Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle 2024 osa 2
Kommentit (55805)
Vierailija kirjoitti:
Jotakin tunnistettavaa sinulta? Kaipaisin ja olisin sellaisen tarpeessa.
Ihan tosi? Miksi en usko. Ehkä olit joku muu.
Pedo on tyyppi, joka haluaa panna lasta eli ALLE 16-vuotiasta. Halloo, onko valloo. Aikuiset on yli 25 palstalla varmaan kaikki.
Ristus mitä uuvatteja.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tässä kohtaa halua yhtikäs mitään. Kyse ei toki ole mielenkiinnon puutteesta tai hänen vetovoiman riittävyydestä, vaan siitä, etten oleta lainkaan hänen haluavan mitään. Olen siinä käsityksessä, että mahdollisesti ihan mielellään olisi kanssani tekemisissä, jos minä itse sitä tahdon, mutta tuskin mitään sen enempää. Eikä hänellä ole kaiketi syytä halutakaan, sillä rakkausasiat ovat ymmärtääkseni reilassa. Minuun kohdistunut mielenkiinto oli ehkä jonkinlaista kiintymystä, mutta tuskin kovin romanttista.
Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kyseessä. Olisihan se oikeissa olosuhteissa hauska haluta vaikka mitä, mutta olen realisti. Terveiset hänelle, koko maailman kuningattarelle!
Kiitos, olen otettu!
Rohkeasti uskallat omia. Pidän tavasta, jolla näet itsesi.
Mä taas tykkään ap:n realismista! Just tuollaista jalat maassa ja pää pilvissä -haihattelua parhaimmillaan. Eri
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä en tässä kohtaa halua yhtikäs mitään. Kyse ei toki ole mielenkiinnon puutteesta tai hänen vetovoiman riittävyydestä, vaan siitä, etten oleta lainkaan hänen haluavan mitään. Olen siinä käsityksessä, että mahdollisesti ihan mielellään olisi kanssani tekemisissä, jos minä itse sitä tahdon, mutta tuskin mitään sen enempää. Eikä hänellä ole kaiketi syytä halutakaan, sillä rakkausasiat ovat ymmärtääkseni reilassa. Minuun kohdistunut mielenkiinto oli ehkä jonkinlaista kiintymystä, mutta tuskin kovin romanttista.
Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kyseessä. Olisihan se oikeissa olosuhteissa hauska haluta vaikka mitä, mutta olen realisti. Terveiset hänelle, koko maailman kuningattarelle!
Mä taas tykkään ap:n realismista! Just tuollaista jalat maassa ja pää pilvissä -haihattelua parhaimmillaan. Eri
Kiitos! Kyllähän sitä tietysti hetkittäin joutuu pidättelemään itseään, ettei lähde kokeilemaan onneaan. Kunnioitan kuitenkin häntä niin paljon, että en tahdo olla häiriöksi. En pelkää ilmaista ihailua, koska puhdas ihailu on vilpittömin kohteliaisuus, mitä toiselle voi antaa. Minulla on ja on ollut useita ihailijoita itsellänikin. Otan sen positiivisena palautteena silloin, kun se ei mene häirinnäksi. Toki olisi parempi, että kiinnostuisivat jostakin muusta, kun minulla ei ole antaa takaisin, mutta enhän itsekään pääse valitsemaan, kenestä pidän. Joku vaan tekee vaikutuksen, tahtoi tai ei.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Valvoin melkein koko viime yön levottomana. Tänään en saa keskityttyä töissä. Aina toistan tätä täällä, mutta kyllä tämä kaipaus on saatava päätökseen. Näin viisas ihminen ja näin sekaisin. Hemmetin hemmetin kaivattu, minkä ansan minuun laittoi.
Pystyn niin hyvin samaistumaan tähän. Kaivattu pitää tiukasti otteessaan, vaikka ei edes nähdä. Ehkä aika tekee joku päivä tehtävänsä?
Mulla ei lopu koskaan, vasta kun kuolen. Jos silloinkaan. Elämäni rakkaus hän.
Sinä mun, minä sun.
Sivusta
Jätin perheeni. Nyt olen valmis sinulle kaunokaiseni. Tule luokseni.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kyseessä. Olisihan se oikeissa olosuhteissa hauska haluta vaikka mitä, mutta olen realisti. Terveiset häne
Lässyn lässyn!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Sovitaanko nyt tämä asia? En haluasi olla huonoissa väleissä.
Ota yhteyttä.
Olen laittanut viestin mutta ei ole vastannut.
Olisi tehnyt mieli omia eräs viesti tunnisteen vuoksi, mutta joku muu ehti ensin. Annan olla tällä kertaa vastaamisen siihen. Mukavaa illan jatkoa!
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Itse ottaisin innokkaana kaivatun. Rahalla tai ilman.😀
Mä en haluaisi sponssata kaivattua, tuntuisi likaiselta. Pitäisi olla joku sellainen, johon ei olisi mitään tunnesidettä
Ei, vaan meinasin ettei ole väliä onko hänellä rahaa vai ei.😌
Kertoo taas vaan enemmän tuon vastaajan ajatusmaailmasta.
T. Eri
Vierailija kirjoitti:
Kuinka kestät vaimoa?
Huonosti
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kyseessä. Olisihan se oikeissa olosuhteissa hauska haluta vaikka mitä, mutta olen realisti. Terveiset häne
Vierailija kirjoitti:
Kiitos! Kyllähän sitä tietysti hetkittäin joutuu pidättelemään itseään, ettei lähde kokeilemaan onneaan. Kunnioitan kuitenkin häntä niin paljon, että en tahdo olla häiriöksi. En pelkää ilmaista ihailua, koska puhdas ihailu on vilpittömin kohteliaisuus, mitä toiselle voi antaa. Minulla on ja on ollut useita ihailijoita itsellänikin. Otan sen positiivisena palautteena silloin, kun se ei mene häirinnäksi. Toki olisi parempi, että kiinnostuisivat jostakin muusta, kun minulla ei ole antaa takaisin, mutta enhän itsekään pääse valitsemaan, kenestä pidän. Joku vaan tekee vaikutuksen, tahtoi tai ei.
Ootko sama, joka joskus kirjoitteli tinderissä swaippailusta? Sun kaivattu oli varattu nainen?
Arvailit tuntemuksiani. Oikeasti ei puhuttu tunteista koskaan. Hellästi hyvästelen.
Kuka tulee takaisin maitojunalla?
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kyseessä. Olisihan se oikeissa olosuhteissa hauska halut
Ootko sama, joka joskus kirjoitteli tinderissä swaippailusta? Sun kaivattu oli varattu nainen?
En. Enkä kuulu ketjun vakkareihin, olen satunnaiskävijä.
Älkää omiko suotta, viesti ei sisällä minkäänlaisia tunnisteita, enkä hetkeäkään usko viestin naisen tätä lukevan. Ettekä kukaan tiedä minun henkilöllisyyttäni, eikä se arvailemalla muuksi muutu.
Miksi sä aina lähdet ja menet ja en näe sua kun kaipaisin sua niin paljon. Olet ainoa jonka tunnen musta välittävän.
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Vierailija kirjoitti:
Minä siksi keskityn pelkästään muistelemaan häntä aika ajoin, sillä se on mukavaa, siksi ihastuttava nainen on kysee
Vierailija kirjoitti:
En. Enkä kuulu ketjun vakkareihin, olen satunnaiskävijä.
Älkää omiko suotta, viesti ei sisällä minkäänlaisia tunnisteita, enkä hetkeäkään usko viestin naisen tätä lukevan. Ettekä kukaan tiedä minun henkilöllisyyttäni, eikä se arvailemalla muuksi muutu.
En kai mä nyt mitään ominutkaan, missä niin luki? :D kysyin ku vaikutat samalta
Rohkeasti uskallat omia. Pidän tavasta, jolla näet itsesi.