vierailija kirjoitti:
Ketä tankkasit?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Arvailit tuntemuksiani. Oikeasti ei puhuttu tunteista koskaan. Hellästi hyvästelen.
Kenet hyvästelet ja miksi?
Maken
Rakastan sinua.
Joo, menee J:lle.
Omistushaluinen mies. Et saa kontaktia. On salamyhkäinen ja tarkkailee tilanteita. Suojelee itseään tehokkaammin kuin muut. Ei kestä kritiikkiä. Ei pyydä koskaan anteeksi, tosissaan ainakaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvoin melkein koko viime yön levottomana. Tänään en saa keskityttyä töissä. Aina toistan tätä täällä, mutta kyllä tämä kaipaus on saatava päätökseen. Näin viisas ihminen ja näin sekaisin. Hemmetin hemmetin kaivattu, minkä ansan minuun laittoi.
Pystyn niin hyvin samaistumaan tähän. Kaivattu pitää tiukasti otteessaan, vaikka ei edes nähdä. Ehkä aika tekee joku päivä tehtävänsä?
Mulla ei lopu koskaan, vasta kun kuolen. Jos silloinkaan. Elämäni rakkaus hän.
Sama täällä. -Yllä eri viestissä tunteitaan tunnustanut
Vierailija kirjoitti:
Sulla oli kieltämättä hyvä tekosyy tulla juttusille. 🤔 Oletko -03?
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kestät vaimoa?
Hyvin kestän. Paremmin ku sua, turtles.
Mä en ikinä yli-arvioi tuntemuksia. En ikinä.
Halusin sen jo 5 vuotta sitten.
Vierailija kirjoitti:
Minkä
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Mitä haluat minusta?
Rehellisesti: en mitään. Minulla on jo kaikki, mitä tarvitsen. Vimmatusti yritän päästä eroon ajatuksista. Ja ennen kaikkea tunteista. Ja olen syvästi pahoillani, että niitä koskaan pääsi syttymään.
Naiselta?
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
M:ltä?
Salaisuudet asuvatkin teissä. I ja K, teitte virheen kuolevaisen kohdalla.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minkä
Hänen suonikkaan.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Rakastan sinua.
M:ltä?
Ei. Mun sukunimi loppuu t:hen jos joku haluaa mallailla sopiiko omaan tapaukseen.
Hyvin. Nähdään muutaman kerran vuodessa, niin suhde pysyy freesinä aina. Suosittelen muillekin olan elämän löytämistä. Rakkaus kuolee, jos sen tukahduttaa.